6 دفتر اسناد و املاک رسمی در محدوده امامت

محله امامت
دفتر اسناد و املاک رسمی
مرتب سازی
دفتر اسناد رسمی شماره ۶۶۱ تهران در امامت
دفتر اسناد رسمی شماره ۶۶۱ تهران در امامت
تجربه‌ای منحصر به فرد از ارائه ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد و تنظیم وکالتنامه کامل، با بهره‌مندی از کارکنانی باتجربه و فضایی حرفه‌ای در دفتر اسناد رسمی شماره ۶۶۱ تهران. پرسنل متخصص و باتجربه ما در دفتر اسناد رسمی شماره ۶۶۱ تهران آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. # دفتر اسناد رسمی شماره ۶۶۱ تهران در محدوده شرق شهر تهران و محله امامت در خ. دماوند واقع شده است
محله امامت
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی تهران۱۵۷۹ در امامت
دفتر اسناد رسمی تهران۱۵۷۹ در امامت
کادری صبور ما دردفتر اسناد رسمی تهران۱۵۷۹ آماده ارائه خدمات اسناد رسمی با دقت و سرعت زیاد از جمله ثبت تعهدنامه و گواهی امضاء در قالب های متعدد به جز اسناد مالی و معاملاتی به شما عزیزان هستند. ما در دفتر اسناد رسمی تهران۱۵۷۹ با ارائه مشاوره‌های تخصصی، و انجام هماهنگ کار شما بهترین گزینه برای وکالت فروش برای مورد خاص راهنمایی هستیم. # دفتر اسناد رسمی تهران۱۵۷۹ در محدوده شرق شهر تهران و محله امامت در خ. دماوند واقع شده است
محله امامت
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی 1291 تهران در امامت
دفتر اسناد رسمی 1291 تهران در امامت
تمایز ما از سایر دفاتر رسمی ، تیمی توانمند و دقیق است و انجام کارهای چون ثبت اقرار نامه در قالب هاب متعدد و ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی در نهایت دقت است پرسنلی صبور و ارائه خدمات با بهترین کیفیت از خصوصیاتی است که ما همواره به آن افتخار می‌کنیم. دفتر اسناد رسمی 1291 تهران ، امین شما در ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی. # دفتر اسناد رسمی 1291 تهران در محدوده شرق شهر تهران و محله امامت در خ سی متری نیرو هوایی واقع شده است
محله امامت
2 ماه پیش
آخرین بروز رسانی: 30 شهریور 1403 - 6:52

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.

 مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی شامل اعتبار و ضمانت قانونی اسناد، صرفه جویی در وقت و هزینه، امنیت و آسودگی خاطر و تخصص و تجربه سردفتران اسناد رسمی است. برای استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام بگیرید.

خدمات دفاتر اسناد رسمی

دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی در زمینه ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی ایفا می‌کنند. همچنین این دفاتر خدمات ثبتی اعم از ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، صدور سند رسمی، ارائه گواهی امضاء، تصدیق صحت رونوشت اسناد، ثبت نام شرکت‌ها، تغییرات شرکت‌ها و انحلال شرکت‌ها را نیز ارائه می‌دهند. برخی از اصلی‌ترین خدماتی که دفاتر اسناد رسمی ارائه می‌دهند عبارتند از

تنظیم و ثبت اسناد:

 اسناد مربوط به اموال غیرمنقول: مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به اشخاص: مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به تعهدات: مانند قرارداد اجاره، ضمانت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به شرکت ها: مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره، و غیره. 

خدمات ثبتی

ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور صدور سند رسمی ارائه گواهی امضاء تصدیق صحت رونوشت اسناد ثبت نام شرکت ها تغییرات شرکت ها انحلال شرکت ها 

علاوه بر این، خدمات مشاوره ای مانند ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی، راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک، پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی و خدمات الکترونیکی مانند ثبت نام الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی نیز در این دفاتر ارائه می‌شود. از دیگر خدمات این دفاتر می‌توان به تنظیم وکالتنامه، ثبت ازدواج و طلاق، داوری، تنظیم قرارداد و ترجمه اسناد اشاره کرد

خدمات مشاوره ای

ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی 

خدمات الکترونیکی

ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه های آنلاین ثبت نام الکترونیکی پرداخت الکترونیکی 

سایر خدمات:تنظیم وکالتنامه ثبت ازدواج و طلاق داوری تنظیم قرارداد ترجمه اسناد 

مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی:

اعتبار و ضمانت قانونی اسناد: اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی از نظر قانونی معتبر و قابل استناد در مراجع قضایی و اداری هستند. 

صرفه جویی در وقت و هزینه: استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک کند. 

امنیت و آسودگی خاطر: دفاتر اسناد رسمی موظف به حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مشتریان هستند. 

تخصص و تجربه: سردفتران اسناد رسمی دارای تحصیلات حقوقی و تجربه کافی در زمینه تنظیم اسناد هستند. 

نکات:قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید. برای انتخاب دفتر اسناد رسمی می توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با سردفتر یا کارکنان دفتر اسناد رسمی صحبت کنید

مطالعه بیشتر

سوالات متداول

بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های امامت کدام اند؟

    لیست بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های امامت شامل:
  • دفتر اسناد رسمی شماره ۶۶۱ تهران در امامت
  • دفتر اسناد رسمی تهران۱۵۷۹ در امامت
  • دفتر اسناد رسمی 661 سردفتر مجید عباسی در امامت
  • دفتر اسناد رسمی در امامت
  • دفتر اسناد رسمی 1291 تهران در امامت
  • دفتر اسناد رسمی 559 تهران در امامت

چه مدارکی برای ثبت سند رسمی لازم است؟

اصل شناسنامه و کارت ملی طرفین معامله، سند مالکیت، استعلام ثبتی

سند رسمی چیست؟

سند رسمی، سندی است که در مراجع قانونی مانند دفاتر اسناد رسمی ثبت شده و به آن اعتبار قانونی داده می‌شود.

درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد