11 دفتر اسناد و املاک رسمی در جنوب غرب تهران

جنوب غرب تهران
دفتر اسناد و املاک رسمی
مرتب سازی
دفترخانه اسناد رسمی شماره 1040 در شهرک امام خمینی
دفترخانه اسناد رسمی شماره 1040 در شهرک امام خمینی
ما محیطی حرفه ای را برای انجام گواهی امضاء در قالب های متعدد به جز اسناد مالی و معاملاتی و ثبت معاملات اموال غیرمنقول و... با سرعت زیاد برای رضایت هرچه بیشتر شما فراهم کرده‌ایم این کار بدون کمک تیمی پیگیر ما غیر ممکن است. ما در دفترخانه اسناد رسمی شماره 1040 با خدمات موثر و قانونی خود را به شما ارائه می‌دهیم. # دفترخانه اسناد رسمی شماره 1040 در محدوده جنوب غربی شهر تهران و محله یافت آباد جنوبی در میدان جانبازان واقع شده است
محله یافت آباد جنوبی
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی شماره 649 تهران در بهداشت
دفتر اسناد رسمی شماره 649 تهران در بهداشت
تمایز ما از سایر دفاتر رسمی ، کارکنانی امین و دقیق است و انجام کارهای چون ثبت معاملات سرقفلی و تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین در نهایت دقت است پرسنلی حرفه‌ای و ارائه خدمات با کیفیت بالا از خصوصیاتی است که ما همواره به آن افتخار می‌کنیم. دفتر اسناد رسمی شماره 649 تهران ، امین شما در صدور اجرائیه. # دفتر اسناد رسمی شماره 649 تهران در محدوده جنوب غربی شهر تهران و محله بهداشت در واقع شده است
محله بهداشت
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی 836 تهران در 17 شهریور
دفتر اسناد رسمی 836 تهران در 17 شهریور
ارائه بهترین خدمات اسناد رسمی، از جمله تنظیم دریافت قبوض سپرده مستاجرین، ثبت معاملات سرقفلی و …، با اتکا کاردان و متخصص بودن کارمندانی در دفتر اسناد رسمی 836 تهران. دفتر اسناد رسمی 836 تهران با سابقه درخشان در زمینه ارائه ثبت وقف نامه و اسناد موقوفه، آماده ارائه خدمات متعهدانه به شما عزیزان است. # دفتر اسناد رسمی 836 تهران در محدوده جنوب غربی شهر تهران و محله هفده شهریور در هفده شهریور واقع شده است
محله هفده شهریور
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی ۱۴۳۶ تهران در بهداشت
دفتر اسناد رسمی ۱۴۳۶ تهران در بهداشت
دسترسی آسان به دفتر اسناد رسمی ۱۴۳۶ تهران، به همراه ارائه خدمات متنوع ثبتی از جمله ثبت معاملات اموال منقول ، تنظیم وکالتنامه کامل و ....همچنین همکارانی صادق ما را به انتخابی ایده‌آل برای شما تبدیل کرده است. با خیالی آسوده ثبت اسناد ضمانت نامه و سایر امور اسناد رسمی خود را به ما در دفتر اسناد رسمی ۱۴۳۶ تهران بسپارید. # دفتر اسناد رسمی ۱۴۳۶ تهران در محدوده جنوب غربی شهر تهران و محله بهداشت در بلوار معلم واقع شده است
محله بهداشت
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی در یافت آباد جنوبی
دفتر اسناد رسمی در یافت آباد جنوبی
خدمات ماهرانه ما در دفتر اسناد رسمی شامل موارد زیر است: وکالت کاری، وکالت تام، تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین، تنظیم وکالتنامه با اختیارات محدود و مابقی خدمات دفتر اسناد رسمی دیگر است. کارشناسان مجرب ما در دفتر اسناد رسمی همراه شما هستند تا تمامی مراحل ارائه مواد مصدق از اسناد ثبت شده را هوشمندانه و باکیفیت انجام دهند. # دفتر اسناد رسمی در محدوده جنوب غربی شهر تهران و محله یافت آباد در میدان الغدیر واقع شده است
محله یافت آباد
2 ماه پیش
دفترخانه ۱۲۰۵ بهستان زاده در 17 شهریور
دفترخانه ۱۲۰۵ بهستان زاده در 17 شهریور
تمایز ما از سایر دفاتر رسمی ، همکارانی مجرب و دقیق است و انجام کارهای چون دریافت قبوض سپرده مستاجرین و صدور اجرائیه در نهایت دقت است کارمندانی کاربلد و ارائه خدمات با دقت زیاد از خصوصیاتی است که ما همواره به آن افتخار می‌کنیم. دفترخانه ۱۲۰۵ بهستان زاده ، امین شما در ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی. # دفترخانه ۱۲۰۵ بهستان زاده در محدوده جنوب غربی شهر تهران و محله هفده شهریور در کنارگذر فتح واقع شده است
محله هفده شهریور
2 ماه پیش
دفتر اسناد رسمی در شهرک امام خمینی
دفتر اسناد رسمی در شهرک امام خمینی
در دفتر اسناد رسمی ما می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و متنوعی مانند تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین، قبول و حفظ اسناد امانتی، ثبت وصیت در قالب های عهدی و تکمیلی و .... به کمک تیمی ماهر بهره‌مند شوید. با استفاده از خدمات متعهدانه ما در دفتر اسناد رسمی در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. # دفتر اسناد رسمی در محدوده جنوب غربی شهر تهران و شهرک امام خمینی در بلوار شهیدان طارمی بین آرمان و عزیزی واقع شده است
شهرک امام خمینی
2 ماه پیش
آخرین بروز رسانی: 31 شهریور 1403 - 12:28

دفاتر اسناد رسمی ارائه دهنده‌ی خدماتی مرتبط با ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی هستند. این خدمات شامل تنظیم و ثبت اسناد مربوط به اموال غیرمنقول (مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه و غیره)، اسناد مربوط به اشخاص (مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیتنامه و غیره)، اسناد مربوط به تعهدات (مانند قرارداد اجاره، ضمانت‌نامه و غیره) و اسناد مربوط به شرکت‌ها (مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره و غیره) است.

 مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی شامل اعتبار و ضمانت قانونی اسناد، صرفه جویی در وقت و هزینه، امنیت و آسودگی خاطر و تخصص و تجربه سردفتران اسناد رسمی است. برای استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام بگیرید.

خدمات دفاتر اسناد رسمی

دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی در زمینه ثبت و تنظیم اسناد و مدارک قانونی ایفا می‌کنند. همچنین این دفاتر خدمات ثبتی اعم از ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور، صدور سند رسمی، ارائه گواهی امضاء، تصدیق صحت رونوشت اسناد، ثبت نام شرکت‌ها، تغییرات شرکت‌ها و انحلال شرکت‌ها را نیز ارائه می‌دهند. برخی از اصلی‌ترین خدماتی که دفاتر اسناد رسمی ارائه می‌دهند عبارتند از

تنظیم و ثبت اسناد:

 اسناد مربوط به اموال غیرمنقول: مانند سند وکالت، بیع، هبه، رهن، فک رهن، صلح، تقسیم نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به اشخاص: مانند صلحنامه، فسخ نکاح، طلاق، وکالتنامه، وصیت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به تعهدات: مانند قرارداد اجاره، ضمانت نامه، و غیره. 

اسناد مربوط به شرکت ها: مانند اساسنامه، تقاضانامه ثبت شرکت، صورتجلسه هیات مدیره، و غیره. 

خدمات ثبتی

ثبت معاملات مربوط به اموال غیرمنقول در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور صدور سند رسمی ارائه گواهی امضاء تصدیق صحت رونوشت اسناد ثبت نام شرکت ها تغییرات شرکت ها انحلال شرکت ها 

علاوه بر این، خدمات مشاوره ای مانند ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی، راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک، پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی و خدمات الکترونیکی مانند ثبت نام الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی نیز در این دفاتر ارائه می‌شود. از دیگر خدمات این دفاتر می‌توان به تنظیم وکالتنامه، ثبت ازدواج و طلاق، داوری، تنظیم قرارداد و ترجمه اسناد اشاره کرد

خدمات مشاوره ای

ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی راهنمایی در خصوص تنظیم اسناد و مدارک پاسخ به سوالات حقوقی و ثبتی 

خدمات الکترونیکی

ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه های آنلاین ثبت نام الکترونیکی پرداخت الکترونیکی 

سایر خدمات:تنظیم وکالتنامه ثبت ازدواج و طلاق داوری تنظیم قرارداد ترجمه اسناد 

مزایای استفاده از دفاتر اسناد رسمی:

اعتبار و ضمانت قانونی اسناد: اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی از نظر قانونی معتبر و قابل استناد در مراجع قضایی و اداری هستند. 

صرفه جویی در وقت و هزینه: استفاده از خدمات دفاتر اسناد رسمی می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک کند. 

امنیت و آسودگی خاطر: دفاتر اسناد رسمی موظف به حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مشتریان هستند. 

تخصص و تجربه: سردفتران اسناد رسمی دارای تحصیلات حقوقی و تجربه کافی در زمینه تنظیم اسناد هستند. 

نکات:قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی، مدارک و اطلاعات لازم را به همراه داشته باشید. برای انتخاب دفتر اسناد رسمی می توانید از کانون سردفتران مرکز یا استان مربوطه استعلام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانید با سردفتر یا کارکنان دفتر اسناد رسمی صحبت کنید

مطالعه بیشتر

سوالات متداول

بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های جنوب غرب تهران کدام اند؟

    لیست بهترین دفتر اسناد و املاک رسمی های جنوب غرب تهران شامل:
  • دفترخانه اسناد رسمی شماره 1040 در شهرک امام خمینی
  • دفتر اسناد رسمی شماره 649 تهران در بهداشت
  • دفتر اسناد رسمی 836 تهران در 17 شهریور
  • دفتر اسناد رسمی ۱۴۳۶ تهران در بهداشت
  • شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهرک امام خمینی
  • دفتر اسناد رسمی در بهداشت
  • دفتر اسناد رسمی در یافت آباد جنوبی
  • دفترخانه ۱۲۰۵ بهستان زاده در 17 شهریور
  • دفتر اسناد رسمی در شهرک امام خمینی
  • دفتر اسناد رسمی ۱۴۲۳ تهران فتح
  • محضر در یافت آباد جنوبی

چه مدارکی برای ثبت سند رسمی لازم است؟

اصل شناسنامه و کارت ملی طرفین معامله، سند مالکیت، استعلام ثبتی

سند رسمی چیست؟

سند رسمی، سندی است که در مراجع قانونی مانند دفاتر اسناد رسمی ثبت شده و به آن اعتبار قانونی داده می‌شود.

درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد