راهنمای مبتدیان برای سئوی مشاغل کوچک

post-image
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
تاریخ بروزرسانی : 23 خرداد 1401 - 11:57
دسته بندی :

راهنمای مبتدیان برای سئوی مشاغل کوچک

undefined
  • هرچه بیشتر مشتریان بالقوه و نیازهای آنها را درک کنید، تلاش های بازاریابی دیجیتال شما آسان تر خواهد بود.
  • برای جذب ترافیک جستجوی بیشتر ، با کاوش در ابزارهای رایگان مانند Google Analytics و صفحه کسب و کار Yelp شروع کنید.
  • برای بهترین نتایج، تعادلی بین ایجاد محتوای با کیفیت و بهبود قابلیت های تکنولوژیکی وب سایت خود ایجاد کنید.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، به احتمال زیاد در مورد سئوی مشاغل کوچک و اینکه چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند، شنیده اید. اما واقعا این چه معنایی دارد؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) راهی برای بهینه سازی (بهبود یا ارتقاء) وب سایت شما است به طوری که موتورهای جستجو مانندGoogle آن را کشف کرده و به مشتریان بالقوه نمایش می دهند. هرچه استراتژی سئو کسب و کار کوچک شما بهتر باشد، کسب و کار شما می تواند در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی موفق تر باشد.

حتی شگفت‌انگیزترین کسب‌وکارها نیز اگر صفحات وب آن در نتایج جستجو نمایش داده نشوند، می‌توانند آسیب ببینند. اجرای این نکات سئو می تواند آگاهی بیشتری از برند ایجاد کند و به شما کمک کند حضور آنلاین قوی داشته باشید ، که هر دو در فروش بهترشما تاثیرگذار است.

در اینجا برخی از اصطلاحات اولیه سئو وجود دارد که می تواند به شما در درک فرآیند همراه با ابزارهایی که در بهبود وب سایت از شما پشتیبانی می کنند، کمک کند. همچنین نکاتی را در مورد نحوه شروع فوراً به دست خواهید آورد تا مشتریان بالقوه بیشتری را از دست ندهید .

چند اصطلاح مهم برای سئوی مشاغل کوچک چیست؟

قبل از اینکه بتوانید کمپین سئوی خود را شروع کنید ، باید با تمام اجزای آن آشنا شوید. این اصطلاحات رایج مربوط به بهینه سازی موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا بفهمید چرا به حداکثر رساندن سئو برای بازاریابی آنلاین مهم است .

جستجوی کلمات کلیدی

جستجوی کلیدواژه عملی است برای درک اینکه جستجوگرها معمولاً کدام عبارات را در موتورهای جستجو تایپ می کنند. دانستن اینکه چه چیزی برای مخاطب هدف شما مهم است می تواند به شما کمک کند محتوای مرتبطی را در صفحات وب خود ایجاد کنید که مطابق با خواسته یا نیاز آنها باشد.

به خاطر داشته باشید که تحقیق در مورد کلمات کلیدی همیشه در حال تغییر است و ممکن است لازم باشد تا چند سال دیگر شیوه های SEO خود را به روز کنید. گزینه های پولی تحقیق کلمات کلیدی زیادی مانند Semrush وجود دارد ، اما می توانید یک ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی مانند Keyword Surfer را نیز امتحان کنید .

بازاریابی محتوا

یک استراتژی بازاریابی محتوا به محتوایی مانند پست های وبلاگ در وب سایت شما مربوط می شود. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط را شناسایی کردید (در ادامه در مورد این موضوع بیشتر می‌توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا بسازید، که مستلزم نوشتن یک پست وبلاگ برای هر کلمه کلیدی است.

ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای رایگان و آموزنده می تواند مشتریان بالقوه را جذب کند . هدف از استفاده از سئوی کسب و کارهای کوچک، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به محصولات یا خدمات شما است. این در مورد این است که به مشتریان خود بگویید آنچه می خواهند بشنوند در مقابل اینکه آنچه می خواهید به آنها بگویید. اتخاذ این رویکرد باعث ایجاد اعتماد در برند شما می شود، نشان می دهد که شما یک متخصص صنعت هستید و به طور بالقوه می تواند منجر به بهبود کسب و کار در آینده شود.

طراحی صفحه ای تحت وب

هنگامی که شخصی در حال جستجوی آنلاین است و روی یک بنر تبلیغاتی، تبلیغات یا نتیجه جستجو کلیک می کند، در آن زمان است که به یکی از صفحات شما می رسد . صفحه وب می‌تواند آدرس‌های ایمیل را ثبت کند، دنبال کردن در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را تشویق کند یا منجر به خرید یک سرویس یا محصول شود.

صفحه وب برای ارائه یک فراخوان است که امیدواریم بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. این اولین صفحه‌ای است که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از وب‌سایت شما روی آن فرود می‌آیند.

لینک بیلدینگ

موتورهای جستجوگر s کیفیت سایت شما را تا حدی بر اساس تعداد لینک هایی که از سایت های دیگر در سایت خود دارید، اندازه گیری می کنند. به عنوان مثال، اگر در تجارت رستوران هستید، ممکن است به یک دستور غذا در وبلاگ سرآشپز معروف یا به صفحه مربوطه در وب سایت Food Network پیوند دهید. این می تواند به ایجاد اعتبار بیشتر SEO کمک کند. مهم است که به منابع معتبر و وب سایت های قابل اعتماد پیوند دهید.

لینک بیلدینگ به استراتژی هایی اشاره دارد که شما برای وادار کردن سایر وب سایت های تاسیس شده برای بازگشت به وب سایت شما و صفحات خاص آن استفاده می کنید. انجام این کار می تواند رتبه بندی وب سایت و صفحات وب خاص شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد .

سئوی محلی

این همان سئوی معمولی اما با تاکید بر جذب مشتری در مکان فوری شما است. استراتژی سئوی محلی شامل ایجاد پست‌های وبلاگی است که فروشگاه‌ها یا جاذبه‌های محلی یا نظرات تجاری Yelp را به نمایش می‌گذارد . با توجه به اینکه تقریباً نیمی از جستجوهای گوگل به اطلاعات محلی انجام می شود، شکل سئوی کسب و کارهای کوچک او برای کسب و کارهای محلی و آگاهی از نام تجاری آنها حیاتی است .

سئو روی صفحه

این شامل تنظیماتی است که می توانید در صفحات وب خود برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام دهید. می‌توانید با قرار دادن کلمات کلیدی، بهبود عملکرد وب‌سایت خودمانند بهینه‌سازی آن برای دستگاه‌های تلفن همراه ، و نوشتن محتوای با کیفیت بالا، سئوی درون صفحه را انجام دهید . هدف شما همیشه این است که صفحات وب خود را معتبرتر کنید تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو بالاتر نشان داده شوند.

سئوی خارج از صفحه

این نوع سئو به فعالیت های خارج از وب سایت شما اشاره دارد که به ایجاد فاکتورهای رتبه بندی شما کمک می کند . یک مثال زمانی است که یک برند معروف از کسب و کار شما در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود نام می برد. هنگامی که دیگران محتوای شما را به اشتراک می گذارند، به گسترش این روند کمک می کند.

جستجوی ارگانیک

این زمانی است که محتوای آنلاین بدون هیچ گونه کمک تبلیغاتی پولی در نتایج جستجو نشان داده می شود.

ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک زمانی است که بازدیدکننده بدون کلیک روی تبلیغات پولی به وب سایت شما می رسد. داشتن ترافیک ارگانیک زیاد به این معنی است که محتوای شما محبوب و مرتبط است.

SERP

SERP که مخفف صفحه نتایج موتور جستجو است، فهرستی از نتایجی است که زمانی که شخصی عبارات جستجوی خود را تایپ می کند، ایجاد می شود .

جستجوی پولی

اینها اولین نتایجی هستند که در بالای نتایج جستجوی معمولی در صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ) نشان داده می شوند. معمولاً می‌توانید بگویید که پول پرداخت شده‌است زیرا در کنار آنها عبارت «sponsored» یا«paid» نوشته می‌شود. این مکان‌ها به صورت استراتژیک در سایر صفحات تجاری مرتبط نیز توزیع می‌شوند. جستجوی پولی به شما امکان می دهد مجموعه ای از مشتریان را هدف قرار دهید و اطمینان حاصل می کند که وب سایت کسب و کار کوچک شما ابتدا دیده می شود.

سئو فنی

بهینه سازی فنی سئو به شخصی نیاز دارد که بتواند وب سایت شما را با اصلاح کد HTML بهبود بخشد. اگر این برای شما کمی سخت به نظر می رسد، می توانید یک توسعه دهنده استخدام کنید. یک توسعه دهنده حرفه ای می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را بررسی کند، امنیت را افزایش دهد و تغییرات لازم را در بهینه سازی موبایل انجام دهد. سایر ملاحظات مرتبط با محتوا شامل حذف محتوای تکراری و تعمیر لینک های خراب است.

یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای دانش لازم را برای بهبود رتبه‌بندی سئو کسب‌وکار کوچک شما به روش‌هایی دارد که بلافاصله برای چشم‌های آموزش‌دیده قابل مشاهده نیست.

تجربه کاربری UX و قابلیت استفاده

تجربه کاربری (UX) احساس افراد را هنگام بازدید و تعامل با وب سایت شما اندازه می گیرد. اغلب با قابلیت استفاده همراه است، به همین دلیل است که کاربران به راحتی می توانند با وب سایت شما تعامل داشته باشند.

برای بهینه سازی تجربه کاربری، سایت خود را از نظر بصری جذاب کنید و از رنگ ها، فونت ها و دکمه ها به روشی هوشمندانه استفاده کنید. به طور مشابه، برای کاربرپسندتر کردن آن، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به خوبی اجرا می شود و کاربران می توانند به راحتی هر کجا که دوست دارند حرکت کنند.

Truelist گزارش می دهد که یک تجربه کاربری خوب می تواند نرخ تبدیل را تا 400٪ افزایش دهد. به عبارت دیگر، هر چه مشتریان بخواهند زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند، احتمال خرید آنها بیشتر می شود.

2 ابزار رایگان برای کمک به شما برای شروع بهینه سازی مشاغل کوچک

سئوی کسب و کارهای کوچک می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. فهمیدن اینکه چگونه حضور آنلاین خود را در حین اداره یک کسب و کار کوچک تقویت کنید، می تواند بسیار بیشتر از یک شغل تمام وقت باشد. برای کمک به مدیریت بیشتر کارها، در اینجا دو ابزار رایگان وجود دارد که می تواند کمک کند.

مجموعه ابزار وب مستر بینگ

بینگ مجموعه ابزاری را ارائه می دهد که برای هر کسی که وب سایت دارد رایگان است. می تواند به شما در درک معیارهای مرتبط با سئو کمک کند . معیارها آماری هستند که بر اساس فعالیت افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند جمع آوری می شود. این اعداد می توانند به شما کمک کنند تا بر اساس صفحات وب که بازدید می کنند، به شما در مورد اینکه چه کسانی بازدیدکنندگان شما هستند و چه چیزی برای آنها اهمیت دارد، کمک کند.

صفحه کسب و کار Yelp

صفحه کسب و کار Yelp شما ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما را فراهم می کند . می‌توانید یک نمایه تجاری رایگان ایجاد کنید که شامل ساعات کار، شماره تلفن ، عکس‌ها و موارد دیگر است.

یکYelp Page رایگان دریافت کنید.

کسب و کار خود را به مشتریان محلی معرفی کنید.

نه تنها بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌کند که بیشتر بازاریابان دوست دارند به آن دست پیدا کنند، بلکه می‌تواند شهرت شما را از طریق بررسی‌های ارگانیک تولید شده توسط مشتری افزایش دهد.

گزارش 2020 Moz State of Local SEO تأیید می کند که بازاریابان قدرت را در بررسی ها می بینند .

3 روش برای بهینه سازی هر صفحه وب سایت شما

برای شروع بهبود رتبه سئو، در اینجا سه ​​تغییر سریع وجود دارد که می توانید همین الان انجام دهید.

1.سرصفحه ها و سرفصل های فرعی خود را بهینه کنید.

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در یک عنوان و حداقل یک عنوان فرعی قرار دهید . این می تواند برای افزایش رتبه سئوی مشاغل کوچک شما کافی باشد .

اگر محتوایی دارید که قبل از دانستن در مورد سئو ایجاد کرده اید، مجدداً از آن بازدید کنید و سرفصل های خود را تازه کنید. برای بهترین نتایج، کلمه کلیدی را نزدیک به ابتدای عنوان نگه دارید .

2.توضیحات متا را به صفحات وب خود و تگ های جایگزین را به تصاویر وب خود اضافه کنید.

توضیحات متا تکه‌های کوچکی از محتوا هستند که آنچه را در یک صفحه وب و صفحه اصلی وجود دارد، توصیف می‌کنند. آن را به عنوان یک پیش نمایش نوشته شده برای هر صفحه مشخص در نظر بگیرید. کارشناسان طول ایده آل را بین 50 تا 160 کاراکتر پیشنهاد می کنند.

تگ‌های Alt یا ویژگی‌های alt مانند توضیحات متا برای عکس‌ها هستند . از کلمات برای خلاصه کردن آنچه در تصویر است استفاده می‌کنند. اگر وب‌سایت خود را با برنامه‌ای مانند وردپرس ساخته‌اید، می‌توانید به راحتی تگ‌های alt اضافه کنید تا موتورهای جستجو بتوانند کلماتی را که برای توصیف تصویر استفاده کرده‌اید بخوانند و بدانند درباره چیست .

به عنوان مثال، اگر یک شرکت نظافتی دارید و یک پست وبلاگی در مورد نکات ساده برای تمیز کردن حمام می نویسید، ممکن است یک توضیحات متا داشته باشید که چیزی شبیه به این است: «پنج نکته مهم برای تمیز کردن حمام از سینک و آینه تا توالت را بیاموزید. »

همچنین می‌خواهید تصاویری را با تگ‌های alt اضافه کنید. برای مثال، بسته به عکس‌هایی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید چیزی مانند «زنی که سینک حمام را با سرکه تمیز می‌کند» بنویسید.

3.محتوای خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.

اشتراک‌گذاری محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی پتانسیل اشتراک‌گذاری و لایک را ایجاد می‌کند .این موارد برای وب‌سایت شما عالی هستند زیرا می‌توانند رتبه و اعتبار شما را افزایش دهند. موتورهای جستجو محتوایی را که به اشتراک گذاشته می‌شوند مهم‌تر می‌بینند و می‌توانند به شما در بالا رفتن از نردبان سئو کمک کنند.

سئوی مشاغل کوچک با چند قدم کوچک شروع می شود:

دیجیتال مارکتینگ به یکی از مهمترین روش ها برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل شده است. با برخی از پیشرفت‌های جزئی، می‌توانید در معرض دید زیادی قرار بگیرید، یا می‌توانید سرمایه‌گذاری زیادی کنید و شانس مشاهده رشد تصاعدی را داشته باشید.

درک اصول و مفاهیم اولیه سئوی کسب و کار کوچک می تواند به ایجاد آگاهی از برند و افزایش سود شما کمک کند. چند ابزار رایگان و چند ترفند آسان وب سایت را به آن اضافه کنید، شاید زودتر نتایج را ببینید.

مطالب مرتبط

دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟
دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟

دندانپزشکی دامپزشکی، رشته‌ای از دندانپزشکی است، که برای مراقبت از حیوانات استفاده می شود. این هنر و علم پیشگیری، تشخیص و درمان است. دندانپزشکی حوزه ای از دامپزشکی است که پتانسیل فوق العاده ای برای بهبود سلامت بیمار و درآمد کلینیک ارائه می دهد.

10 ماه پیش
ادامه مطلب
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟

تحویل دارو به رویکردها، فرمول‌ها، تکنیک‌های تولید، سیستم‌های ذخیره‌سازی و فناوری‌های مربوط به انتقال یک ترکیب دارویی به محل مورد نظر برای دستیابی به اثر درمانی مطلوب اشاره دارد.یک سیستم ساخت بشر با هدف، رساندن دارو یا ماده شیمیایی دیگر به طور مستقیم به یک هدف سلولی، مانند یک وزیکول مصنوعی به نام لیپوزوم.

2 سال پیش
ادامه مطلب
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟

جنفیرشرمن، دبیر مطبوعاتی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس به تخمین منتشر شده توسط دانشگاه پزشکی دانشگاه میشیگان اشاره کرد. تقریباً ۱۰ هزار بیماری وجود دارد که انسان را مبتلا می‌کند، بیشترین بیماری ها آی AP در نظر گرفته می‌شوند. بیماری های عفونی نوظهور در حال افزایش است، که باعث خسارت جانی انسان و حیوان، و همچنین متحمل شدن جامعه به هزینه های زیاد می شود.

یک سال پیش
ادامه مطلب
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن

(تصویر برداری تشدید مغناطیسی) یک آزمایش تصویر برداری MRI است که از دستگاهی با آهنربا های قوی و امواج رادیویی برای ایجاد تصویر استفاده می شود .

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی

شریان های کاروتید، دو رگ خونی هستند که خون اکسیژن دار را به قسمت بزرگ و جلوی مغز می رساند. این جایی است که تفکر، گفتار، شخصیت، عملکرد های حسی و حرکتی در آن قرار دارند. شما می توانید نبض خود را در شریان کاروتید در هر طرف گردن خود، درست زیر زاویه خط فک احساس کنید. شریان های کاروتید رگهای خونی اصلی در رگ هستند، که خون را به مغز، گردن و صورت می‌رسانند. شریان کاروتید، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ وجود دارد. در گردن، شریان کاروتید به دو بخش منشعب می‌شود. شریان کاروتید داخلی، خون را به مغز می رساند اجسام کاروتید، اندام های حسی هستند که ترکیب شیمیایی خون شریانی را تشخیص می دهند. با فعالیت حسی بدن شریانهای کاروتید، در پاسخ به هیپوکسی شریانی افزایش می‌یابد، و کمورفلکس متعاقب آن عملکردهای هموستاتیک حیاتی را تنظیم می‌کند

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی داپلر
سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر، یک سونوگرافی پزشکی است، که اثر داپلر برای انجام تصویر برداری از حرکت بافت ها و مایعات بدن و سرعت نسبی آنها به پروب استفاده می شود. فواید سونوگرافی داپلر، غیرتهاجمی، عموماً بدون درد، می باشد واز اشعه استفاده نمی شود.می تواند نشان دهد،که بیماری شریان های مسدود شده در گردن، بازوها و پاهای خود دارد یا خیر. و مقدار سرعت و جریان خون را در رگ ها و شریان های بیمار به وضوح نمایش می دهد. در طول انجام سونوگرافی بیمار روی میز دراز می‌کشد و ناحیه ای از بدن خود را که در حال آزمایش است را در معرض دید قرار می دهد. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ژل مخصوص روی پوست و روی آن ناحیه پخش می کند، ارائه دهنده، یک دستگاه عصا مانند را حرکت می‌دهد، که این دستگاه امواج صوتی را به بدن بیمار می فرستد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درمان فیبروم رحم
درمان فیبروم رحم

داروها عبارتند از: آگونیست های هورمون آزاد کننده گنادوتروپین با مسدود کردن تولید استروژن و پروژسترون ، فیبروم ها را درمان می کنند و چرخه قاعدگی شما را به حالت موقت یائسگی تبدیل می کنند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
فیبروئید رحم
فیبروئید رحم

فیبروم های رحمی ، که به عنوان لیومیومای رحم یا فیبروم نیز شناخته می شوند ، تومورهای خوش خیم عضله رحم هستند. فیبروم همچنین باعث افزایش تولید فاکتورهای آنژیوژنیک مانند فاکتور رشد فیبروبلاست اساسی و کاهش تولید فاکتورهای انعقادی و در نتیجه قاعدگی های سنگین می شود. بیشتر خانم ها هیچ علامتی ندارند در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره های دردناک یا سنگین داشته باشند. اگر به اندازه کافی بزرگ باشد ، ممکن است مثانه را فشار دهد. فیبروم های رحم رشد غیر سرطانی رحم هستند که اغلب در سالهای فرزندآوری ظاهر می شوند. فیبروم های رحمی نیز با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم همراه نیستند و تقریباً هرگز به سرطان مبتلا نمی شوند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی تیروئید
سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی تیروئید از امواج صوتی برای تولید تصاویری از غده تیروئید در گردن استفاده می کند. این کار معمولاً برای ارزیابی توده‌ها یا گره‌هایی که در طول معاینه فیزیکی معمول یا سایر معاینه‌های تصویربرداری شناخته نمی‌شوند، استفاده می‌شود. در این نوع سونوگرافی از پرتوهای یونیزان استفاده نمی‌کنند. به طور کلی، سونوگرافی تیروئید برای تعیین اندازه و شکل غده تیروئید شما انجام می شود. علاوه بر این، می تواند ناهنجاری های تیروئید مانند بزرگ شدن، کیست یا تومور را نیز تشخیص دهد. این روش به آمادگی کمی یا بدون نیاز به آماده سازی خاصی از قبل انجام می گیرد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کبد
سونوگرافی کبد

سونوگرافی عروقی کبد برای کمک به ارزیابی کبد و شبکه عروق خونی آن در داخل کبد و ورود و خروج به کبدانجام می شود. استفاده از سونوگرافی عروقی می تواند به پزشکان در تشخیص و بررسی نتیجه درمان مشکلات و بیماری های مختلف مرتبط با کبد کمک کند. سونوگرافی یک ابزار تشخیصی عالی در خط مقدم برای ارزیابی کبد است. می‌تواند به ارزیابی وجود بیماری‌های کبدی (مانند کبد چرب، تشخیص ضایعات کبدی و موارد دیگر کمک کند. سونوگرافی کبد بسیار مهم است زیرا جریان خون کبد را در داخل پورتال و وریدهای کبدی بررسی می کند. وریدهای کبدی قبل از تخلیه از کبد به قلب می روند ونقش حیاتی دارند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کلیه
سونوگرافی کلیه

کلیه ها سیستم تصفیه بدن شما هستند. آنها مواد زائد را از خون شما فیلتر می کنند و سپس مواد زائد را از بدن شما به عنوان ادرار خارج می کنند.سونوگرافی کلیه یک آزمایش تشخیصی غیرتهاجمی است که تصاویری را تولید می کند که برای ارزیابی اندازه، شکل کلیه استفاده می شود. از سونوگرافی برای ارزیابی جریان خون در کلیه ها نیز استفاده شود. اولتراسوند از مبدلی استفاده می کند که امواج اولتراسوند را با فرکانس بسیار بالایی که شنیده نمی شود، ارسال می کند. سپس یک پروب به آرامی روی پوست شما اعمال می شود. ممکن است از شما خواسته شود چندین بار نفس خود را حبس کنید یا در طول آزمایش به پهلو بغلتید. به طور معمول، انجام سونوگرافی حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
اولتراپی(Ultherapy)
اولتراپی(Ultherapy)

اولتراپی تنها درمان تأیید شده توسط FDA و غیر تهاجمی است که از انرژی سونوگرافی ایمن برای لیفت کردن و سفت شدن پوست به طور طبیعی استفاده می کند. این فناوری از انرژی میکرو سونوگرافی بسیار فشرده استفاده می کند که در اعماق دقیق منطقه تحت درمان با عمق بافت گرم می شود و یک درمان تقویت کننده کلاژن را ارائه می دهد. اولتراپی تنها روش غیر تهاجمی FDA است که گردن ، چانه و ابرو را لیفت می کند و خطوط و چین و چروک را بهبود می بخشد. با افزایش سن ، کلاژن تجزیه می شود و در نتیجه از بین رفتن قدرت و خاصیت ارتجاعی پوست می شود. اگر چین و چروک های ناامید کننده و پوست شل را تجربه می کنید ، اما علاقه ای به درمان تهاجمی تر مانند لیفت صورت ندارید که نیاز به جراحی و زمان بهبودی دارد ، اولتراپی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد