آموزش ایروبیک‌ در محدوده فردوسی

محله فردوسی
آموزش ایروبیک‌

آموزش ایروبیک‌ در مناطق اطراف محله فردوسی

ایروبیک یک ورزش به شدت هوازی که عضلات بزرگ شما را درگیر میکند. در ورزش ایروبیک با گوش دادن به موسیقی ریتمیک و انجام حرکاتی رقص مانند، در زمانی بین 10 تا 30 دقیقه، بدن به شدت عرق میکند و میزان مصرف اکسیژن سلولهای بدن افزایش می یابد که باعث بهبود عملکرد شش و ریه، قلب وعروق بدن و تعدیل دمای بد به خاطر عرق ریختن می شود.

ایروبیک باعث بهبود خلق وخو ، افزایش سطح انرژی بدن ، افزایش تمرکز و خلاقیت می شود، همچنین از افسردگی، اضطرابی و تنشی که براثر زندگی صنعتی، همواره در حال افزایش است جلوگیری می کند.

آموزش رشته های مختلف ورزش ایروبیک

از انجا که انجام ورزش ایروبیک به همه آدم ها از دانش اموزان و دانشجویان گرفته تا فوتبالیست ها کمک میکند امروزه باشگاه های ورزشی متعددی برای خانم ها و آقایان تاسیس شده که در آن انواع مختلف ورزش ایروبیک مثل، زومبا، هیپ‌هاپ، ایروبیک ژیمناستیک، ایروبیک تکواندو ، کیک بوکسینگ و ایروبیک با ترامپولین آموزش داده می شود.

ایروبیک یک رشته ورزشی گسترده است و کلا شامل هر فعالیت هوازی مثل پیاده روی سریع، طناب زدن در خانه ، و دوچرخه سواری ایروبیک می‌شود، به خاطر ساده بودن حرکات ایروبیک و نیاز نداشتن به وسایل خاصی و پیچیده این رشته ورزشی، بسیار محبوب شده به طوری که ما در رشته های ورزشی مثل تکواندو و ژیمناستیک،بوکس زیر رشته ی مثل ایروبیک ژیمناستک و ایروبیک تکواندو و همینطور کیک بوکسینگ (ترکیبی از بوکس ، تکواندو و ایروبیک)داریم.

از جمله وسیله های که در باشگاه های ایروبیک وجود دارد و کمک می کند راحت تر ورزش کنیم، دمبل و حلقه ایروبیک یا همان هولا هوپ، توپ جیم Gym ball است همینطور می توانیم یک مت یا همان زیر انداز به همراه خود به باشگاه ببریم. 

تاثیر ایروبیک در لاغری

انواع مختلف ورزش ایروبیک تاثیر زیادی در لاغری دارند، از انجا ایروبیک یک ورزش با شدت بالا و با تنفس منظم است، بدن با استفاده از این اکسیژن مصرفی مقدار زیادی از چربی های بدن را می سوزاند و سبب تنظیم متابولیسم بدن می شود. البته باید در نظر بگیرید که انجام ورزش ایروبیک نباید بیشتر از 30 دقیقه باشد و در طول هفته نیز سه بار انجام حرکات قدرتی کافی است چون بیشتر از آن باعث تحلیل و ضعف عضلات می شود.

آموزش رقص زومبا و ایروبیک در باشگاه ایروبیک

باشگاه های ایروبیک انواع رقص ها مثل رقص زومبا ، فلامنکو، هیپ هاپ را آموزش می دهند که این رقص‌ها جزو ورزش های هوازی به حساب می آیند و با آهنگ ها و حرکات مخصوص خودشان به کاهش لاغری، افزایش انرژی بدن و بهبود عملکرد قلب و کاهش کلسترول خون کمک میکنند.

مضرات ورزش ایروبیک

ورزش ایروبیک تاثیر بدی بر بدن ندارد، اما برای کسانی که فشار خون بالای دارند ، مناسب نیست. خانم های حامله و افراد سالخورده نیز می توانند حرکات کششی ورزش ایروبیک را انجام بدهند، شما می توانید ورزش ایروبیک را در خانه انجام دهید اما گرم کردن و سرد کردن قبل و بعد از تمرین را انجام دهد تا عضلات شما دچار گرفتگی و اسپاسم نشوند.

ورزش ایروبیک برای خانم ها

ورزش ایروبیک یکی از ورزش های بسیار محبوب در بین خانم هاست چرا که با چربی سوزی و تقویت عضلات باعث سلامتی و همینطور تناسب اندام در آنها می شود و به جلوگیری از افسردگی و پوکی استخوان که بیماری شایعی در خانم هاست کمک می کند.هرچند ورزش ایروبیک در بین خانم ها محبوب تر است اما امروزه اقایان نیز در باشگا ه های ورزشی، ایروبیک انجام می دهند.

مطالعه بیشتر

سوالات متداول

بهترین آموزش ایروبیک‌ های فردوسی کدام اند؟

    لیست بهترین آموزش ایروبیک‌ های فردوسی شامل:
  • باشگاه بدنسازی سبلان در فردوسی
  • باشگاه بدنسازی در فردوسی
  • باشگاه بدنسازی شهاب در فردوسی

لباس مخصوص ورزش ایروبیک؟

لباس های گشاد با جنسی نرم که قابلیت کشسانی داشت باشد برای ایروبیک مناسب تر است.

تفاوت ایروبیک و پیلاتیس در چیست؟

پیلاتیس جسم و ذهن را به طور همزمان تقویت می کند و عضلات را تقویت می کند اما برای لاغری سریعتر ایروبیکگزینه ی بهتری است.

درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد