دفتر اسناد و املاک رسمی

دفتر اسناد و املاک رسمی

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.
دفتر اسناد و املاک رسمی

کسب و کار های دفتر اسناد و املاک رسمی

دفتر اسناد رسمی شماره ۵ رشت
دفتر اسناد رسمی شماره ۵ رشت
ما محیطی حرفه ای را برای انجام ثبت معاملات اموال منقول و ثبت اجاره نامه و... با بهترین کیفیت برای رضایت هرچه بیشتر شما فراهم کرده‌ایم این کار بدون کمک کادر کاربلد ما غیر ممکن است. سردفتر:اسد آقاجانی آدرس: گلسار بلوار توحید نبش بن بست مریم ساختمان آرش
محله بازار
2 روز پیش
دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی شماره 61 شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۴ شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۲ شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی ۴۸ شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر ازدواج شماره ۴ اندیشه در فاز ۳ اندیشه شهریار
دفتر ازدواج شماره ۴ اندیشه در فاز ۳ اندیشه شهریار
دفتر ازدواج شماره ۴ اندیشه در شهر شهریار و محله فاز ۳ اندیشه در میدان آزادی واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر ۱۷ ازدواج و طلاق شهریار شهرک وایین شهریار
دفتر ۱۷ ازدواج و طلاق شهریار شهرک وایین شهریار
دفتر ۱۷ ازدواج و طلاق شهریار در شهر شهریار و شهرک وایین در بلوار شهید کلهر واقع شده است
شهرک وایین
23 روز پیش
دفتر ازدواج 19و طلاق 13 اندیشه در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر ازدواج 19و طلاق 13 اندیشه در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر ازدواج 19و طلاق 13 اندیشه در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در بلوار ولایت بین بلوار دنیامالی و ابیار واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر اسناد رسمی شماره ۵۸ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی شماره ۵۸ شهریار در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتر اسناد رسمی شماره ۵۸ شهریار در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در خ شقایق هشتم واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر اسناد رسمی شماره ۷۴ شهریار اندیشه شهرک وایین شهریار
دفتر اسناد رسمی شماره ۷۴ شهریار اندیشه شهرک وایین شهریار
دفتر اسناد رسمی شماره ۷۴ شهریار اندیشه در شهر شهریار و شهرک وایین در شهرک شاهد واقع شده است
شهرک وایین
23 روز پیش
دفتراسناد رسمی در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتراسناد رسمی در فاز ۱ اندیشه شهریار
دفتراسناد رسمی در شهر شهریار و محله فاز ۱ اندیشه در فاز یک اندیشه واقع شده است
شهر شهریار
23 روز پیش
دفتر ازدواج 32 و طلاق 4 شهرک وایین شهریار
دفتر ازدواج 32 و طلاق 4 شهرک وایین شهریار
دفتر ازدواج 32 و طلاق 4 در شهر شهریار و شهرک وایین در خ شهدای اندیشه واقع شده است
شهرک وایین
23 روز پیش
کمی بیشتر در مورد دفتر اسناد و املاک رسمی

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.

 مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی شامل اعتبار و ضمانت قانونی اسناد، صرفه جویی در وقت و هزینه، امنیت و آسودگی خاطر و تخصص و تجربه سردفتران اسناد رسمی است. برای استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام بگیرید.

خدمات دفاتر اسناد رسمی

دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی در زمینه ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی ایفا می‌کنند. همچنین این دفاتر خدمات ثبتی اعم از ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، صدور سند رسمی، ارائه گواهی امضاء، تصدیق صحت رونوشت اسناد، ثبت نام شرکت‌ها، تغییرات شرکت‌ها و انحلال شرکت‌ها را نیز ارائه می‌دهند. برخی از اصلی‌ترین خدماتی که دفاتر اسناد رسمی ارائه می‌دهند عبارتند از

تنظیم و ثبت اسناد:

 اسناد مربوط به اموال غیرمنقول: مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به اشخاص: مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به تعهدات: مانند قرارداد اجاره، ضمانت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به شرکت ها: مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره، و غیره. 

خدمات ثبتی

ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور صدور سند رسمی ارائه گواهی امضاء تصدیق صحت رونوشت اسناد ثبت نام شرکت ها تغییرات شرکت ها انحلال شرکت ها 

علاوه بر این، خدمات مشاوره ای مانند ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی، راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک، پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی و خدمات الکترونیکی مانند ثبت نام الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی نیز در این دفاتر ارائه می‌شود. از دیگر خدمات این دفاتر می‌توان به تنظیم وکالتنامه، ثبت ازدواج و طلاق، داوری، تنظیم قرارداد و ترجمه اسناد اشاره کرد

خدمات مشاوره ای

ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی 

خدمات الکترونیکی

ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه های آنلاین ثبت نام الکترونیکی پرداخت الکترونیکی 

سایر خدمات:تنظیم وکالتنامه ثبت ازدواج و طلاق داوری تنظیم قرارداد ترجمه اسناد 

مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی:

اعتبار و ضمانت قانونی اسناد: اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی از نظر قانونی معتبر و قابل استناد در مراجع قضایی و اداری هستند. 

صرفه جویی در وقت و هزینه: استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک کند. 

امنیت و آسودگی خاطر: دفاتر اسناد رسمی موظف به حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مشتریان هستند. 

تخصص و تجربه: سردفتران اسناد رسمی دارای تحصیلات حقوقی و تجربه کافی در زمینه تنظیم اسناد هستند. 

نکات:قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید. برای انتخاب دفتر اسناد رسمی می توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با سردفتر یا کارکنان دفتر اسناد رسمی صحبت کنید

مطالعه بیشتر
سوالات مرتبط
چه مدارکی برای ثبت سند رسمی لازم است؟
سند رسمی چیست؟
مزایای استفاده از اسناد رسمی چیست؟
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد