13 دفتر اسناد و املاک رسمی در محدوده امانیه

محله امانیه
دفتر اسناد و املاک رسمی
مرتب سازی
دفتر اسناد رسمی 285 تهران در امانیه
دفتر اسناد رسمی 285 تهران در امانیه
ثبت اسناد ثبت معاملات اموال غیرمنقول و صدور اجرائیه با خیالی آسوده در دستان کاربلد کارمندانی خوش قول دفتر اسناد رسمی 285 تهران با سرعت زیاد انجام می‌پذیرد. کارشناسان مجرب ما در دفتر اسناد رسمی 285 تهران همراه شما هستند تا تمامی مراحل دریافت قبوض سپرده مستاجرین را متعهدانه و دقیق انجام دهند. # دفتر اسناد رسمی 285 تهران در محدوده شمال شرقی شهر تهران و محله امانیه در فلکه دوم صادقیه واقع شده است
محله امانیه
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی ۱۵۱ تهران در امانیه
دفتر اسناد رسمی ۱۵۱ تهران در امانیه
پرسنلی خوش برخورد ما دردفتر اسناد رسمی ۱۵۱ تهران آماده ارائه خدمات اسناد رسمی با کیفیت بالا از جمله تنظیم وکالتنامه با اختیارات محدود و تصدیق صحت امضاء به شما عزیزان هستند. ما در دفتر اسناد رسمی ۱۵۱ تهران تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا فرآیند قبول و حفظ اسناد امانتی شما بدون هیچ‌گونه مشکلی و منظم انجام شود. # دفتر اسناد رسمی ۱۵۱ تهران در محدوده شمال شرقی شهر تهران و محله امانیه در بلوار نلسون ماندلا واقع شده است
محله امانیه
2 ماه پیش
دفتر خانه ثبت اسناد رسمی ۲۵۵ تهران در امانیه
دفتر خانه ثبت اسناد رسمی ۲۵۵ تهران در امانیه
خدمات مستمر ما در دفتر خانه ثبت اسناد رسمی ۲۵۵ تهران شامل موارد زیر است: ثبت اجاره نامه، ثبت معاملات اموال غیرمنقول، ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد، تنظیم وکالتنامه کامل و مابقی خدمات دفتر اسناد رسمی دیگر است. دفتر خانه ثبت اسناد رسمی ۲۵۵ تهران ، امین شما در ارائه مواد مصدق از اسناد ثبت شده. # دفتر خانه ثبت اسناد رسمی ۲۵۵ تهران در محدوده شمال شرقی شهر تهران و محله امانیه در خ. جردن واقع شده است
محله امانیه
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی شماره 329 تهران در امانیه
دفتر اسناد رسمی شماره 329 تهران در امانیه
در دفتر اسناد رسمی ما می‌توانید از خدمات قانونی و متنوعی مانند تصدیق صحت امضاء، وکالت فروش برای مورد خاص، صدور گواهی عدم انجام معامله و .... به کمک افرادی حساس بهره‌مند شوید. کارشناسان مجرب ما در دفتر اسناد رسمی شماره 329 تهران همراه شما هستند تا تمامی مراحل قبول و حفظ اسناد امانتی را هوشمندانه و کارآمد انجام دهند. # دفتر اسناد رسمی شماره 329 تهران در محدوده شمال شرقی شهر تهران و محله امانیه در بلوار نلسون ماندلا واقع شده است
محله امانیه
2 ماه پیش
آخرین بروز رسانی: 30 شهریور 1403 - 9:55

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.

 مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی شامل اعتبار و ضمانت قانونی اسناد، صرفه جویی در وقت و هزینه، امنیت و آسودگی خاطر و تخصص و تجربه سردفتران اسناد رسمی است. برای استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام بگیرید.

خدمات دفاتر اسناد رسمی

دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی در زمینه ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی ایفا می‌کنند. همچنین این دفاتر خدمات ثبتی اعم از ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، صدور سند رسمی، ارائه گواهی امضاء، تصدیق صحت رونوشت اسناد، ثبت نام شرکت‌ها، تغییرات شرکت‌ها و انحلال شرکت‌ها را نیز ارائه می‌دهند. برخی از اصلی‌ترین خدماتی که دفاتر اسناد رسمی ارائه می‌دهند عبارتند از

تنظیم و ثبت اسناد:

 اسناد مربوط به اموال غیرمنقول: مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به اشخاص: مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به تعهدات: مانند قرارداد اجاره، ضمانت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به شرکت ها: مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره، و غیره. 

خدمات ثبتی

ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور صدور سند رسمی ارائه گواهی امضاء تصدیق صحت رونوشت اسناد ثبت نام شرکت ها تغییرات شرکت ها انحلال شرکت ها 

علاوه بر این، خدمات مشاوره ای مانند ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی، راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک، پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی و خدمات الکترونیکی مانند ثبت نام الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی نیز در این دفاتر ارائه می‌شود. از دیگر خدمات این دفاتر می‌توان به تنظیم وکالتنامه، ثبت ازدواج و طلاق، داوری، تنظیم قرارداد و ترجمه اسناد اشاره کرد

خدمات مشاوره ای

ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی 

خدمات الکترونیکی

ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه های آنلاین ثبت نام الکترونیکی پرداخت الکترونیکی 

سایر خدمات:تنظیم وکالتنامه ثبت ازدواج و طلاق داوری تنظیم قرارداد ترجمه اسناد 

مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی:

اعتبار و ضمانت قانونی اسناد: اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی از نظر قانونی معتبر و قابل استناد در مراجع قضایی و اداری هستند. 

صرفه جویی در وقت و هزینه: استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک کند. 

امنیت و آسودگی خاطر: دفاتر اسناد رسمی موظف به حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مشتریان هستند. 

تخصص و تجربه: سردفتران اسناد رسمی دارای تحصیلات حقوقی و تجربه کافی در زمینه تنظیم اسناد هستند. 

نکات:قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید. برای انتخاب دفتر اسناد رسمی می توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با سردفتر یا کارکنان دفتر اسناد رسمی صحبت کنید

مطالعه بیشتر

سوالات متداول

بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های امانیه کدام اند؟

    لیست بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های امانیه شامل:
  • دفتر اسناد رسمی 285 تهران در امانیه
  • دفتر اسناد رسمی در امانیه
  • دفتر اسناد رسمی ۵۸ در امانیه
  • دفتر اسناد رسمی در امانیه
  • دفتر اسناد رسمی ۱۵۱ تهران در امانیه
  • دفتر خانه ثبت اسناد رسمی ۲۵۵ تهران در امانیه
  • دفتر اسناد رسمی ۱۲۷۷ تهران در امانیه
  • دفتر اسناد رسمی شماره 104 تهران در امانیه
  • دفتر اسناد رسمی شماره 329 تهران در امانیه
  • دفتر خانه اسناد رسمی در امانیه
  • اسناد رسمی شماره 151 تهران در امانیه
  • دفتراسناد رسمی 456 در امانیه
  • دفترخانه در امانیه

چه مدارکی برای ثبت سند رسمی لازم است؟

اصل شناسنامه و کارت ملی طرفین معامله، سند مالکیت، استعلام ثبتی

سند رسمی چیست؟

سند رسمی، سندی است که در مراجع قانونی مانند دفاتر اسناد رسمی ثبت شده و به آن اعتبار قانونی داده می‌شود.

درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد