سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند، تا بدون صرف هزینه برای تبلیغات پولی ، اقتدار، ترافیک و سرنخ را از مخاطبان هدف شما ایجاد کند. کلمات کلیدی محلی و بلند را هدف قرار دهید، تا رقابت را به حداقل برسانید و در عین حال بر مشتریان ایده آل خود تمرکز کنید، حضور آنلاین خود را فراتر از وب سایت خود ایجاد کنید تا موتورهای جستجو برند شما را قابل اعتماد بدانند با میلیاردها جستجوی اینترنتی که هر روز انجام می شود، موتورهای جستجو بدون شک یکی از عناصر اصلی زندگی ما هستند. به دست آوردن اطلاعات، یافتن راه حل، و کشف برندها به آسانی وارد کردن یک عبارت جستجو در جستجوی گوگل است. بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) عمل ایجاد ترافیک وب سایت با بهبود رتبه بندی موتور جستجو است که راهی عالی برای افراد برای کشف برند شما است.
سئو مهم است زیرا به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید و ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند، در حالی که به شما کمک می کند تا به طور ارگانیک کسب و کار خود را به صورت رایگان ارتقا دهید.
اگر در مورد اهمیت سئو مطمئن نیستید ، تنها نیستید. تنها 36 درصد از کسب و کارهای کوچک در واقع یک استراتژی SEO دارند . با این حال، سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند برای کمک به کسب و کار شما در ایجاد اعتماد، ایجاد سرنخ و بهبود بازگشت سرمایه شما مفید باشد. ساده و ساده، سئو کار می کند . در اینجا چهار دلیل برای افزودن سئو به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما آورده شده است:
الگوریتمهای موتورهای جستجوی مدرن در رتبهبندی مرتبط ترین صفحات وب برای کاربران بر اساس عبارات جستجویی که در موتور جستجو وارد میکنند مهارت بالایی دارند. اگر وب سایت شما دارای رتبه بالایی باشد، حس قابل اعتماد بودن و اعتبار را منتقل می کند، حتی اگر خریداران قبلاً نام تجاری شما را نشنیده باشند.
استفاده از سئو برای بالا بردن رتبه برند شما در صفحات نتایج موتور جستجوی مرتبط ( SERP) می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا شما را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود ببینند. به عنوان یک پیشرو در صنعت، می توانید به راحتی بازدیدکنندگان وب سایت خود را متقاعد کنید که به سرنخ یا مشتری تبدیل شوند. در کنار یک استراتژی بازاریابی برند ثابت ، می توانید وفاداری مشتری را نیز افزایش دهید و ارزش نام کسب و کار خود را افزایش دهید. بهعلاوه، با تکنیکهای مناسب سئو ، میتوانید بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید و قبل از اینکه جستجوگران حتی هر برند دیگری را در نظر بگیرند، یک کلیک (و سرب) کسب کنید.
بخش بزرگی از سئو شامل بهبود جایگاه صفحات وب سایت شما برای کلمات کلیدی هدف است. هرچه بالاتر باشید، ترافیک وب سایت بیشتری دریافت خواهید کرد زیرا بیش از نیمی از ترافیک وب سایت مستقیماً از نتایج جستجوی ارگانیک (بدون پرداخت) می آید . در واقع، اولین نتیجه ارگانیک (فهرستی که در زیر تبلیغات پولی نشان داده می شود) بیش از 28 درصد کلیک ها را بر روی میانگین SERP کسب می کند. به جرات می توان گفت که سئو یک راه موثر برای افزایش ترافیک وب سایت شما است، به ویژه در بین مخاطبان هدف شما.
هنگامی که مصرف کنندگان یک نقطه دردناک در زندگی خود را تشخیص می دهند، بسیاری شروع به جستجوی راه حل در سیستم عامل هایی مانند گوگل یا بینگ می کنند. در حالی که ممکن است هنوز متعهد به خرید نیستند، اما می خواهند گزینه های خود را بدانند. با سئوی استراتژیک، وب سایت شما می تواند پاسخ هایی را به اعضای بازار هدف شما ارائه دهد، و محصول یا خدمات شما را به عنوان یک راه حل ارائه دهد. این به شما این امکان را می دهد که در ابتدای سفر خریدار، آگاهی از برند را ایجاد کنید.
سئو نه تنها موثر است، بلکه یک تاکتیک دیجیتال مارکتینگ رایگان نیز هست که کسب و کار شما به راحتی می تواند آن را عملی کند. بر خلاف تبلیغات موتورهای جستجو، بهینه سازی موتور جستجو عملی است که نیازی به سرمایه گذاری پولی ندارد. تا زمانی که برای تولید محتوای با کیفیت برای مشتریان بالقوه خود وقت دارید ، صفحات وب شما می توانند رتبه بندی بالاتری داشته باشند و به شما این امکان را می دهند که بدون کاهش بودجه، سرنخ های بیشتری کسب کنید.
رسیدن به صفحه اول نتایج موتور جستجوی مرتبط از طریق تکنیک های خوب SEO اتفاق می افتد . این سه تاکتیک ساده سئو را دنبال کنید تا رتبه بالاتری کسب کنید و به مشتریان ایده آل تری برسید.
رتبه بندی برای کلمات کلیدی کوتاه که دامنه وسیعی دارند، مانند «آرایشگاه» یا «آرایش ناخن»، برای مشاغل کوچک دشوار است. این شرایط فوق العاده رقابتی هستند. برندهای تثبیت شده با محتوای عالی در سایت های خود رتبه بالاتری خواهند داشت و برندهای کوچکتر را فراتر از صفحه اول می برند.برای موفقیت در سئو کسب و کارهای کوچک، با انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای یافتن عبارات جستجوی مرتبط برای هدف شروع کنید ( این ابزارهای تحقیقاتی رایگان می توانند کمک کنند). روی یافتن کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید - برای مثال، یک اسپا میتواند از «میکرودرم ابریژن برای اسکار آکنه» یا «چه خدمات اسپا در دوران بارداری بیخطر است» استفاده کند، زیرا اینها عبارتهای جستجوی معمولی هستند .در حالی که کلمات کلیدی دم بلند ترافیک کمتری نسبت به کلمات کلیدی کوتاه تر دارند، رقابت کمتری نیاز دارند. کسبوکارهای کوچک میتوانند با تولید محتوای مرتبط که شامل این شرایط خاص باشد، بهراحتی میتوانند در صفحه اول SERP قرار بگیرند - گاهی اوقات به عنوان اولین نتیجه.اگر یک فروشگاه آجر و ملات دارید یا یک منطقه خدماتی دارید، باید فهرستی از عبارات جستجوی محلی مانند «یوگا استودیو دنور» یا «یوگا در نزدیکی من» تهیه کنید. سئوی محلی می تواند به شما کمک کند رتبه بالایی را برای محققان در منطقه خود کسب کنید، در حالی که رقابت غیر محلی شما را حذف میکند.همچنین باید کلمات کلیدی هدفمند را در تمام لیست های آنلاین خود از جمله صفحه تجاری Yelp خود بگنجانید. عبارات و اصطلاحات کلیدی که در Yelp وارد میکنید نیز به شما کمک میکنند تا دید ارگانیک بیشتری در Yelp داشته باشید . هر جستجوی Yelp با یک نیاز شروع می شود—پر کردن این بخش تا حد امکان می تواند یک مشتری بالقوه را از حالت اکتشاف به حالت خرج کردن پول در کسب و کار شما ببرد.
سئوی عالی به چیزی بیشتر از بازاریابی محتوا و تحقیقات کلمات کلیدی بستگی دارد. شما همچنین باید یک تجربه کاربری عالی ایجاد کنید . موتورهای جستجو علاوه بر اسکن سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط، عوامل رتبه بندی مانند سرعت بارگذاری وب سایت و سازماندهی ساختار سایت شما را در نظر می گیرند.
داشتن یک سایت سازگار با موبایل نیز بسیار مهم است. بیش از 60 درصد از تمام جستجوهای آنلاین در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، بنابراین موتورهای جستجو وب سایت هایی را که تجربه تلفن همراه عالی را ارائه می دهند، در اولویت قرار می دهند. این ابزارهای سئوی موبایل را برای بهبود تجربه کاربری خود و به حداکثر رساندن تلاش های سئوی خود در نظر بگیرید.
بهینه سازی موتور جستجو می تواند خارج از وب سایت شما نیز اتفاق بیفتد. الگوریتم های موتورهای جستجو اغلب به وب سایت های دیگر نگاه می کنند تا اطلاعات کسب و کار شما را تایید کنند و مشخص کنند که سایت شما چقدر قابل اعتماد است. یکی از راههای بهبود رتبهبندی خارج از سایت، ادعا کردن صفحه کسب و کار Yelp است. میتوانید اطلاعات کسب وکارتان - از جمله نام، آدرس و شماره تلفن کسب وکارتان - را بهروزرسانی کنید تا مطمئن شوید که با اطلاعات سایت شما مطابقت دارد. به روز رسانی اطلاعات خود در فهرست های دیگر کسب و کار می تواند بیشتر به موتورهای جستجو نشان دهد که سایت شما سایتی است که می توانند به آن اعتماد کنند. لینک بیلدینگ یکی دیگر از تکنیک های SEO است که می تواند رتبه شما را بهبود بخشد و ترافیک ارگانیک را افزایش دهد . لینک بیلدینگ شامل پیوند دادن سایر وب سایت ها به سایت شما است. هنگامی که سایت های معتبر به شما بک لینک می دهند (شاید با ارسال پست مهمان در وبلاگ خود)، موتورهای جستجو به احتمال زیاد شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد می بینند، که می تواند به رتبه بندی صفحات وب شما کمک کند. از ابزارهایی مانند بررسی کننده اعتبار دامنه Moz برای سنجش اعتبار وب سایت استفاده کنید.سئو را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید و شاهد رشد کسب و کار خود باشید.
بهینه سازی موتور جستجو به کسب و کار شما کمک می کند تا ترافیک وب سایت را از مشتریان ارزشمند ایجاد کند و در عین حال اعتماد ایجاد کند و رقبای شما را شکست دهد. بهترین قسمت؟ سئو می تواند رایگان باشد. با جمعآوری فهرستی از کلمات کلیدی طولانی برای گنجاندن در محتوای وبسایت خود شروع کنید، تجربه کاربری خود را بهینه کنید ، سپس حضور آنلاین خود را فراتر از سایت خود ایجاد کنید. نکات بازاریابی بیشتری برای موفقیت کسب و کارهای کوچک دریافت کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.
مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.