4 تکنیک ساده اما قدرتمند برای نوشتن تبلیغاتی جذاب

post-image
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
تاریخ بروزرسانی : 23 خرداد 1401 - 10:22
دسته بندی :

4 تکنیک ساده اما قدرتمند برای نوشتن تبلیغاتی جذاب

undefined

اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهید، تنها چیزی که بیشتر به آن نیاز دارید چیست؟

ترافیک .برای اکثر کسب و کارها، سریعترین راه برای دریافت ترافیک بیشتر تبلیغات است.

تبلیغات دیجیتال یک بازی است. تغییرات کوچک در نرخ پاسخ به تبلیغات شما می تواند باعث بهبودهای گسترده در سودآوری شما شود. وقتی برای یک کلیک ده‌ها دلار به گوگل و فیس‌بوک می‌پردازید، بسیار مهم است که نسخه تبلیغاتی بنویسید که بتواند مردم را ترغیب و تشویق کند.

در این پست، چهار تاکتیک قدرتمند را به شما نشان می‌دهم که هر کسی می‌تواند از آن برای نوشتن نسخه‌های تبلیغاتی درخشان استفاده کند.

چگونه یک نسخه تبلیغاتی عالی بنویسیم

1- به بینندگان نشان دهید که چگونه مشکل آنها را حل خواهید کرد.

وقتی نوبت به نوشتن سرفصل های تبلیغاتی می رسد ، بیشتر کسب و کارها شروع به وصل کردن کلمات کلیدی می کنند. این اولین چیزی است که یک بازدید کننده بعد از همه می خواند.

اگرچه استفاده از کلمات کلیدی برای امتیاز کیفیت مهم است، اما وقتی همه (از جمله رقبای شما) از کلمات کلیدی مشابهی استفاده می‌کنند، واقعاً توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنید.

برای متمایز شدن، تیتر آگهی شما باید هدف نهایی بازدیدکننده را منعکس کند .

مردم روی یک تبلیغ کلیک می کنند زیرا به آنها کمک می کند تا مشکلشان را حل کنند، نه به این دلیل که فکر می کنند آگهی تمام جعبه های کلیدواژه مناسب را بررسی می کند.

قبل از ایجاد یک تبلیغ، به این فکر کنید که کاربر طرف مقابل می‌خواهد چه کاری انجام دهد و چگونه عنوان شما می‌تواند به رفع این نیاز کمک کند.

به عنوان مثال، نگاهی به تبلیغات کلمه کلیدی "فروش کتاب" بیندازید:

undefined

به غیر از نویسندگان و ناشران، اکثر افرادی که این پرسش را جستجو می کنند احتمالاً دانشجویان و خوانندگانی هستند که پول نقد سریع برای کتاب های خود می خواهند.

اولین تبلیغ دقیقاً روی این تمرکز دارد: کتاب‌های خود را نقدی بفروشید .

سعی نمی‌کند ویژگی‌ها و کیفیت خدمات آنها را افزایش دهد. در عوض، بلافاصله به بینندگان می گوید که می توانند از این سرویس برای دریافت پول نقد (هدف نهایی) برای کتاب های خود استفاده کنند.

سعی کنید این کار را در نسخه تبلیغاتی خود نیز انجام دهید: روی راه حل نهایی (پول نقد برای کتاب) تمرکز کنید که مشکلات مشتریان را حل می کند.

2- محرک های عاطفی را بگنجانید.

در حالی که برخی از بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال سایتی با هدف نهایی در ذهن باشند، اغلب مردم به طور معمول در حال مرور هستند تا اطلاعاتی به دست آورند یا کشف کنند که چه راه حل ها و خدماتی برای یک مشکل بالقوه در دسترس است.

برای این نوع بازدیدکنندگان، باید آنها را به عمل تشویق کنید . یکی از راه های انجام این کار از طریق محرک های عاطفی است.

دلیل این امر ساده است. مردم تنها بر اساس منطق تصمیم نمی گیرند . در عوض، آنها توسط احساسات هدایت می شوند.

اگر مردم چیزی را بخوانند و یک واکنش عاطفی قوی مانند ترس، عصبانیت یا انزجار را تجربه کنند، روی آن کلیک خواهند کرد.

به عنوان مثال، به این تبلیغات برای مربی نگاه کنید:

undefined

اکثر این تبلیغات به سادگی خدمات ارائه شده را توصیف می کنند. هیچ راهی برای تمایز بین آنها جدا از مکان و قیمت آنها وجود ندارد.

در حالی که این می تواند زمانی که رقابت محدود است کار کند، برای اکثر کلمات کلیدی، چنین تبلیغاتی فقط با سایر کلمات ترکیب می شوند.

در مقابل، به این تبلیغ برای یک جراح زیبایی در نیویورک نگاهی بیندازید:

undefined

این تبلیغ به این دلیل کار می کند که به بزرگترین مشکل هر کسی که به دنبال جراح زیبایی است می پردازد: اینکه آنها مسن تر به نظر می رسند و در نتیجه احساس خوبی نسبت به خود ندارند.

این آگهی با برجسته کردن این که چگونه جراحی زیبایی به شما کمک می‌کند، «جوان‌تر به نظر بیایید و احساس خوبی داشته باشید»، واکنش احساسی‌تر نسبت به آگهی زیر این است که بیشتر در مورد «امکانات پیشرفته» صحبت می‌کند.

در اینجا نحوه ایجاد احساسی در نسخه تبلیغاتی آمده است:

  • مشخص کنید مشتری شما کیست.
  • شخصیتی را که می خواهید انتخاب کنید تا برای آن مشتری جذاب باشد، تعیین کنید.
  • از آن پرسونا آگهی احساسی بنویسید.

شما باید مراقب باشید که این واکنش را با بقیه پیام خود متعادل کنید زیرا نمی خواهید مشتریان شما نام تجاری شما را با احساسات منفی مرتبط کنند.

در عوض، بر حل ترس یا نگرانی تمرکز کنید. برای کمک بیشتر به کپی تبلیغات احساسی، به کلمات و نکات موجود در این پست ها نگاهی بیندازید:

3- روی مزایا تمرکز کنید نه ویژگی ها

وقتی نوبت به نوشتن متن آگهی شما می رسد، با بیان اینکه برند شما چقدر شگفت انگیز است، وقت خود را تلف نکنید. در عوض، بازدیدکنندگان را وادار کنید تا با گفتن اینکه برند یا محصول شما چگونه زندگی آنها را بهبود می بخشد، اقدامی انجام دهند.

تبلیغ شما باید شخصی باشد (از "شما" استفاده کنید) و باید بتواند نشان دهد که خدمات شما چگونه می تواند برای بازدیدکننده مفید باشد.

در اینجا یک نمونه از صنعت بیمه حیوانات خانگی آورده شده است:

undefined

اولین تبلیغ با ذکر در نسخه خود بر روی مزایا تمرکز دارد :

  • بازدیدکننده چقدر پس انداز می کند (5%)
  • چگونه یک بازدیدکننده می تواند هزینه ها را پوشش دهد .

به طور مشابه، به این دو تبلیغ برای "جراحی لیزیک نیویورک" نگاهی بیندازید:

مشتری که می خواهد جراحی لیزر را انجام دهد، واقعاً به نام تجاری دقیق تجهیزات یا حتی فناوری استفاده شده اهمیتی نمی دهد.

آنچه او واقعاً به آن اهمیت می دهد که آیا جراحی سریع، راحت و دقیق است . دقت کنید مزایا، نه ویژگی ها.

این دقیقاً همان چیزی است که اولین تبلیغ روی آن تمرکز دارد: جراحی راحت‌تر ، سریع‌تر و دقیق‌تر .

فقط پس از ذکر مزایا، آگهی در مورد ویژگی‌ها صحبت می‌کند ، «ضمانت بهترین قیمت»، « ریکاوری تا روز بعد» و غیره.

در مقابل، آگهی دوم اصلاً در مورد مزایا صحبت نمی کند. درعوض، با بیان اینکه چند عمل جراحی انجام داده‌اند، به آگهی نزدیک می‌شود (که این عدد بی‌فایده است زیرا اکثر مشتریان نمی‌دانند چه تعداد جراحی برای عمل لیزیک طبیعی است).

اگر تمایز یا ارائه مزایا در یک فضای کوتاه برایتان سخت است، می‌توانید از روانشناسی برای ایجاد تبدیل استفاده کنید، همانطور که در زیر خواهیم دید.

4.را FOMO اجرا کنید 

بله، ترس از کنار گذاشته شدن می تواند کاتالیزوری برای جذب بازدیدکنندگان به سایت شما باشد.

بیزاری از دست دادن یک نیروی روانی واقعی است و استفاده از آن در تبلیغات شما راهی آسان برای جذب تبدیل است.

ساده ترین راه برای اجرای آنلاین این است که از تایمرهای شمارش معکوس استفاده کنید که در زمان واقعی اجرا می شوند.

در اینجا یک مثال از یک تجارت فروش تلویزیون به صورت آنلاین آورده شده است:

undefined

undefinedاین تبلیغات به این دلیل کار می‌کنند که انسان‌ها بیشتر با ایده از دست دادن انگیزه می‌شوند تا به دست آوردن چیزی و با القای محدودیت‌های زمانی، افراد بیشتری به احتمال زیاد روی آن کلیک می‌کنند.

این نیز نمونه ای از کمیابی در عمل است .

با شدت گرفتن رقابت آنلاین، نوشتن تبلیغات قانع کننده ابزار قدرتمندی برای افزایش نرخ تبدیل است. اگرچه زمان و تمرین می‌طلبد، اما رعایت نکات فوق به شما کمک می‌کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

همچنین می‌توانید نکات و ترفندهای زیادی را در این 24 نمونه تبلیغاتی خلاقانه، رقابتی و ارزشمند که می‌خواهید کپی کنید، بیابید.

مطالب مرتبط

دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟
دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟

دندانپزشکی دامپزشکی، رشته‌ای از دندانپزشکی است، که برای مراقبت از حیوانات استفاده می شود. این هنر و علم پیشگیری، تشخیص و درمان است. دندانپزشکی حوزه ای از دامپزشکی است که پتانسیل فوق العاده ای برای بهبود سلامت بیمار و درآمد کلینیک ارائه می دهد.

10 ماه پیش
ادامه مطلب
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟

تحویل دارو به رویکردها، فرمول‌ها، تکنیک‌های تولید، سیستم‌های ذخیره‌سازی و فناوری‌های مربوط به انتقال یک ترکیب دارویی به محل مورد نظر برای دستیابی به اثر درمانی مطلوب اشاره دارد.یک سیستم ساخت بشر با هدف، رساندن دارو یا ماده شیمیایی دیگر به طور مستقیم به یک هدف سلولی، مانند یک وزیکول مصنوعی به نام لیپوزوم.

2 سال پیش
ادامه مطلب
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟

جنفیرشرمن، دبیر مطبوعاتی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس به تخمین منتشر شده توسط دانشگاه پزشکی دانشگاه میشیگان اشاره کرد. تقریباً ۱۰ هزار بیماری وجود دارد که انسان را مبتلا می‌کند، بیشترین بیماری ها آی AP در نظر گرفته می‌شوند. بیماری های عفونی نوظهور در حال افزایش است، که باعث خسارت جانی انسان و حیوان، و همچنین متحمل شدن جامعه به هزینه های زیاد می شود.

یک سال پیش
ادامه مطلب
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن

(تصویر برداری تشدید مغناطیسی) یک آزمایش تصویر برداری MRI است که از دستگاهی با آهنربا های قوی و امواج رادیویی برای ایجاد تصویر استفاده می شود .

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی

شریان های کاروتید، دو رگ خونی هستند که خون اکسیژن دار را به قسمت بزرگ و جلوی مغز می رساند. این جایی است که تفکر، گفتار، شخصیت، عملکرد های حسی و حرکتی در آن قرار دارند. شما می توانید نبض خود را در شریان کاروتید در هر طرف گردن خود، درست زیر زاویه خط فک احساس کنید. شریان های کاروتید رگهای خونی اصلی در رگ هستند، که خون را به مغز، گردن و صورت می‌رسانند. شریان کاروتید، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ وجود دارد. در گردن، شریان کاروتید به دو بخش منشعب می‌شود. شریان کاروتید داخلی، خون را به مغز می رساند اجسام کاروتید، اندام های حسی هستند که ترکیب شیمیایی خون شریانی را تشخیص می دهند. با فعالیت حسی بدن شریانهای کاروتید، در پاسخ به هیپوکسی شریانی افزایش می‌یابد، و کمورفلکس متعاقب آن عملکردهای هموستاتیک حیاتی را تنظیم می‌کند

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی داپلر
سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر، یک سونوگرافی پزشکی است، که اثر داپلر برای انجام تصویر برداری از حرکت بافت ها و مایعات بدن و سرعت نسبی آنها به پروب استفاده می شود. فواید سونوگرافی داپلر، غیرتهاجمی، عموماً بدون درد، می باشد واز اشعه استفاده نمی شود.می تواند نشان دهد،که بیماری شریان های مسدود شده در گردن، بازوها و پاهای خود دارد یا خیر. و مقدار سرعت و جریان خون را در رگ ها و شریان های بیمار به وضوح نمایش می دهد. در طول انجام سونوگرافی بیمار روی میز دراز می‌کشد و ناحیه ای از بدن خود را که در حال آزمایش است را در معرض دید قرار می دهد. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ژل مخصوص روی پوست و روی آن ناحیه پخش می کند، ارائه دهنده، یک دستگاه عصا مانند را حرکت می‌دهد، که این دستگاه امواج صوتی را به بدن بیمار می فرستد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درمان فیبروم رحم
درمان فیبروم رحم

داروها عبارتند از: آگونیست های هورمون آزاد کننده گنادوتروپین با مسدود کردن تولید استروژن و پروژسترون ، فیبروم ها را درمان می کنند و چرخه قاعدگی شما را به حالت موقت یائسگی تبدیل می کنند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
فیبروئید رحم
فیبروئید رحم

فیبروم های رحمی ، که به عنوان لیومیومای رحم یا فیبروم نیز شناخته می شوند ، تومورهای خوش خیم عضله رحم هستند. فیبروم همچنین باعث افزایش تولید فاکتورهای آنژیوژنیک مانند فاکتور رشد فیبروبلاست اساسی و کاهش تولید فاکتورهای انعقادی و در نتیجه قاعدگی های سنگین می شود. بیشتر خانم ها هیچ علامتی ندارند در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره های دردناک یا سنگین داشته باشند. اگر به اندازه کافی بزرگ باشد ، ممکن است مثانه را فشار دهد. فیبروم های رحم رشد غیر سرطانی رحم هستند که اغلب در سالهای فرزندآوری ظاهر می شوند. فیبروم های رحمی نیز با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم همراه نیستند و تقریباً هرگز به سرطان مبتلا نمی شوند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی تیروئید
سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی تیروئید از امواج صوتی برای تولید تصاویری از غده تیروئید در گردن استفاده می کند. این کار معمولاً برای ارزیابی توده‌ها یا گره‌هایی که در طول معاینه فیزیکی معمول یا سایر معاینه‌های تصویربرداری شناخته نمی‌شوند، استفاده می‌شود. در این نوع سونوگرافی از پرتوهای یونیزان استفاده نمی‌کنند. به طور کلی، سونوگرافی تیروئید برای تعیین اندازه و شکل غده تیروئید شما انجام می شود. علاوه بر این، می تواند ناهنجاری های تیروئید مانند بزرگ شدن، کیست یا تومور را نیز تشخیص دهد. این روش به آمادگی کمی یا بدون نیاز به آماده سازی خاصی از قبل انجام می گیرد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کبد
سونوگرافی کبد

سونوگرافی عروقی کبد برای کمک به ارزیابی کبد و شبکه عروق خونی آن در داخل کبد و ورود و خروج به کبدانجام می شود. استفاده از سونوگرافی عروقی می تواند به پزشکان در تشخیص و بررسی نتیجه درمان مشکلات و بیماری های مختلف مرتبط با کبد کمک کند. سونوگرافی یک ابزار تشخیصی عالی در خط مقدم برای ارزیابی کبد است. می‌تواند به ارزیابی وجود بیماری‌های کبدی (مانند کبد چرب، تشخیص ضایعات کبدی و موارد دیگر کمک کند. سونوگرافی کبد بسیار مهم است زیرا جریان خون کبد را در داخل پورتال و وریدهای کبدی بررسی می کند. وریدهای کبدی قبل از تخلیه از کبد به قلب می روند ونقش حیاتی دارند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کلیه
سونوگرافی کلیه

کلیه ها سیستم تصفیه بدن شما هستند. آنها مواد زائد را از خون شما فیلتر می کنند و سپس مواد زائد را از بدن شما به عنوان ادرار خارج می کنند.سونوگرافی کلیه یک آزمایش تشخیصی غیرتهاجمی است که تصاویری را تولید می کند که برای ارزیابی اندازه، شکل کلیه استفاده می شود. از سونوگرافی برای ارزیابی جریان خون در کلیه ها نیز استفاده شود. اولتراسوند از مبدلی استفاده می کند که امواج اولتراسوند را با فرکانس بسیار بالایی که شنیده نمی شود، ارسال می کند. سپس یک پروب به آرامی روی پوست شما اعمال می شود. ممکن است از شما خواسته شود چندین بار نفس خود را حبس کنید یا در طول آزمایش به پهلو بغلتید. به طور معمول، انجام سونوگرافی حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
اولتراپی(Ultherapy)
اولتراپی(Ultherapy)

اولتراپی تنها درمان تأیید شده توسط FDA و غیر تهاجمی است که از انرژی سونوگرافی ایمن برای لیفت کردن و سفت شدن پوست به طور طبیعی استفاده می کند. این فناوری از انرژی میکرو سونوگرافی بسیار فشرده استفاده می کند که در اعماق دقیق منطقه تحت درمان با عمق بافت گرم می شود و یک درمان تقویت کننده کلاژن را ارائه می دهد. اولتراپی تنها روش غیر تهاجمی FDA است که گردن ، چانه و ابرو را لیفت می کند و خطوط و چین و چروک را بهبود می بخشد. با افزایش سن ، کلاژن تجزیه می شود و در نتیجه از بین رفتن قدرت و خاصیت ارتجاعی پوست می شود. اگر چین و چروک های ناامید کننده و پوست شل را تجربه می کنید ، اما علاقه ای به درمان تهاجمی تر مانند لیفت صورت ندارید که نیاز به جراحی و زمان بهبودی دارد ، اولتراپی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد