دفتر اسناد و املاک رسمی

دفتر اسناد و املاک رسمی

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.
دفتر اسناد و املاک رسمی

کسب و کار های دفتر اسناد و املاک رسمی

دفترخانه اسناد رسمی ۱۵۹ در سنگلج
دفترخانه اسناد رسمی ۱۵۹ در سنگلج
در دفترخانه اسناد رسمی ۱۵۹ ما می‌توانید از خدمات اسناد رسمی در نهایت دقت مانند ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی و ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی که توسط کارمندانی توانمند انجام می‌شود، بهره‌مند شوید. با ما خیالتان از انجام باکیفیت و با دقت فرآیند دریافت قبوض سپرده مستاجرین راحت باشد. # دفترخانه اسناد رسمی ۱۵۹ در بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید اردستانی، شهرک الهیه غرب، خیابان کرمانشاه، خیابان زاگرس، پلاک ۲۵، طبقه اول، واحد ۳ واقع شده است
محله سنگلج
دفتر اسناد رسمی شماره 491 تهران در امامزاده قاسم
دفتر اسناد رسمی شماره 491 تهران در امامزاده قاسم
ارائه تصدیق صحت امضاء و وکالت فروش ، با بهره‌مندی از تیمی حرفه‌ای و فضایی حرفه‌ای در دفتر اسناد رسمی شماره 491 تهران. با خیالی آسوده صدور گواهی عدم انجام معامله و سایر امور اسناد رسمی خود را به ما در دفتر اسناد رسمی شماره 491 تهران بسپارید. # دفتر اسناد رسمی شماره 491 تهران در تهران تجریش میدان قدس خیابان دربند انتهای خیابان امیراحمدی زمانی نبش خیابان مقدسی (مژده نیاوران ) جنب درمانگاه لاله و داروخانه پلاک ۳۴ واقع شده است.
محله امامزاده قاسم
دفتر اسناد رسمی 1123 در تجریش
دفتر اسناد رسمی 1123 در تجریش
ثبت اسناد صدور گواهی عدم انجام معامله و ثبت اجاره نامه با خیالی آسوده در دستان کاربلد کارمندانی صبور دفتر اسناد رسمی 1123 با سرعت زیاد انجام می‌پذیرد. ما در دفتر اسناد رسمی 1123 تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رضایت شما را از خدمات اصولیمان جلب کنیم. # دفتر اسناد رسمی 1123 در محدوده شرق شهر تهران و محله جوادیه تهرانپارس در بلوار گرمابدری واقع شده است
محله جوادیه تهرانپارس
دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
همکارانی منظم دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار، آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه قبول و حفظ اسناد امانتی به شما عزیزان هستند. دفتر ما تیمی حساس دارد و تمامی خدمات دفتر اسناد رسمی از جمله قبول و حفظ اسناد امانتی و ثبت اقرار نامه در قالب هاب متعدد را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. ما در دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار با خدمات مطمئن و دقیق خود را به شما ارائه می‌دهیم. # دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
کارمندانی مورد اعتماد در دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار، همواره در تلاشند تا با ارائه خدمات باکیفیت، نظیر ثبت اسناد ضمانت نامه و ثبت وصیت در قالب های عهدی و تکمیلی رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کنیم. تعهد کادری قابل اعتماد ما در دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار، انجام ثبت اسناد ضمانت نامه و تنظیم وکالتنامه کامل و تمامی خدمات دفتر اسناد رسمی، با دقت و سرعت مثال‌زدنی است. با ما در دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار در وقت خود صرفه‌جویی کنید. # دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
رضایت شما، هدف اصلی ما در دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار است. از این رو، فضایی کاملاً حرفه‌ای و ثبت رضایت نامه را برای انجام صدور اجرائیه شما فراهم کرده‌ایم. ما در دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار با فراهم کردن فضای حرفه ای و تلاش کارمندانی مسئولیت پذیر ، بهترین خدمات از جمله ثبت وصیت در قالب های عهدی و تکمیلی و ثبت معاملات اموال غیرمنقول را با دقت و سرعت زیاد برای شما انجام می‌دهیم. با ما در دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار در وقت خود صرفه‌جویی کنید. # دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
همکارانی باتجربه در دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار، همواره در تلاشند تا با ارائه خدمات باکیفیت، نظیر صدور گواهی عدم انجام معامله و تنظیم وکالتنامه کامل رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کنیم. ثبت اجاره‌نامه با نهایت دقت و ظرافت توسط کارکنانی متعهد و باتجربه در دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار. دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار ، مکانی معتبر برای انجام امور تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین شما به صورت منظم ومستمر. # دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
دفتر اسناد رسمی ۵۳ در ابراهیم آباد اردبیل
دفتر اسناد رسمی ۵۳ در ابراهیم آباد اردبیل
ارائه بهترین خدمات اسناد رسمی، از جمله تنظیم ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی، گواهی امضاء در قالب های متعدد به جز اسناد مالی و معاملاتی و …، با اتکا متخصص و خوش برخورد بودن کادری در دفتر اسناد رسمی ۵۳. دفتر ما کادری با تجربه دارد و تمامی خدمات دفتر اسناد رسمی از جمله تصدیق صحت امضاء و ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد را با دقت زیاد ارائه می‌دهد. دفتر اسناد رسمی ۵۳ ، مکانی معتبر برای انجام امور قبول و حفظ اسناد امانتی شما به صورت مطمئن وبا تمرکز. # دفتر اسناد رسمی ۵۳ در شهر اردبیل و محله ابراهیم آباد در خ شهید محمدزاده بین چهارراه ورزش و پل ابراهیم آباد واقع شده است
شهر اردبیل
دفترخانه ۳۲ در اوچ دکان اردبیل
دفترخانه ۳۲ در اوچ دکان اردبیل
کادری مجرب دفترخانه ۳۲، آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه ثبت معاملات سرقفلی به شما عزیزان هستند. دقیق‌ترین خدمات اسناد رسمی، از جمله گواهی امضاء در قالب های متعدد به جز اسناد مالی و معاملاتی، در فضایی کاملاً حرفه‌ای توسط کارکنانی خوش برخورد در دفترخانه ۳۲. رضایت شما از خدمات متعادل ما در دفترخانه ۳۲ ، هدف اصلی ماست. # دفترخانه ۳۲ در شهر اردبیل و محله اوچ دکان در خ عارف ششم واقع شده است
شهر اردبیل
دفترخانه ۱۲اسنادرسمی اردبیل در حافظیه اردبیل
دفترخانه ۱۲اسنادرسمی اردبیل در حافظیه اردبیل
بیش از چندین سال سابقه درخشان در ارائه تصدیق صحت امضاء و ثبت معاملات اموال غیرمنقول و سایر خدمات اسناد رسمی، گواه ماهر و دلسوز بودن ما و کادری ما در دفترخانه ۱۲اسنادرسمی اردبیل است. انجام تمامی امور، از جمله وکالت کاری و ثبت اجاره نامه با دقت توسط کادری دلسوز در دفترخانه ۱۲اسنادرسمی اردبیل. ما در دفترخانه ۱۲اسنادرسمی اردبیل با ارائه مشاوره‌های تخصصی، و انجام بهینه کار شما بهترین گزینه برای تنظیم وکالتنامه کامل راهنمایی هستیم. # دفترخانه ۱۲اسنادرسمی اردبیل در شهر اردبیل و محله حافظیه در بزرگراه حاج قاسم سلیمانی بین رسالت و بهارستان واقع شده است
محله حافظیه
دفتر اسناد رسمی شماره یک در کرد احمد اردبیل
دفتر اسناد رسمی شماره یک در کرد احمد اردبیل
پرسنلی منظم دفتر اسناد رسمی شماره یک، آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد به شما عزیزان هستند. کارمندانی خوش قول ما دردفتر اسناد رسمی شماره یک آماده ارائه خدمات اسناد رسمی در سریع‌ترین زمان از جمله ثبت وصیت در قالب های عهدی و تکمیلی و ارائه مواد مصدق از اسناد ثبت شده به شما عزیزان هستند. دفتر اسناد رسمی شماره یک ، مکانی معتبر برای انجام امور ثبت تعهدنامه شما به صورت متعادل وباانگیزه. # دفتر اسناد رسمی شماره یک در شهر اردبیل و محله کرد احمد در خ. باغمیشه واقع شده است
شهر اردبیل
دفتر اسناد رسمی ۱۲۶ اردبیل در فردوسی اردبیل
دفتر اسناد رسمی ۱۲۶ اردبیل در فردوسی اردبیل
خدمات باکیفیت ما در دفتر اسناد رسمی ۱۲۶ اردبیل شامل موارد زیر است: دریافت قبوض سپرده مستاجرین، تصدیق صحت امضاء، تنظیم وکالتنامه با اختیارات محدود، ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد و مابقی خدمات دفتر اسناد رسمی دیگر است. دقیق‌ترین خدمات اسناد رسمی، از جمله وکالت فروش برای مورد خاص، در فضایی کاملاً حرفه‌ای توسط کادری خوش اخلاق در دفتر اسناد رسمی ۱۲۶ اردبیل. ما در دفتر اسناد رسمی ۱۲۶ اردبیل امانت‌دار شما در انجام وکالت تام و دیگر امور اسناد رسمی هستیم. # دفتر اسناد رسمی ۱۲۶ اردبیل در شهر اردبیل و محله فردوسی در جانبازان واقع شده است
محله فردوسی
کمی بیشتر در مورد دفتر اسناد و املاک رسمی

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.

 مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی شامل اعتبار و ضمانت قانونی اسناد، صرفه جویی در وقت و هزینه، امنیت و آسودگی خاطر و تخصص و تجربه سردفتران اسناد رسمی است. برای استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام بگیرید.

خدمات دفاتر اسناد رسمی

دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی در زمینه ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی ایفا می‌کنند. همچنین این دفاتر خدمات ثبتی اعم از ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، صدور سند رسمی، ارائه گواهی امضاء، تصدیق صحت رونوشت اسناد، ثبت نام شرکت‌ها، تغییرات شرکت‌ها و انحلال شرکت‌ها را نیز ارائه می‌دهند. برخی از اصلی‌ترین خدماتی که دفاتر اسناد رسمی ارائه می‌دهند عبارتند از

تنظیم و ثبت اسناد:

 اسناد مربوط به اموال غیرمنقول: مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به اشخاص: مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به تعهدات: مانند قرارداد اجاره، ضمانت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به شرکت ها: مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره، و غیره. 

خدمات ثبتی

ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور صدور سند رسمی ارائه گواهی امضاء تصدیق صحت رونوشت اسناد ثبت نام شرکت ها تغییرات شرکت ها انحلال شرکت ها 

علاوه بر این، خدمات مشاوره ای مانند ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی، راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک، پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی و خدمات الکترونیکی مانند ثبت نام الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی نیز در این دفاتر ارائه می‌شود. از دیگر خدمات این دفاتر می‌توان به تنظیم وکالتنامه، ثبت ازدواج و طلاق، داوری، تنظیم قرارداد و ترجمه اسناد اشاره کرد

خدمات مشاوره ای

ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی 

خدمات الکترونیکی

ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه های آنلاین ثبت نام الکترونیکی پرداخت الکترونیکی 

سایر خدمات:تنظیم وکالتنامه ثبت ازدواج و طلاق داوری تنظیم قرارداد ترجمه اسناد 

مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی:

اعتبار و ضمانت قانونی اسناد: اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی از نظر قانونی معتبر و قابل استناد در مراجع قضایی و اداری هستند. 

صرفه جویی در وقت و هزینه: استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک کند. 

امنیت و آسودگی خاطر: دفاتر اسناد رسمی موظف به حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مشتریان هستند. 

تخصص و تجربه: سردفتران اسناد رسمی دارای تحصیلات حقوقی و تجربه کافی در زمینه تنظیم اسناد هستند. 

نکات:قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید. برای انتخاب دفتر اسناد رسمی می توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با سردفتر یا کارکنان دفتر اسناد رسمی صحبت کنید

مطالعه بیشتر
سوالات مرتبط
چه مدارکی برای ثبت سند رسمی لازم است؟
سند رسمی چیست؟
مزایای استفاده از اسناد رسمی چیست؟
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
e-namad