استراتژی کلمات کلیدی به شما کمک می کند سئوی خود را اصلاح کنید، تا کسب و کار شما بتواند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. پس از تکمیل تحقیقات کلمه کلیدی ، از استراتژی خود برای اولویت بندی عبارات جستجوی مناسب استفاده کنید. قبل از ایجاد استراتژی کلمه کلیدی خود برای تعیین معیار برای اهداف خود، رتبه بندی جستجوی فعلی خود را ارزیابی کنید. جذب خریداران بیشتر به سایت شما می تواند به سادگی داشتن استراتژی کلمه کلیدی مناسب باشد که کسب و کار شما را به بالای صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ) ارتقا می دهد.
هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، خریداران بیشتری وب سایت شما را می بینند و روی آن کلیک می کنند. در واقع 53 درصد از کل ترافیک وب سایت از جستجوی ارگانیک (نتایج جستجوی بدون پرداخت انتخاب شده توسط الگوریتم ها ) و 15 درصد بیشتر از تبلیغات موتورهای جستجوی پولی حاصل می شود . جای تعجب نیست که چرا کسب و کارها دائماً برای رتبه های صفحه اول رقابت می کنند .
با این حال، تمام ترافیک مشتری ایده آل شما نخواهد بود. قرار گرفتن در بالاترین نقطه برای "مهد کودک سگ" برای یک مرکز مراقبت از کودکان مفید نیست. اگر تلاشهای سئوی کسبوکار کوچک شما به نتایج مورد نظر شما نمیرسد، ممکن است لازم باشد از کلمات کلیدی مرتبطتری در استراتژی خود استفاده کنید.
یک استراتژی موثر کلمه کلیدی می تواند بازاریابی موتور جستجوی شما را سر به فلک بکشد و کسب و کار شما را برای موفقیت بلندمدت آماده کند. در اینجا چیزی است که باید در مورد استراتژی های کلمات کلیدی به همراه نکاتی برای ایجاد استراتژی خود بدانید.
استراتژی کلمه کلیدی یک طرح اصلی است که به شما کمک می کند بهترین کلمات کلیدی را برای شرکت خود انتخاب کنید تا روی آن تمرکز کنید تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید . تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند فهرستی از کلمات کلیدی را برای هدف بسازید (بر اساس حجم جستجوی ماهانه و مرتبط بودن)، در حالی که استراتژی شما کلمات کلیدی مناسب را در اولویت قرار می دهد تا کسب و کار شما بتواند به یک وب سایت برتر تبدیل شود که موتورهای جستجو به آن اعتقاد دارند. استراتژیهای کلیدواژه شما را به چالش میکشند تا به «چرا» پشت تصمیمهای هدفیابی خود پاسخ دهید. استراتژی شما باید دسته بندی کلمات کلیدی یا موضوعاتی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید، و همچنین آنچه که یک کلمه کلیدی را ارزش زمان، پول و تلاش شما می کند، مشخص کند.
استراتژی شما کمک می کند تا تحقیقات کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید و یک نقشه راه برای استراتژی بازاریابی محتوای بهتر ایجاد کنید . همانطور که استراتژی کلمه کلیدی خود را اجرا می کنید ، کسب و کار شما می تواند ترافیک بیشتری را از افرادی که به احتمال زیاد از برند شما خرید می کنند، به دست آورد.
در اینجا چهار مثال از نحوه تمرکز استراتژی کلمات کلیدی برای بهبود بازاریابی موتور جستجو آورده شده است.
پاشیدن کلمات کلیدی مرتبط در سراسر کپی وب سایت یک تاکتیک قدیمی سئو است که به الگوریتم ها می گوید که سایت شما برای چه عباراتی باید رتبه بندی کند.
با این حال، اولویت دادن به عبارات مبهم - مانند "صورت" یا "ماساژ سوئدی" برای یک کسب و کار آبگرم - می تواند کسب و کار شما را برای دریافت ترافیک ارگانیک بسیار دشوار کند . کلمات کلیدی کوتاه مانند: آنها، معمولاً فقط یک یا دو کلمه طولانی هستند. به شدت رقابتی هستند و وب سایت های شناخته شده معمولاً در رتبه های برتر در SERP ها قرار می گیرند .استراتژیهای کلیدواژه شما را تشویق میکنند که عبارات کلیدی کمتر واضح را در اولویت قرار دهید - آنهایی که رقابت کم و حجم جستجوی ثابتی دارند - که میتوانند به راحتی برای کسب و کار شما برنده شوند. همانطور که تحقیقات خود را بر روی دستههای کلیدواژه خاص متمرکز میکنید ، نه صرفاً جستجوی جستجوهای برتر ، تعداد زیادی ازکلیدواژههای مرتبط با دم بلند را پیدا خواهید کرد که میتوانید به راحتی آنها را رتبه بندی کنید.
برای مثال، اگر شما تنها کسب و کار آبگرم در منطقه خود هستید که از یک کلمه کلیدی محلی مانند «ماساژ زوجهای نشویل» استفاده میکنید، ممکن است وقتی افراد از این عبارت جستجو استفاده میکنند ، رتبه اول را در صفحات نتایج به دست آورید.
از آنجایی که کلمات کلیدی هدف شما همگی در مجموعه ای از موضوعات اصلی قرار می گیرند، پست های وبلاگ شما (و حتی محتوای رسانه های اجتماعی شما ) به طور طبیعی با آن دسته بندی ها همخوانی دارند. در نتیجه، میتوانید در جایگاه خود به یک رهبر تبدیل شوید - یکی که مرتباً از نظر عبارات جستجوی مرتبط در رتبههای بالایی قرار میگیرد و خریداران بارها و بارها در سفر مشتری خود خواهند دید.استراتژی کلمات کلیدی همچنین شما را به چالش می کشد تا قبل از شروع ساخت محتوا، مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. در حالی که در حال انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی هستید ، استراتژی شما باعث می شود که تمایل بیشتری به کشف هدف جستجو داشته باشید (دلیل اینکه کاربران جستجو را انجام دادند). یادگیری انواع پاسخ هایی که خریداران به دنبال آن هستند به شما کمک می کند کلمات کلیدی را اولویت بندی کنید و انواع محتوای جذاب تر و مرتبط تر ایجاد کنید .
استراتژی های کلمات کلیدی برای جستجوی پولی بسیار سودمند هستند، نه فقط سئوی ارگانیک . هنگامی که تبلیغات آنلاین را اجرا می کنید (که وب سایت یا صفحات فرود شما را بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک قرار می دهد)، استراتژی کلمه کلیدی خود را در ذهن داشته باشید تا مطمئن شوید که عبارات هدف شما با اهداف تجاری شما مطابقت دارند. شما کمتر وسوسه خواهید شد که کلمات کلیدی نامربوط با حجم بالا را فقط به دلیل مقرون به صرفه بودن آنها هدف قرار دهید.
بخش بزرگی از توسعه استراتژی کلمه کلیدی ، شناخت بازار هدف خود (از جمله آنچه که آنها به دنبال آن هستند) هنگام انتخاب کلمات کلیدی جدید برای پیاده سازی است. سعی کنید کشف کنید که چرا مردم به دنبال محصولات یا خدماتی مانند شما هستند که به شما کمک می کند نیازها، اهداف و رفتارهای آنها را درک کنید. این دانش را می توان در پرسونای مشتری ، که نمایه های مفصلی است که ویژگی هایی را که بر رفتار خریداران شما تاثیر می گذارد، توصیف می کند، گنجانده شود.
استراتژی کلمه کلیدی شما باید عبارات جستجو مرتبط و مؤثر را اجرا کند و هدف جستجوگر ، حجم جستجو و سایر معیارهای فهرست شده در ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را در اولویت قرار دهد .همانطور که استراتژی خود را توسعه می دهید، مهم است که رتبه بندی فعلی موتور جستجوی خود را نیز ارزیابی کنید و اهداف روشنی را تعیین کنید.
رتبه بندی SERP فعلی شما می تواند چیزهای زیادی در مورد عملکرد فعلی شما به شما بگوید: موضوعات اصلی کسب و کار شما در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می شود و مشتریان از چه عباراتی برای ورود به سایت شما استفاده می کنند.
اگر یک ابزار تجزیه و تحلیل در سایت خود نصب کرده اید، حتی می توانید ببینید که کدام کلمات کلیدی منجر به بیشترین خرید می شوند، که رفتار مشتری را روشن می کند. این اطلاعات می تواند به شما در بهبود فرایند اولویت بندی کلمات کلیدی کمک کند.رتبه بندی فعلی شما می تواند به عنوان یک معیار نیز باشد. همانطور که استراتژی جدید خود را اجرا میکنید، تغییرات در رتبه بندی موتور جستجوی خود را با نقطه شروع خود مقایسه کنید تا بدانید که آیا واقعاً به اهداف بازاریابی دیجیتال خود می رسید یا خیر.در نهایت، به رتبه بندی رقبا توجه کنید، بنابراین می توانید یک استراتژی کلمه کلیدی بسازید که برند شما را متمایز کند.
اهداف مشخص و مشخصی را در استراتژی کلمه کلیدی خود ترسیم کنید تا از تلاش خود نهایت استفاده را ببرید. به عنوان مثال، می توانید یک رتبه هدف (مانند اول یا دوم) برای عبارات جستجوی خاص انتخاب کنید ، یا برای تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود در هر ماه هدفی تعیین کنید. استفاده از معیارهای دقیق به شما این امکان را می دهد که پیشرفت خود را به سمت اهداف بازاریابی خود بهتر پیگیری کنید.
با استراتژی کلمات کلیدی SEO به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید
یک استراتژی قوی کلمه کلیدی می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و خریداران مرتبط را با برند شما درگیر کند. هنگامی که دسته بندی کلمات کلیدی خود را محدود می کنید و می دانید چگونه از بازاریابی موتورهای جستجو استفاده کنید، می توانید خود را به عنوان یک پیشرو در صنعت در جایگاه خود قرار دهید. برای تنظیم دقیق استراتژی سئوی خود، این شش مرحله را برای انجام ممیزی سئو محلی دنبال کنید.
مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.