دفتر بیمه تامین اجتماعی در محدوده ایرانشهر

محله ایرانشهر
دفتر بیمه تامین اجتماعی

دفاتر بیمه تامین اجتماعی به منظور ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور راه اندازی شده اند. این دفاتر طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند مانند درخواست بازنشستگی، درخواست از کار افتادگی، اصلاح سوابق بیمه و ... این دفاتر خدماتی مستقیما با بیمه تامین اجتماعی سراسری تعامل دارد.

خدمات دفاتر بیمه تامین اجتماعی

 که به طور کلی می توان خدمات دفاتر بیمه تامین اجتماعی را به دسته های زیر تقسیم کرد:

دریافت مستمری

این مستمری می تواند برای ایام بازنشتگی باشد یا مستمری بیمه بیکاری، مستمری بازماندگان و یا از کار افتادگی که بعد از مراجعه به دفتر بیمه و پرکردن برگه درخواست و ارائه مدارک می‌توانید مستمری خود را دریافت کنید موارد زیر مستمری های است که در صورت داشتن بیمه تامین اجتماعی به افراد داده می‌شود.

  • بازنشستگی 
  • از کارافتادگی
  •  بازماندگان
  •  دستمزد ایام بیماری 
  •  دستمزد ایام بارداری
  • هزینه های درمان

همچنین خدمات مربوط به دفترچه درمانی مانند تمدید دفترچه درمانی، معرفی به مراکز درمانی طرف قرارداد و دریافت هزینه های درمان از دیگر خدمات دفاتربیمه تامین اجتماعی است. 

خدمات مربوط به سوابق بیمه ای

از دیگر خدمات دفاتربیمه تامین اجتماعی مشاهده سوابق بیمه ای و اصلاح سوابق بیمه ای که می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید.

خدمات مربوط به پرداخت حق بیمه

 پرداخت حق بیمه به صورت حضوری یا غیرحضوری از دیگر خدماتی است که توسط این دفاتر ارائه می‌شود.

 

همچنین در دفاتر خدمات الکترونیک سایر خدمات مانند ارائه مشاوره در خصوص قوانین و مقررات تامین اجتماعی و ارائه مشاوره در خصوص تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت بیمه تامین اجتماعی همچنین ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه آنلاین تامین اجتماعی و پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان و مستمری بگیران انجام می‌پذیرد.

نکات مهم برای دریافت خدمات از دفاتر بیمه تامین اجتماعی، لازم است مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید

ساعات کاری دفاتر بیمه تامین اجتماعی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 13:30 عصر می باشد. 

 در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با کارکنان دفاتر بیمه تامین اجتماعی صحبت کنید. لیست کامل خدمات و مدارک مورد نیاز برای هر خدمت را می توانید در وب سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر

سوالات متداول

بهترین دفتر بیمه تامین اجتماعی های ایرانشهر کدام اند؟

    لیست بهترین دفتر بیمه تامین اجتماعی های ایرانشهر شامل:
  • تامین اجتماعی تایید نسخه در ایرانشهر

مدارک لازم برای ثبت نام در بیمه تامین اجتماعی چیست؟ مدارک لازم برای ثبت نام بیمه شامل اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی هوشمند، دو قطعه عکس پرسنلی، گواهی اشتغال به کار برای کارگران و فرم درخواست ثبت نام است.

حق بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟

میزان حق بیمه تامین اجتماعی بر اساس دستمزد و نوع شغل تعیین می‌شود. در حال حاضر، حق بیمه برای کارگران 30% دستمزد است که 7% آن توسط کارگر و 23% آن توسط کارفرما پرداخت می‌شود.

درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد