محله یوسف آباد
دفتر اسناد و املاک رسمی
مرتب سازی

15 دفتر اسناد و املاک رسمی در محدوده یوسف آباد - مرکز تهران

15 دفتر اسناد و املاک رسمی در محله یوسف آباد (اسدآبادی, ابن‌سینا, جهان‌آرا, اکبری, ولیعصر, کردستان, فتحی شقاقی, تخت طاووس) واقع در مرکز تهران وجود دارد که در نواحی خیابان ابن سینا, خیابان اسد آبادی, خیابان ولیعصر, خیابان اسدآبادی بین یازدهم و نهم, خیابان یوسف آباد, و ... واقع شده است.
banner
آخرین بروز رسانی: 24 بهمن 1403 - 11:06
محله یوسف آباد
یوسف‌آباد، یکی از محلات معتبر تهران است که در منطقه ۶ شهرداری تهران است. این محله با مرزهایی مشخص،، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک، و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد، از شرق به خیابان ولی‌عصر و محله عباس‌آباد، از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد محدود می‌شود. یوسف‌آباد، که در قلب مرکزی پایتخت قرار دارد، به عنوان نبض زنده منطقه ۶ شناخته می‌شود. خیابان‌های مهم این محله شامل خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان مستوفی که اخیراً به خیابان عبدالمجید اکبری تغییر نام داده شده، خیابان شهید جهان آرا (دوم ژوئن)، خیابان مهرام (مدبر)، خیابان بیستون و چهلستون، خیابان شصت و چهارم که اخیراً به خیابان استاد محمد بهمن بیگی تغییر نام داده شده، خیابان فتحی شقاقی (هشتم یوسف آباد)، خیابان کاج شمالی و خیابان ابن سینا است. خیابان سید جمال الدین اسدآبادی پرترددترین خیابان این محله است و اکثر واحدهای اطراف آن را واحدهای تجاری و مغازه‌ها تشکیل می‌دهند. شهرکتاب فرهنگ در میدان فرهنگ از مراکز مهم ادبی و فرهنگی محله است. در گذشته این منطقه در محدوده‌ی شمال غربی تهران قرار داشته اما امروزه محله‌ی یوسف آباد در مرکز شهر و در منطقه‌ی 6 شهرداری تهران واقع شده. میدان بزرگ این محله، میدان سید جمال‌الدین اسدآبادی است که قبل از انقلاب اسلامی، میدان کلانتری نامیده می‌شد، که این نام به خاطر وجود کلانتری یوسف آباد در جنوب شرقی این میدان است. در شمال شرقی میدان کلانتری، ساختمان شهرداری منطقه ۶ قرار دارد. میدان کلانتری یوسف آباد دارای آبنمای قوسی است. مدارس دخترانه در مقاطع مختلف در میدان فرهنگ یوسف‌آباد قرار دارند که شناخته‌شده‌ترین آنها دبیرستان دخترانه بوعلی است.

دفتر اسناد و املاک رسمی در مناطق اطراف محله یوسف آباد

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.

 مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی شامل اعتبار و ضمانت قانونی اسناد، صرفه جویی در وقت و هزینه، امنیت و آسودگی خاطر و تخصص و تجربه سردفتران اسناد رسمی است. برای استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام بگیرید.

خدمات دفاتر اسناد رسمی

دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی در زمینه ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی ایفا می‌کنند. همچنین این دفاتر خدمات ثبتی اعم از ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، صدور سند رسمی، ارائه گواهی امضاء، تصدیق صحت رونوشت اسناد، ثبت نام شرکت‌ها، تغییرات شرکت‌ها و انحلال شرکت‌ها را نیز ارائه می‌دهند. برخی از اصلی‌ترین خدماتی که دفاتر اسناد رسمی ارائه می‌دهند عبارتند از

تنظیم و ثبت اسناد:

 اسناد مربوط به اموال غیرمنقول: مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به اشخاص: مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به تعهدات: مانند قرارداد اجاره، ضمانت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به شرکت ها: مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره، و غیره. 

خدمات ثبتی

ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور صدور سند رسمی ارائه گواهی امضاء تصدیق صحت رونوشت اسناد ثبت نام شرکت ها تغییرات شرکت ها انحلال شرکت ها 

علاوه بر این، خدمات مشاوره ای مانند ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی، راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک، پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی و خدمات الکترونیکی مانند ثبت نام الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی نیز در این دفاتر ارائه می‌شود. از دیگر خدمات این دفاتر می‌توان به تنظیم وکالتنامه، ثبت ازدواج و طلاق، داوری، تنظیم قرارداد و ترجمه اسناد اشاره کرد

خدمات مشاوره ای

ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی 

خدمات الکترونیکی

ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه های آنلاین ثبت نام الکترونیکی پرداخت الکترونیکی 

سایر خدمات:تنظیم وکالتنامه ثبت ازدواج و طلاق داوری تنظیم قرارداد ترجمه اسناد 

مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی:

اعتبار و ضمانت قانونی اسناد: اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی از نظر قانونی معتبر و قابل استناد در مراجع قضایی و اداری هستند. 

صرفه جویی در وقت و هزینه: استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک کند. 

امنیت و آسودگی خاطر: دفاتر اسناد رسمی موظف به حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مشتریان هستند. 

تخصص و تجربه: سردفتران اسناد رسمی دارای تحصیلات حقوقی و تجربه کافی در زمینه تنظیم اسناد هستند. 

نکات:قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید. برای انتخاب دفتر اسناد رسمی می توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با سردفتر یا کارکنان دفتر اسناد رسمی صحبت کنید

مطالعه بیشتر

سوالات متداول

لیست بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های یوسف آباد کدام اند؟

    لیست بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های یوسف آباد شامل:
  • دفتر اسناد رسمی ۱۴۱۹ در یوسف آباد
  • دفتر اسناد رسمی شماره ۳۷۵ تهران در یوسف آباد
  • دفتر اسناد رسمی شماره 234 تهران در یوسف آباد
  • دفتر اسناد رسمی شماره ۱۵۳۰ در یوسف آباد
  • دفتر اسناد رسمی ۳۱ یوسف آباد - دفتر خدمات قضایی یوسف آباد
  • اداره ثبت اسناد و املاک منطقه شمالشرق تهران در یوسف آباد
  • دفتر اسناد رسمی 1598 در یوسف آباد
  • دفتر ثبت اسناد رسمی ۲۳۴ تهران در یوسف آباد
  • دفتر اسناد رسمی ۳۱ تهران در یوسف آباد
  • اداره ثبت اسناد و املاک منطقه نارمک در یوسف آباد

چه مدارکی برای ثبت سند رسمی لازم است؟

اصل شناسنامه و کارت ملی طرفین معامله، سند مالکیت، استعلام ثبتی

سند رسمی چیست؟

سند رسمی، سندی است که در مراجع قانونی مانند دفاتر اسناد رسمی ثبت شده و به آن اعتبار قانونی داده می‌شود.

درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
e-namad
نمایش نقشه
فیلتر ها
جستجو
پنل کاربری