راهنمای مبتدیان برای سئوی مشاغل کوچک

post-image
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
تاریخ بروزرسانی : 23 خرداد 1401 - 11:57
دسته بندی :
بازدید : 226

راهنمای مبتدیان برای سئوی مشاغل کوچک

undefined
  • هرچه بیشتر مشتریان بالقوه و نیازهای آنها را درک کنید، تلاش های بازاریابی دیجیتال شما آسان تر خواهد بود.
  • برای جذب ترافیک جستجوی بیشتر ، با کاوش در ابزارهای رایگان مانند Google Analytics و صفحه کسب و کار Yelp شروع کنید.
  • برای بهترین نتایج، تعادلی بین ایجاد محتوای با کیفیت و بهبود قابلیت های تکنولوژیکی وب سایت خود ایجاد کنید.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، به احتمال زیاد در مورد سئوی مشاغل کوچک و اینکه چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند، شنیده اید. اما واقعا این چه معنایی دارد؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) راهی برای بهینه سازی (بهبود یا ارتقاء) وب سایت شما است به طوری که موتورهای جستجو مانندGoogle آن را کشف کرده و به مشتریان بالقوه نمایش می دهند. هرچه استراتژی سئو کسب و کار کوچک شما بهتر باشد، کسب و کار شما می تواند در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی موفق تر باشد.

حتی شگفت‌انگیزترین کسب‌وکارها نیز اگر صفحات وب آن در نتایج جستجو نمایش داده نشوند، می‌توانند آسیب ببینند. اجرای این نکات سئو می تواند آگاهی بیشتری از برند ایجاد کند و به شما کمک کند حضور آنلاین قوی داشته باشید ، که هر دو در فروش بهترشما تاثیرگذار است.

در اینجا برخی از اصطلاحات اولیه سئو وجود دارد که می تواند به شما در درک فرآیند همراه با ابزارهایی که در بهبود وب سایت از شما پشتیبانی می کنند، کمک کند. همچنین نکاتی را در مورد نحوه شروع فوراً به دست خواهید آورد تا مشتریان بالقوه بیشتری را از دست ندهید .

چند اصطلاح مهم برای سئوی مشاغل کوچک چیست؟

قبل از اینکه بتوانید کمپین سئوی خود را شروع کنید ، باید با تمام اجزای آن آشنا شوید. این اصطلاحات رایج مربوط به بهینه سازی موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا بفهمید چرا به حداکثر رساندن سئو برای بازاریابی آنلاین مهم است .

جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلیدواژه عملی است برای درک اینکه جستجوگرها معمولاً کدام عبارات را در موتورهای جستجو تایپ می کنند. دانستن اینکه چه چیزی برای مخاطب هدف شما مهم است می تواند به شما کمک کند محتوای مرتبطی را در صفحات وب خود ایجاد کنید که مطابق با خواسته یا نیاز آنها باشد.

به خاطر داشته باشید که تحقیق در مورد کلمات کلیدی همیشه در حال تغییر است و ممکن است لازم باشد تا چند سال دیگر شیوه های SEO خود را به روز کنید. گزینه های پولی تحقیق کلمات کلیدی زیادی مانند Semrush وجود دارد ، اما می توانید یک ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی مانند Keyword Surfer را نیز امتحان کنید .

بازاریابی محتوا

یک استراتژی بازاریابی محتوا به محتوایی مانند پست های وبلاگ در وب سایت شما مربوط می شود. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط را شناسایی کردید (در ادامه در مورد این موضوع بیشتر می‌توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا بسازید، که مستلزم نوشتن یک پست وبلاگ برای هر کلمه کلیدی است.

ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای رایگان و آموزنده می تواند مشتریان بالقوه را جذب کند . هدف از استفاده از سئوی کسب و کارهای کوچک، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به محصولات یا خدمات شما است. این در مورد این است که به مشتریان خود بگویید آنچه می خواهند بشنوند در مقابل اینکه آنچه می خواهید به آنها بگویید. اتخاذ این رویکرد باعث ایجاد اعتماد در برند شما می شود، نشان می دهد که شما یک متخصص صنعت هستید و به طور بالقوه می تواند منجر به بهبود کسب و کار در آینده شود.

طراحی صفحه ای تحت وب

هنگامی که شخصی در حال جستجوی آنلاین است و روی یک بنر تبلیغاتی، تبلیغات یا نتیجه جستجو کلیک می کند، در آن زمان است که به یکی از صفحات شما می رسد . صفحه وب می‌تواند آدرس‌های ایمیل را ثبت کند، دنبال کردن در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را تشویق کند یا منجر به خرید یک سرویس یا محصول شود.

صفحه وب برای ارائه یک فراخوان است که امیدواریم بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. این اولین صفحه‌ای است که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از وب‌سایت شما روی آن فرود می‌آیند.

لینک بیلدینگ

موتورهای جستجوگر s کیفیت سایت شما را تا حدی بر اساس تعداد لینک هایی که از سایت های دیگر در سایت خود دارید، اندازه گیری می کنند. به عنوان مثال، اگر در تجارت رستوران هستید، ممکن است به یک دستور غذا در وبلاگ سرآشپز معروف یا به صفحه مربوطه در وب سایت Food Network پیوند دهید. این می تواند به ایجاد اعتبار بیشتر SEO کمک کند. مهم است که به منابع معتبر و وب سایت های قابل اعتماد پیوند دهید.

لینک بیلدینگ به استراتژی هایی اشاره دارد که شما برای وادار کردن سایر وب سایت های تاسیس شده برای بازگشت به وب سایت شما و صفحات خاص آن استفاده می کنید. انجام این کار می تواند رتبه بندی وب سایت و صفحات وب خاص شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد .

سئوی محلی

این همان سئوی معمولی اما با تاکید بر جذب مشتری در مکان فوری شما است. استراتژی سئوی محلی شامل ایجاد پست‌های وبلاگی است که فروشگاه‌ها یا جاذبه‌های محلی یا نظرات تجاری Yelp را به نمایش می‌گذارد . با توجه به اینکه تقریباً نیمی از جستجوهای گوگل به اطلاعات محلی انجام می شود، شکل سئوی کسب و کارهای کوچک او برای کسب و کارهای محلی و آگاهی از نام تجاری آنها حیاتی است .

سئو روی صفحه

این شامل تنظیماتی است که می توانید در صفحات وب خود برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام دهید. می‌توانید با قرار دادن کلمات کلیدی، بهبود عملکرد وب‌سایت خودمانند بهینه‌سازی آن برای دستگاه‌های تلفن همراه ، و نوشتن محتوای با کیفیت بالا، سئوی درون صفحه را انجام دهید . هدف شما همیشه این است که صفحات وب خود را معتبرتر کنید تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو بالاتر نشان داده شوند.

سئوی خارج از صفحه

این نوع سئو به فعالیت های خارج از وب سایت شما اشاره دارد که به ایجاد فاکتورهای رتبه بندی شما کمک می کند . یک مثال زمانی است که یک برند معروف از کسب و کار شما در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود نام می برد. هنگامی که دیگران محتوای شما را به اشتراک می گذارند، به گسترش این روند کمک می کند.

جستجوی ارگانیک

این زمانی است که محتوای آنلاین بدون هیچ گونه کمک تبلیغاتی پولی در نتایج جستجو نشان داده می شود.

ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک زمانی است که بازدیدکننده بدون کلیک روی تبلیغات پولی به وب سایت شما می رسد. داشتن ترافیک ارگانیک زیاد به این معنی است که محتوای شما محبوب و مرتبط است.

SERP

SERP که مخفف صفحه نتایج موتور جستجو است، فهرستی از نتایجی است که زمانی که شخصی عبارات جستجوی خود را تایپ می کند، ایجاد می شود .

جستجوی پولی

اینها اولین نتایجی هستند که در بالای نتایج جستجوی معمولی در صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ) نشان داده می شوند. معمولاً می‌توانید بگویید که پول پرداخت شده‌است زیرا در کنار آنها عبارت «sponsored» یا«paid» نوشته می‌شود. این مکان‌ها به صورت استراتژیک در سایر صفحات تجاری مرتبط نیز توزیع می‌شوند. جستجوی پولی به شما امکان می دهد مجموعه ای از مشتریان را هدف قرار دهید و اطمینان حاصل می کند که وب سایت کسب و کار کوچک شما ابتدا دیده می شود.

سئو فنی

بهینه سازی فنی سئو به شخصی نیاز دارد که بتواند وب سایت شما را با اصلاح کد HTML بهبود بخشد. اگر این برای شما کمی سخت به نظر می رسد، می توانید یک توسعه دهنده استخدام کنید. یک توسعه دهنده حرفه ای می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را بررسی کند، امنیت را افزایش دهد و تغییرات لازم را در بهینه سازی موبایل انجام دهد. سایر ملاحظات مرتبط با محتوا شامل حذف محتوای تکراری و تعمیر لینک های خراب است.

یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای دانش لازم را برای بهبود رتبه‌بندی سئو کسب‌وکار کوچک شما به روش‌هایی دارد که بلافاصله برای چشم‌های آموزش‌دیده قابل مشاهده نیست.

تجربه کاربری UX و قابلیت استفاده

تجربه کاربری (UX) احساس افراد را هنگام بازدید و تعامل با وب سایت شما اندازه می گیرد. اغلب با قابلیت استفاده همراه است، به همین دلیل است که کاربران به راحتی می توانند با وب سایت شما تعامل داشته باشند.

برای بهینه سازی تجربه کاربری، سایت خود را از نظر بصری جذاب کنید و از رنگ ها، فونت ها و دکمه ها به روشی هوشمندانه استفاده کنید. به طور مشابه، برای کاربرپسندتر کردن آن، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به خوبی اجرا می شود و کاربران می توانند به راحتی هر کجا که دوست دارند حرکت کنند.

Truelist گزارش می دهد که یک تجربه کاربری خوب می تواند نرخ تبدیل را تا 400٪ افزایش دهد. به عبارت دیگر، هر چه مشتریان بخواهند زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند، احتمال خرید آنها بیشتر می شود.

2 ابزار رایگان برای کمک به شما برای شروع بهینه سازی مشاغل کوچک

سئوی کسب و کارهای کوچک می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. فهمیدن اینکه چگونه حضور آنلاین خود را در حین اداره یک کسب و کار کوچک تقویت کنید، می تواند بسیار بیشتر از یک شغل تمام وقت باشد. برای کمک به مدیریت بیشتر کارها، در اینجا دو ابزار رایگان وجود دارد که می تواند کمک کند.

مجموعه ابزار وب مستر بینگ

بینگ مجموعه ابزاری را ارائه می دهد که برای هر کسی که وب سایت دارد رایگان است. می تواند به شما در درک معیارهای مرتبط با سئو کمک کند . معیارها آماری هستند که بر اساس فعالیت افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند جمع آوری می شود. این اعداد می توانند به شما کمک کنند تا بر اساس صفحات وب که بازدید می کنند، به شما در مورد اینکه چه کسانی بازدیدکنندگان شما هستند و چه چیزی برای آنها اهمیت دارد، کمک کند.

صفحه کسب و کار Yelp

صفحه کسب و کار Yelp شما ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما را فراهم می کند . می‌توانید یک نمایه تجاری رایگان ایجاد کنید که شامل ساعات کار، شماره تلفن ، عکس‌ها و موارد دیگر است.

یکYelp Page رایگان دریافت کنید.

کسب و کار خود را به مشتریان محلی معرفی کنید.

نه تنها بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌کند که بیشتر بازاریابان دوست دارند به آن دست پیدا کنند، بلکه می‌تواند شهرت شما را از طریق بررسی‌های ارگانیک تولید شده توسط مشتری افزایش دهد.

گزارش 2020 Moz State of Local SEO تأیید می کند که بازاریابان قدرت را در بررسی ها می بینند .

3 روش برای بهینه سازی هر صفحه وب سایت شما

برای شروع بهبود رتبه سئو، در اینجا سه ​​تغییر سریع وجود دارد که می توانید همین الان انجام دهید.

1.سرصفحه ها و سرفصل های فرعی خود را بهینه کنید.

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در یک عنوان و حداقل یک عنوان فرعی قرار دهید . این می تواند برای افزایش رتبه سئوی مشاغل کوچک شما کافی باشد .

اگر محتوایی دارید که قبل از دانستن در مورد سئو ایجاد کرده اید، مجدداً از آن بازدید کنید و سرفصل های خود را تازه کنید. برای بهترین نتایج، کلمه کلیدی را نزدیک به ابتدای عنوان نگه دارید .

2.توضیحات متا را به صفحات وب خود و تگ های جایگزین را به تصاویر وب خود اضافه کنید.

توضیحات متا تکه‌های کوچکی از محتوا هستند که آنچه را در یک صفحه وب و صفحه اصلی وجود دارد، توصیف می‌کنند. آن را به عنوان یک پیش نمایش نوشته شده برای هر صفحه مشخص در نظر بگیرید. کارشناسان طول ایده آل را بین 50 تا 160 کاراکتر پیشنهاد می کنند.

تگ‌های Alt یا ویژگی‌های alt مانند توضیحات متا برای عکس‌ها هستند . از کلمات برای خلاصه کردن آنچه در تصویر است استفاده می‌کنند. اگر وب‌سایت خود را با برنامه‌ای مانند وردپرس ساخته‌اید، می‌توانید به راحتی تگ‌های alt اضافه کنید تا موتورهای جستجو بتوانند کلماتی را که برای توصیف تصویر استفاده کرده‌اید بخوانند و بدانند درباره چیست .

به عنوان مثال، اگر یک شرکت نظافتی دارید و یک پست وبلاگی در مورد نکات ساده برای تمیز کردن حمام می نویسید، ممکن است یک توضیحات متا داشته باشید که چیزی شبیه به این است: «پنج نکته مهم برای تمیز کردن حمام از سینک و آینه تا توالت را بیاموزید. »

همچنین می‌خواهید تصاویری را با تگ‌های alt اضافه کنید. برای مثال، بسته به عکس‌هایی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید چیزی مانند «زنی که سینک حمام را با سرکه تمیز می‌کند» بنویسید.

3.محتوای خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.

اشتراک‌گذاری محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی پتانسیل اشتراک‌گذاری و لایک را ایجاد می‌کند .این موارد برای وب‌سایت شما عالی هستند زیرا می‌توانند رتبه و اعتبار شما را افزایش دهند. موتورهای جستجو محتوایی را که به اشتراک گذاشته می‌شوند مهم‌تر می‌بینند و می‌توانند به شما در بالا رفتن از نردبان سئو کمک کنند.

سئوی مشاغل کوچک با چند قدم کوچک شروع می شود:

دیجیتال مارکتینگ به یکی از مهمترین روش ها برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل شده است. با برخی از پیشرفت‌های جزئی، می‌توانید در معرض دید زیادی قرار بگیرید، یا می‌توانید سرمایه‌گذاری زیادی کنید و شانس مشاهده رشد تصاعدی را داشته باشید.

درک اصول و مفاهیم اولیه سئوی کسب و کار کوچک می تواند به ایجاد آگاهی از برند و افزایش سود شما کمک کند. چند ابزار رایگان و چند ترفند آسان وب سایت را به آن اضافه کنید، شاید زودتر نتایج را ببینید.

مطالب مرتبط

سه استراتژی طلایی برای رشد کسب‌وکارهای کوچک
سه استراتژی طلایی برای رشد کسب‌وکارهای کوچک

در کل، موفقیت کسب‌وکارهای کوچک وابسته به صداقت، داستان‌گویی، شفافیت و ارتباط واقعی با مشتری است. این سه استراتژی — توضیح خاص‌بودن محصول، شفاف‌سازی قیمت‌گذاری و تعریف داستان برند — ابزارهایی هستند که نه‌تنها هزینه‌ای برایتان ندارند، بلکه سرمایه‌ای بلندمدت در ساخت یک برند انسانی و قابل‌اعتماد محسوب می‌شوند. در بازار امروز، مشتری دنبال صداقت، کیفیت و معناست. اگه بتونی این‌ها رو منتقل کنی، حتی کوچک‌ترین کسب‌وکار هم می‌تونه بزرگ بدرخشه.

یک روز پیش
تعمیر کمپرسور چیلر
تعمیر کمپرسور چیلر

تعمیر کمپرسور چیلر و سردخانه، راهکاری هوشمندانه برای افزایش عمر سیستم‌های سرمایشی و کاهش هزینه‌هاست. با شناخت مشکلات رایج، استفاده از روش‌های تخصصی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، می‌توان این قلب تپنده را به بهترین حالت بازگرداند. در ایران، جایی که خنک‌سازی نقش کلیدی در آسایش و بهره‌وری دارد، خدمات حرفه‌ای تعمیر کمپرسور تضمین‌کننده کارایی و پایداری است.

10 ساعت پیش
راه جایگزین کاشت ناخن
راه جایگزین کاشت ناخن

برای داشتن ناخن‌هایی زیبا، سالم و قوی، حتماً نیازی به کاشت نیست. با تغذیه مناسب، مراقبت منظم و استفاده از تکنیک‌های ساده زیباسازی، می‌توانید ناخن‌هایی طبیعی ولی شیک داشته باشید. اگر از کاشت و مواد شیمیایی خسته شده‌اید یا ترجیح می‌دهید ظاهر طبیعی‌تر داشته باشید، این روش‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند.

9 ساعت پیش
درمان پوست مرغی بعد از شیو
درمان پوست مرغی بعد از شیو

حالت پوست مرغی بعد از اصلاح یک مشکل شایع اما قابل درمان است. با رعایت اصول درست اصلاح، استفاده از محصولات مناسب و داشتن روتین مراقبتی منظم، می‌توان پوستی صاف، یکدست و زیبا داشت. اگر این مشکل ادامه‌دار بود، بهتر است با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

یک ساعت پیش
بهترین استخر تهران | مقایسه 5 استخر برتر
بهترین استخر تهران | مقایسه 5 استخر برتر

استخرهای معرفی‌شده در این مقاله، از بهترین مجموعه‌های آبی تهران هستند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. استخر موج طلایی با امکانات مدرن، حس خوب زندگی با خدمات لوکس، هتل پارسیان آزادی با استانداردهای حرفه‌ای، جماران با فضای خانوادگی و بلوط ولنجک با محیط روباز، گزینه‌هایی متنوع برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر یا رزرو، با شماره‌های تماس هر مجموعه ارتباط برقرار کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش از شنا در تهران داشته باشید.

4 ساعت پیش
بهترین تمرین برای تقویت عضلات پشت
بهترین تمرین برای تقویت عضلات پشت

بهترین تمرینات برای تقویت و ارتقای عضلات پشت

2 روز پیش
راهنمای کامل کاشت ناخن برای مبتدیان
راهنمای کامل کاشت ناخن برای مبتدیان

کاشت ناخن یکی از روش‌های زیباتر کردن دست‌ها ست.کاشت ناخن به زبان ساده یعنی اضافه کردن یک لایه مصنوعی روی ناخن‌های طبیعی برای افزایش طول، استحکام یا زیبایی آن‌ها. این لایه می‌تواند از موادی مثل پودر اکریلیک یا ژل ساخته شود .در این مقاله، از تعریف کاشت ناخن تا مراحل انجام آن و نکات مراقبتی را با زبانی ساده و کاربردی توضیح می‌دهیم. همراه ما باشید!

3 روز پیش
زمان تشخیص دوقلویی در سونوگرافی
زمان تشخیص دوقلویی در سونوگرافی

بارداری دوقلویی نیاز به مراقبت و پایش بیشتری نسبت به بارداری تک‌قلویی دارد، اما با مدیریت صحیح و سونوگرافی‌های منظم، بسیاری از مشکلات قابل پیشگیری و کنترل هستند. تعیین نوع دوقلویی (کوریونیسیتی و آمنیوسیتی)، پایش رشد و سلامت جنین‌ها، و تشخیص زودهنگام عوارض احتمالی، کمک می‌کند تا بارداری سالم‌تری داشته باشید و نوزادان خود را در بهترین شرایط ممکن به دنیا بیاورید.

یک ماه پیش
راهنمای گردشگری مشهد | مشهد فقط یک شهر مذهبی نیست!!!
راهنمای گردشگری مشهد | مشهد فقط یک شهر مذهبی نیست!!!

یکی از خانه‌های تاریخی مشهد که سبک معماری قاجاری دارد. این خانه با تزئینات زیبا، حوض‌های سنتی و فضای دلنشین، حس‌وحال زندگی قدیم مشهد را به شما منتقل می‌کند.

یک ماه پیش
بهترین غذاهای محلی اردبیل که حتماً باید امتحان کنید!
بهترین غذاهای محلی اردبیل که حتماً باید امتحان کنید!

اردبیل با غذاهای سنتی و منحصربه‌فرد خود یکی از بهترین مقاصد برای عاشقان غذاهای محلی است. از آش دوغ و پیچاق قیمه گرفته تا کوفته ساری‌چیچک و فطیر سنتی، هرکدام از این غذاها تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای شما رقم خواهند زد. اگر روزی به این شهر سفر کردید، حتماً این غذاهای خوشمزه را امتحان کنی

یک ماه پیش
بازدید از مکان های تاریخی و طبیعی اردبیل در دو روز
بازدید از مکان های تاریخی و طبیعی اردبیل در دو روز

سفر به اردبیل ترکیبی از تاریخ و طبیعت است. روز اول با بازدید از مجموعه‌ی شیخ صفی‌الدین، بازار تاریخی و حمام شیخ صفی آغاز می‌شود و با استراحت در کنار دریاچه شورابیل پایان می‌یابد. روز دوم شامل تجربه‌ی آب‌گرم‌های سرعین، پیاده‌روی در روستای ویلا‌دره، عبور از پل معلق هیر و بازدید از جنگل فندقلو است. این برنامه فرصتی برای آشنایی با جاذبه‌های متنوع اردبیل فراهم می‌کند.

یک ماه پیش
۲۱ مارس  ۲۰۲۵ تاریخی مهم برای رمزارزها
۲۱ مارس ۲۰۲۵ تاریخی مهم برای رمزارزها

وظایف اصلی SEC یعنی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده که نشان آن را با یک عقاب می شناسیم شامل نظارت بر افشای کامل و منصفانه اطلاعات مالی توسط شرکت‌های عمومی، حفاظت از سرمایه‌گذاران در برابر تقلب و سوءاستفاده، و تضمین عملکرد منصفانه و کارآمد بازارهای اوراق بهادار است. این نهاد با وضع و اجرای مقررات، به ایجاد اعتماد در بازارهای مالی کمک می‌کند.این کمیسیون در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۵، نخستین نشست کارگروه ویژه رمزارز خود را با عنوان «چگونه به اینجا رسیدیم و چگونه خارج شویم – تعریف وضعیت اوراق بهادار» در واشنگتن دی‌سی برگزار خواهد کرد.

یک ماه پیش
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
e-namad