آموزش ثبت کسب و کار در بازارول | یک آگهی موثر بنویس

post-image
تاریخ انتشار : 14 آذر 1403
تاریخ بروزرسانی : 14 آذر 1403 - 5:24
دسته بندی :

می‌دانید که تبلیغ خوب اینترنتی بسیار پرسود است، امروزه در دنیا به طور میانگین انسان ها 4 ساعت از عمر خود را در اینترنت می گذرانند، این بستر بسیار زیادی را برای همه چه برای تبلیغ و چه برای ساخت یک کسب و کار اینترنتی فراهم کرده، شما می توانید با چند کلیک ساده کسب و کار خود را به دنیا معرفی کنید.

یک راه بسیار تقریبا ارزان و موثر برای تبلیغات، گذاشتن آگهی‌ها در سایت های تبلیغاتی است، حالا چه به صورت رایگان چه به صورت پولی اما برای نوشتن یک آگهی تبلیغاتی باید چه ویژگی های داشته باشد تا هم خود تبلیغ بیشترین بازدید را داشته باشد و هم اینکه مردم را متقاعد کند که برای اطلاع از خدمات یا کالای شما به سایت شما سر بزنند و یا با شما تماس بگیرند .

سر تیتر و متن تبلیغ چگونه باشد؟

قبل از هر چیزی تصمیم بگیرید که می خواهید برای چه کاری تبلیغ کنید ، آیا تبلیغ شما برای معرفی کسب و کارتان است (معرفی یک هتل) یا نه، می خواهید برای یک کالا یا خدمات تبلیغ کنید(فروش کیف ) یک آگهی با سر تیتر های مختلف مخاطب را گیج می کند.

تبلیغ برای معرفی کسب کار

کافه کتاب هزار دستان

لذت خواندن یک کتاب و نوشیدن قهوه در محیطی ساده و آرام

ارسال رایگان انواع قهوه و کتاب در هر جای تهران

محیطی بزرگ برای دورهمی های کتاب خوانی و دوستانه

ما از 8 صبح تا 12 شب به گرمی شما را می پذیریم

توجه: در نظر داشته باشید این تبلیغ واقعی نیست و فقط برای توضیحات بیشتر نوشته شده، خوب حالا می توان موارد زیر را از این تبلیغ متوجه شد.

اسم شغل : بهتر است اسمی مرتبط با شغلتان انتخاب کنید یا از یک اسم خاطرانگیز و مانا استفاده کنید. هزاردستان

معرفی کامل: دقیقا بگویید چه کالا یا خدماتی را ارائه می دهید. خرید و خواندن یک کتاب و نوشیدن قهوه

امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد: ارسال رایگان انواع قهوه و کتاب، محیطی بزرگ برای دورهمی ها

ساعت کاری: اعلام ساعت کاری به مشتریان کمک زیادی در جهت برنامه ریزی زمانی می کند. 8 صبح تا 12 شب

تبلیغ برای یک کالا

1- فروش انواع کیف ، کفش ، لباس

2- فروش کوله پشتی دانشجویی دارای پاوربانک

شاید فکر کاربران بیشتری روی آگهی اول کلیک کنند، چون شامل موارد بیشتری است اما در واقع بیشتر این مخاطبین فقط قصد دیدن اجناس را دارد اما کسی که روی مورد دوم کلیک میکند، احتمال بیشتری دارد که به یک خریدار تبدیل شود.

نکته: لحن آگهی باید متناسب با متن باشد، برای معرفی کافه، متن صمیمی خوب بنظر می رسد اما برای شغل مثل خدمات ایزوگام ساختمان، یک لحن که نشان دهنده خبره بودن شما در کارتان است باعث اعتماد مشتری می شود.

مشخص کردن راه‌های ارتباطی در ثبت آگهی

در همه ی سایت‌ها قسمت مخصوصی برای راه‌های ارتباطی شما با مخاطبین در نظر گرفته شده بهتر است از همه ی راه‌های ارتباطی که می توانید استفاده کنید مانند: شماره تلفن، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام

undefined

دسته بندی آگهی

در زمان ثبت آگهی ها حتما آگهی را در دسته بندی دقیق قرار دهید، آیا کار شما ارائه خدمات نظافت منزل است یا فروش خودرو؟ این کار باعث می‌شود مخاطب سردرگم نشود و در زمان کمتری به آگهی شما برسد.

undefined

مشخص کردن مکان دقیق

اگر کسب و کاری دارید که مشتری باید حضوری در محل کار شما حاضر شود، مشخص کردن مکان دقیق‌تان در نقشه ای که سایت در اختیارتان می گذارد، خیلی به جلب رضایت مشتری کمک می کند.

undefined

ثبت تصویر جذاب برای آگهی

تحقیقات نشان داده ثبت تصویری که به خوبی محتوای کار یا محصولتان را نشان دهد تا سه برابر امکان کلیک روی تبلیغتان را افزایش می دهد. پس سعی کنید حتما از یک تصویر باکیفیتی که نشان دهنده ی محتوای کار شما باشد استفاده کنید.

undefined

مثلا این تصویر برای تبلیغ سمنوی سنتی است که بسته بندی شیک آن را نشان می دهد

در نتیجه باید گفت معرفی کسب و کار و خدماتمان از طریق یک آگهی که با لحن مناسب که نوشته شده و در آن آگهی مواردی از قبیل راه‌های ارتباطی مثل اینستاگرام و واتساپ درج شده، همچنین باید موقعیت مکانی و دسته بندی آگهی مان را بدرستی وارد نماییم و در آخر یک عکس جذاب برای آن قرار دهیم تا بتوانیم بیشترین بازدید را از آگهی خود داشته باشیم.

مطالب مرتبط

نحوه ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ: راهنمای کامل
نحوه ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ: راهنمای کامل

ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ، یک روش رایگان و مؤثر برای افزایش دیده شدن در جستجوهای محلی است. این فرآیند شامل ورود به حساب گوگل، جستجوی آدرس محل، افزودن مکان جدید، وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، دسته‌بندی، آدرس، شماره تماس، ساعات کاری و تصاویر مرتبط است. پس از ارسال اطلاعات، گوگل درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه را از طریق ایمیل اطلاع می‌دهد. این اقدام می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کرده و اعتبار کسب‌وکار شما را در فضای آنلاین افزایش دهد.

6 روز پیش
ادامه مطلب
تفاوت بین تبلیغات Advertising و تبلیغات دهان به دهان Publicity
تفاوت بین تبلیغات Advertising و تبلیغات دهان به دهان Publicity

تبلیغات و تبلیغات دهان به دهان دو ابزار مهم برای معرفی محصولات و خدمات هستند. این دو گاهی به‌جای هم استفاده می‌شوند، اما تفاوت‌هایی با هم دارند. تبلیغات نوعی ابزار است که شرکت‌ها برای معرفی محصولاتشان و ساختن تصویری خاص در ذهن مشتریان استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، تبلیغات دهان به دهان چیزی است که دیگران درباره محصول می‌گویند و شرکت در آن دخالتی ندارد.

6 روز پیش
ادامه مطلب
انواع مختلف تبلیغات و تاثیر هر کدام
انواع مختلف تبلیغات و تاثیر هر کدام

تبلیغات ابزاری است که کسب‌وکارها از آن برای معرفی محصولات یا خدمات خود، ایجاد آگاهی، افزایش فروش و جلب توجه مشتریان استفاده می‌کنند. این ابزار شامل روش‌های سنتی (مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپی، رادیویی و محیطی) و دیجیتال (مانند تبلیغات در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ویدیوها و تبلیغات بومی) می‌شود. هدف اصلی تبلیغات ایجاد تصویری مثبت از برند، جلب اعتماد و تأثیرگذاری بر مخاطبان است. با انتخاب روش مناسب و پیام‌های جذاب، برندها می‌توانند جایگاه خود را در بازار تقویت کرده و مشتریان بیشتری جذب کنند.

6 روز پیش
ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ فرصتی ارزشمند برای رشد کسب‌وکارها است. با انتخاب روش‌های مناسب و ارائه محتوای باکیفیت، می‌توانید برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کرده و فروش خود را افزایش دهید.

6 روز پیش
ادامه مطلب
تبلیغات موبایلی چیست؟
تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات است. این روش با افزایش استفاده از دستگاه‌های موبایل و داده‌های شخصی کاربران، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات هدفمند و کارآمدی ارائه دهند و ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنند.

6 روز پیش
ادامه مطلب
راهنمای گام به گام نوشتن آگهی موثر در سایت‌های تبلیغاتی
راهنمای گام به گام نوشتن آگهی موثر در سایت‌های تبلیغاتی

نوشتن آگهی جذاب و SEO-friendly نیازمند دقت، خلاقیت و رعایت اصولی خاص است. با استفاده از این راهنما، می‌توانید آگهی‌هایی بنویسید که هم کاربران را جذب کند و هم گوگل را راضی نگه دارد. سایت بازارول با ارائه امکانات حرفه‌ای، بهترین بستر برای معرفی کسب‌وکار شماست. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز آگهی خود را ثبت کنید!

6 روز پیش
ادامه مطلب
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟

تحویل دارو به رویکردها، فرمول‌ها، تکنیک‌های تولید، سیستم‌های ذخیره‌سازی و فناوری‌های مربوط به انتقال یک ترکیب دارویی به محل مورد نظر برای دستیابی به اثر درمانی مطلوب اشاره دارد.یک سیستم ساخت بشر با هدف، رساندن دارو یا ماده شیمیایی دیگر به طور مستقیم به یک هدف سلولی، مانند یک وزیکول مصنوعی به نام لیپوزوم.

2 سال پیش
ادامه مطلب
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟

جنفیرشرمن، دبیر مطبوعاتی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس به تخمین منتشر شده توسط دانشگاه پزشکی دانشگاه میشیگان اشاره کرد. تقریباً ۱۰ هزار بیماری وجود دارد که انسان را مبتلا می‌کند، بیشترین بیماری ها آی AP در نظر گرفته می‌شوند. بیماری های عفونی نوظهور در حال افزایش است، که باعث خسارت جانی انسان و حیوان، و همچنین متحمل شدن جامعه به هزینه های زیاد می شود.

یک سال پیش
ادامه مطلب
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن

(تصویر برداری تشدید مغناطیسی) یک آزمایش تصویر برداری MRI است که از دستگاهی با آهنربا های قوی و امواج رادیویی برای ایجاد تصویر استفاده می شود .

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی

شریان های کاروتید، دو رگ خونی هستند که خون اکسیژن دار را به قسمت بزرگ و جلوی مغز می رساند. این جایی است که تفکر، گفتار، شخصیت، عملکرد های حسی و حرکتی در آن قرار دارند. شما می توانید نبض خود را در شریان کاروتید در هر طرف گردن خود، درست زیر زاویه خط فک احساس کنید. شریان های کاروتید رگهای خونی اصلی در رگ هستند، که خون را به مغز، گردن و صورت می‌رسانند. شریان کاروتید، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ وجود دارد. در گردن، شریان کاروتید به دو بخش منشعب می‌شود. شریان کاروتید داخلی، خون را به مغز می رساند اجسام کاروتید، اندام های حسی هستند که ترکیب شیمیایی خون شریانی را تشخیص می دهند. با فعالیت حسی بدن شریانهای کاروتید، در پاسخ به هیپوکسی شریانی افزایش می‌یابد، و کمورفلکس متعاقب آن عملکردهای هموستاتیک حیاتی را تنظیم می‌کند

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی داپلر
سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر، یک سونوگرافی پزشکی است، که اثر داپلر برای انجام تصویر برداری از حرکت بافت ها و مایعات بدن و سرعت نسبی آنها به پروب استفاده می شود. فواید سونوگرافی داپلر، غیرتهاجمی، عموماً بدون درد، می باشد واز اشعه استفاده نمی شود.می تواند نشان دهد،که بیماری شریان های مسدود شده در گردن، بازوها و پاهای خود دارد یا خیر. و مقدار سرعت و جریان خون را در رگ ها و شریان های بیمار به وضوح نمایش می دهد. در طول انجام سونوگرافی بیمار روی میز دراز می‌کشد و ناحیه ای از بدن خود را که در حال آزمایش است را در معرض دید قرار می دهد. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ژل مخصوص روی پوست و روی آن ناحیه پخش می کند، ارائه دهنده، یک دستگاه عصا مانند را حرکت می‌دهد، که این دستگاه امواج صوتی را به بدن بیمار می فرستد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
فیبروئید رحم
فیبروئید رحم

فیبروم های رحمی ، که به عنوان لیومیومای رحم یا فیبروم نیز شناخته می شوند ، تومورهای خوش خیم عضله رحم هستند. فیبروم همچنین باعث افزایش تولید فاکتورهای آنژیوژنیک مانند فاکتور رشد فیبروبلاست اساسی و کاهش تولید فاکتورهای انعقادی و در نتیجه قاعدگی های سنگین می شود. بیشتر خانم ها هیچ علامتی ندارند در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره های دردناک یا سنگین داشته باشند. اگر به اندازه کافی بزرگ باشد ، ممکن است مثانه را فشار دهد. فیبروم های رحم رشد غیر سرطانی رحم هستند که اغلب در سالهای فرزندآوری ظاهر می شوند. فیبروم های رحمی نیز با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم همراه نیستند و تقریباً هرگز به سرطان مبتلا نمی شوند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد