ممیزی سئوی محلی

post-image
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
تاریخ بروزرسانی : 23 خرداد 1401 - 12:19
دسته بندی :

ممیزی سئوی محلی

undefined
  • ممیزی SEO محلی به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید که سایت شما در جستجوهای محلی چگونه عمل می کند و چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید.
  • رتبه‌بندی‌های شما (و رقبای شما) می‌توانند به عنوان معیارهایی عمل کنند که هنگام تعیین اهداف سئوی محلی دنبال می‌کنید.
  • اطلاعات کسب و کار خود را در همه کانال ها ثابت نگه دارید تا الگوریتم های موتورهای جستجو بتوانند موقعیت مکانی و صنعت شما را تأیید کنند.

روزهای دفترچه تلفن به پایان رسیده است، امروزه اینترنت بهترین ابزار کشف کسب و کار است. وقتی خریداران می‌خواهند اطلاعات کسب‌وکار محلی را بیابند ، 72٪ موتورهای جستجو را به عنوان ابزار اصلی خود انتخاب می‌کنند و بیشتر این جستجوگران در نهایت به بازدید از فروشگاه می‌پردازند. قرار دادن وب سایت شما در صفحه اول از جستجوهای محلی مناسب می تواند ترافیک شما را به سرعت چند برابر کند. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود رتبه‌تان، انجام ممیزی SEO محلی است که نشان می‌دهد سایت شما در حال حاضر در کجا قرار دارد.

ممیزی سئوی محلی چیست ؟

ممیزی بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی نوعی تجزیه و تحلیل است که به شما کمک می‌کند دیده شدن شرکت خود را در موتورهای جستجو مانند Google، Bing و Yahoo - به‌ویژه برای جستجوگران در منطقه جغرافیایی‌تان اندازه‌گیری کنید. اگر صاحب یک فروشگاه آجر و ملات هستید یا یک منطقه خدماتی خاص دارید، ممیزی سئو محلی می تواند به شما بگوید که آیا شانس خود را برای رسیدن به بازار هدف خود به حداکثر می رسانید یا خیر.

صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان از ممیزی برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • تصویر کاملی از تلاش‌های سئوی محلی شرکت آنها دریافت کنید.
  • درک کنید که رقبای آنها در جستجوی محلی چگونه عمل می کنند.
  • شناسایی فرصت هایی برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی ( SERP ).

هنگامی که کاربران برای اطلاعات محلی جستجو می کنند برای مثال، با وارد کردن "دندانپزشک در نزدیکی من" یا "پیمانکاران لاس وگاس" الگوریتم های موتورهای جستجو از مجموعه ای از معیارها به نام " عوامل رتبه بندی " برای تعیین میزان مرتبط بودن وب سایت شما استفاده می کنند. ممیزی SEO به شما کمک می کند تا بفهمید با کدام عوامل رتبه بندی مواجه هستید و کجا باید شکاف ها را پر کنید.

نحوه انجام ممیزی سئوی محلی

انجام ممیزی SEO محلی حداقل دو بار در سال می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند تا رتبه خود را در SERP های محلی بهبود بخشید و حفظ کنید . از آنجایی که دو صفحه اول نتایج جستجو 71 درصد از کلیک ها را به خود اختصاص می دهند، نمایش بالاتر از رقبای شما می تواند مشتریان بالقوه شما را جلب کند . در زیر شش مرحله آورده شده است که می توانید برای تکمیل یک ممیزی کامل سئوی محلی انجام دهید.

همانطور که این مراحل را طی می کنید، یافته های خود را در یک سند یا صفحه گسترده سازماندهی شده یادداشت کنید و هر گونه پیشرفتی را که می خواهید انجام دهید یادداشت کنید.

1- رتبه بندی جستجوی محلی فعلی خود را بررسی کنید.

undefined

برای اینکه ممیزی سئوی محلی خود را در چارچوبی قرار دهید، با ارزیابی موقعیت فعلی خود شروع کنید. هنگامی که رتبه بندی جستجوی محلی خود را بشناسید ، بهتر می توانید درک کنید که چگونه تلاش های بازاریابی سئو فعلی شما بر عملکرد شما تأثیر می گذارد. به علاوه، هنگامی که شروع به به روز رسانی استراتژی سئوی محلی خود بر اساس یافته های خود کردید، می توانید به طور عینی پیشرفت های رتبه بندی خود را دنبال کنید.

قبل از اینکه بتوانید رتبه‌بندی فعلی‌تان را بررسی کنید، باید برای ایجاد فهرستی از عبارات جستجوی محلی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، بپردازید . به عنوان مثال، «مانیکور میامی» یا «آرت ناخن میامی» برای یک سالن ناخن.

سپس، از یک جستجوگر رتبه کلمه کلیدی برای تعیین رتبه وب سایت خود برای هر کلمه کلیدی استفاده کنید. Ahrefs و Small SEO Tools نسخه های رایگان را ارائه می دهند. اگر موقعیت کلمه کلیدی شما به عنوان "1" فهرست شده است، این ایده آل است. این بدان معناست که وب سایت شما در بالای صفحه نتایج نشان داده می شود . هدف کسب‌وکارهای محلی باید برای جایگاه کلمه کلیدی هفت یا کمتر باشد، زیرا این امر باعث می‌شود وب‌سایت شما در صفحه اول اکثر موتورهای جستجو حفظ شود .

2-فهرست های کسب و کار خود را حسابرسی کنید.

الگوریتم‌های موتور جستجو فهرست‌های کسب‌وکار آنلاین را اسکن می‌کنند تا اطلاعات موجود در وب‌سایت شما را تأیید کنند و مشخص کنند که آیا شما یک برند قابل اعتماد هستید یا خیر. این فهرست‌ها ممکن است شامل نمایه‌های شما در Yelp ، Better Business Bureau (BBB)، Google My Business ( GMB )، Bing Places و سایت‌های فهرست محلی باشد.

برای هر یک از فهرست‌های کسب‌وکارتان ، دوباره بررسی کنید که محتوای صفحه‌تان دقیق، سازگار و کامل باشد تا به موتورهای جستجو نشان دهید که یک کسب‌وکار محلی قابل اعتماد هستید . بخش های کلیدی برای ممیزی (در صورت لزوم) شامل موارد زیر است:

  • نام ، آدرس و شماره تلفن کسب‌وکار : این سه جزئیات کلیدی که به عنوان NAP شما شناخته می‌شوند باید دقیقاً در وب‌سایت و فهرست‌های کسب‌وکار شما یکسان باشند.
  • وب سایت: یک URL دقیق (آدرس وب سایت شما) برای کمک به رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو ضروری است. مطمئن شوید که در همه فهرست‌های کسب و کار شما ، از جمله رسانه‌های اجتماعی ، دقیق است.
  • شرح کسب و کار: لازم نیست این توضیحات در همه جا دقیقاً یکسان باشد، اما ارائه آن و گنجاندن کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند در جستجوی محلی رتبه بالاتری کسب کنید به عنوان مثال، اگر یک سالن ناخن دارید، حتما آن کلمات کلیدی را وارد کنید.
  • اطلاعات عمومی کسب و کار : اطلاعات ضروری مانند ساعات کار، دسته بندی های تجاری و فهرست محصولات یا خدمات را ثابت نگه دارید.
  • عکس‌ها و ویدیوها: برای افزایش اعتبار و نمایش در جستجوهای محلی تصاویر، تصاویر با کیفیت بالا اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که کسب و کار محلی شما ممکن است قبلاً فهرستی در سایت هایی مانند Yelp داشته باشد، حتی اگر خودتان آن را ایجاد نکرده باشید ، می توانید اطلاعات کسب و کار خود را فوراً به روز کنید ، عکس اضافه کنید و موارد دیگر. این به شما کمک می کند در صورت تغییر، فهرست خود را به روز نگه دارید. صفحه کسب و کار Yelp یک صفحه تأیید شده است که می تواند دید شما را در نتایج جستجوی محلی بیشتر کند.

3-نظرات خود را تجزیه و تحلیل کنید.

بسیاری از دایرکتوری های کسب و کار به عنوان سایت های نقد و بررسی عمل می کنند . برای مثال، کاربران می‌توانند نظرات خود را در صفحه کسب و کار Yelp ، فهرست‌های BBB و GMB شما و سایت‌های بررسی خاص صنعت ارسال کنند . بررسی‌ها در این پلت‌فرم‌ها به اعتبار آنلاین شما می‌تواند بر رتبه‌بندی جستجوی محلی و رتبه‌بندی جستجو به طور کلیپ تأثیر بگذارد. جانی راس، استراتژیست رسانه دیجیتال ، می‌گوید: «گذراندن زمان برای پاسخ دادن به نظرات و برقراری ارتباط با مشتریان، تعامل و نام‌های تجاری را افزایش می‌دهد، و در نتیجه تأثیر مثبت بر رتبه بندی موتورهای جستجوگر شما دارد.»

به عنوان بخشی از ممیزی SEO محلی خود ، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • میانگین امتیاز ستاره شما.
  • میزان مشتریانی که دارید.
  • کیفیت نظرات شما (مرورهای تفصیلی کیفیت بالاتری نسبت به رتبه‌بندی‌های ستاره‌ای بدون شرح دارند)
  • در حال حاضر چقدر سریع و چند بار یک بار به نظرات پاسخ می دهید.

هر چه نظرات جدیدتر و مثبت تری داشته باشید، بهتر است. ایجاد یک تجربه برجسته از خدمات مشتری می تواند به شما کمک کند تا نظرات و نظرات مثبت بیشتری را از مشتریان دریافت کنید.

4- وب سایت خود را مرتب کنید.

undefined

محتوای وب سایت شما نقش مهمی در رتبه بندی جستجوی محلی شما دارد. کلمات کلیدی محلی را در سراسر سایت خود بگنجانید تا ارتباط خود را افزایش دهید و هدف خود را درج آدرس و شهر کسب و کار خود در هر صفحه ای از سایت خود که منطقی است در نظر بگیرید.

همراه با افزودن کلمات کلیدی به محتوای قابل مشاهده برای بازدیدکنندگان (مانند سرفصل ها و شرح تصاویر)، آنها را در مکان های پشت صحنه مانند توضیحات متا ، متن جایگزین، و برچسب های عنوان قرار دهید .

برچسب‌های عنوان و توضیحات متا صفحات وب شما را در SERP خلاصه می‌کنند، در حالی که تگ‌های alt توسط صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌شوند و زمانی که تصاویر بارگیری نمی‌شوند نمایش داده می‌شوند. همچنین، به لینک هایی که در سرتاسر محتوای وب سایت خود اضافه می کنید، نگاهی بیندازید. پیوند دادن به صفحات دیگر و همچنین به منابع با کیفیت بالا ، مرتبط و محلی می تواند به شما در بهبود سئوی محلی کمک کند. به کمیت و کیفیت پیوندهایی که در هر صفحه دارید توجه کنید.

5- بک لینک های خود را ارزیابی کنید.

وقتی وب‌سایت دیگری به یکی از صفحات وب شما پیوند می‌دهد، چیزی به دست می‌آورید که بک لینک پنامیده می‌شود . یک بک لینک می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد زیرا "شواهد" قابل اعتماد بودن سایت شما را ارائه می دهد. اگر این وب سایت ها با کیفیت بالا و مرتبط با موقعیت مکانی شما هستند، بک لینک ها می توانند برای سئوی شما معجزه کنند.

این بخش از ممیزی سئوی محلی خود را با استفاده از جستجوگر بک لینک ابزار Ahrefs پشروع کنید تا ببینید چند لینک دارید. نگاهی بیندازید که آن لینک ها از کجا می آیند و آیا از سایت های با کیفیت هستند. ابزار تجزیه و تحلیل سئوی دامنه Moz می تواند رتبه بندی اعتبار دامنه را ارائه دهد.

اگر کمتر از 25 بک لینک با کیفیت دارید، زمان آن رسیده است که لینک سازی را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در اولویت قرار دهید . کمبود بک لینک می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب برساند . در حالت ایده آل، شما باید حداقل 75-100 بک لینک داشته باشید ، اگرچه چیزی به نام بک لینک های بسیار با کیفیت وجود ندارد .

می‌توانید با پست کردن مهمان در وبلاگ‌ها (مانند سایت اتاق بازرگانی محلی خود)، درخواست از شرکای تجاری برای پیوند به سایت شما، یا با نوشتن محتوای با کیفیت بالا که سایر وب‌سایت‌ها می‌توانند به آن استناد کنند ، بک لینک به دست آورید.

6- رقبای خود را مقایسه کنید

پس از اتمام بررسی سئوی محلی وب سایت و فاکتورهای رتبه بندی ، مراحل بالا را برای حداقل پنج نفر از رقبای محلی برتر خود طی کنید. سپس، ارزیابی کنید که عملکرد سئوی محلی شما چگونه با آنها مقایسه می شود. شما می توانید این کار را با کمک جستجوگرهای رتبه کلمات کلیدی ، موتورهای جستجو ، سایت های بررسی و ابزارهای آنلاین مشابه انجام دهید. انجام ممیزی سئوی محلی بر روی رقبای خود می تواند به شما کمک کند تا اهداف خاصی را تعیین کنید و ایده های بیشتری را برای افزایش رتبه بندی جستجوی محلی خود ایجاد کنید .

با ممیزی سئوی محلی رتبه خود را بهبود بخشید

هر چه وب سایت شما به بالای SERP های محلی نزدیک تر شود، می توانید سرنخ ها و فروش بیشتری کسب کنید. ممیزی حضور آنلاین شما راهی عالی برای کشف فرصت های جدید برای بهبود رتبه جستجوی محلی شما است. چه در حال بررسی صحت فهرست‌های کسب‌وکار یا ارزیابی بک لینک‌های خود باشید ، فرآیند ممیزی سئوی محلی می‌تواند مکان‌هایی را که به خوبی انجام می‌دهید و کجا باید استراتژی خود را تغییر دهید، آشکار کند.

مطالب مرتبط

نحوه ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ: راهنمای کامل
نحوه ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ: راهنمای کامل

ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ، یک روش رایگان و مؤثر برای افزایش دیده شدن در جستجوهای محلی است. این فرآیند شامل ورود به حساب گوگل، جستجوی آدرس محل، افزودن مکان جدید، وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، دسته‌بندی، آدرس، شماره تماس، ساعات کاری و تصاویر مرتبط است. پس از ارسال اطلاعات، گوگل درخواست شما را بررسی کرده و نتیجه را از طریق ایمیل اطلاع می‌دهد. این اقدام می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کرده و اعتبار کسب‌وکار شما را در فضای آنلاین افزایش دهد.

4 ساعت پیش
ادامه مطلب
تفاوت بین تبلیغات Advertising و تبلیغات دهان به دهان Publicity
تفاوت بین تبلیغات Advertising و تبلیغات دهان به دهان Publicity

تبلیغات و تبلیغات دهان به دهان دو ابزار مهم برای معرفی محصولات و خدمات هستند. این دو گاهی به‌جای هم استفاده می‌شوند، اما تفاوت‌هایی با هم دارند. تبلیغات نوعی ابزار است که شرکت‌ها برای معرفی محصولاتشان و ساختن تصویری خاص در ذهن مشتریان استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، تبلیغات دهان به دهان چیزی است که دیگران درباره محصول می‌گویند و شرکت در آن دخالتی ندارد.

5 ساعت پیش
ادامه مطلب
انواع مختلف تبلیغات و تاثیر هر کدام
انواع مختلف تبلیغات و تاثیر هر کدام

تبلیغات ابزاری است که کسب‌وکارها از آن برای معرفی محصولات یا خدمات خود، ایجاد آگاهی، افزایش فروش و جلب توجه مشتریان استفاده می‌کنند. این ابزار شامل روش‌های سنتی (مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپی، رادیویی و محیطی) و دیجیتال (مانند تبلیغات در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ویدیوها و تبلیغات بومی) می‌شود. هدف اصلی تبلیغات ایجاد تصویری مثبت از برند، جلب اعتماد و تأثیرگذاری بر مخاطبان است. با انتخاب روش مناسب و پیام‌های جذاب، برندها می‌توانند جایگاه خود را در بازار تقویت کرده و مشتریان بیشتری جذب کنند.

5 ساعت پیش
ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ فرصتی ارزشمند برای رشد کسب‌وکارها است. با انتخاب روش‌های مناسب و ارائه محتوای باکیفیت، می‌توانید برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کرده و فروش خود را افزایش دهید.

5 ساعت پیش
ادامه مطلب
تبلیغات موبایلی چیست؟
تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات است. این روش با افزایش استفاده از دستگاه‌های موبایل و داده‌های شخصی کاربران، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات هدفمند و کارآمدی ارائه دهند و ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنند.

4 ساعت پیش
ادامه مطلب
راهنمای گام به گام نوشتن آگهی موثر در سایت‌های تبلیغاتی
راهنمای گام به گام نوشتن آگهی موثر در سایت‌های تبلیغاتی

نوشتن آگهی جذاب و SEO-friendly نیازمند دقت، خلاقیت و رعایت اصولی خاص است. با استفاده از این راهنما، می‌توانید آگهی‌هایی بنویسید که هم کاربران را جذب کند و هم گوگل را راضی نگه دارد. سایت بازارول با ارائه امکانات حرفه‌ای، بهترین بستر برای معرفی کسب‌وکار شماست. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز آگهی خود را ثبت کنید!

9 ساعت پیش
ادامه مطلب
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟

تحویل دارو به رویکردها، فرمول‌ها، تکنیک‌های تولید، سیستم‌های ذخیره‌سازی و فناوری‌های مربوط به انتقال یک ترکیب دارویی به محل مورد نظر برای دستیابی به اثر درمانی مطلوب اشاره دارد.یک سیستم ساخت بشر با هدف، رساندن دارو یا ماده شیمیایی دیگر به طور مستقیم به یک هدف سلولی، مانند یک وزیکول مصنوعی به نام لیپوزوم.

2 سال پیش
ادامه مطلب
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟

جنفیرشرمن، دبیر مطبوعاتی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس به تخمین منتشر شده توسط دانشگاه پزشکی دانشگاه میشیگان اشاره کرد. تقریباً ۱۰ هزار بیماری وجود دارد که انسان را مبتلا می‌کند، بیشترین بیماری ها آی AP در نظر گرفته می‌شوند. بیماری های عفونی نوظهور در حال افزایش است، که باعث خسارت جانی انسان و حیوان، و همچنین متحمل شدن جامعه به هزینه های زیاد می شود.

یک سال پیش
ادامه مطلب
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن

(تصویر برداری تشدید مغناطیسی) یک آزمایش تصویر برداری MRI است که از دستگاهی با آهنربا های قوی و امواج رادیویی برای ایجاد تصویر استفاده می شود .

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی

شریان های کاروتید، دو رگ خونی هستند که خون اکسیژن دار را به قسمت بزرگ و جلوی مغز می رساند. این جایی است که تفکر، گفتار، شخصیت، عملکرد های حسی و حرکتی در آن قرار دارند. شما می توانید نبض خود را در شریان کاروتید در هر طرف گردن خود، درست زیر زاویه خط فک احساس کنید. شریان های کاروتید رگهای خونی اصلی در رگ هستند، که خون را به مغز، گردن و صورت می‌رسانند. شریان کاروتید، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ وجود دارد. در گردن، شریان کاروتید به دو بخش منشعب می‌شود. شریان کاروتید داخلی، خون را به مغز می رساند اجسام کاروتید، اندام های حسی هستند که ترکیب شیمیایی خون شریانی را تشخیص می دهند. با فعالیت حسی بدن شریانهای کاروتید، در پاسخ به هیپوکسی شریانی افزایش می‌یابد، و کمورفلکس متعاقب آن عملکردهای هموستاتیک حیاتی را تنظیم می‌کند

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی داپلر
سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر، یک سونوگرافی پزشکی است، که اثر داپلر برای انجام تصویر برداری از حرکت بافت ها و مایعات بدن و سرعت نسبی آنها به پروب استفاده می شود. فواید سونوگرافی داپلر، غیرتهاجمی، عموماً بدون درد، می باشد واز اشعه استفاده نمی شود.می تواند نشان دهد،که بیماری شریان های مسدود شده در گردن، بازوها و پاهای خود دارد یا خیر. و مقدار سرعت و جریان خون را در رگ ها و شریان های بیمار به وضوح نمایش می دهد. در طول انجام سونوگرافی بیمار روی میز دراز می‌کشد و ناحیه ای از بدن خود را که در حال آزمایش است را در معرض دید قرار می دهد. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ژل مخصوص روی پوست و روی آن ناحیه پخش می کند، ارائه دهنده، یک دستگاه عصا مانند را حرکت می‌دهد، که این دستگاه امواج صوتی را به بدن بیمار می فرستد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
فیبروئید رحم
فیبروئید رحم

فیبروم های رحمی ، که به عنوان لیومیومای رحم یا فیبروم نیز شناخته می شوند ، تومورهای خوش خیم عضله رحم هستند. فیبروم همچنین باعث افزایش تولید فاکتورهای آنژیوژنیک مانند فاکتور رشد فیبروبلاست اساسی و کاهش تولید فاکتورهای انعقادی و در نتیجه قاعدگی های سنگین می شود. بیشتر خانم ها هیچ علامتی ندارند در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره های دردناک یا سنگین داشته باشند. اگر به اندازه کافی بزرگ باشد ، ممکن است مثانه را فشار دهد. فیبروم های رحم رشد غیر سرطانی رحم هستند که اغلب در سالهای فرزندآوری ظاهر می شوند. فیبروم های رحمی نیز با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم همراه نیستند و تقریباً هرگز به سرطان مبتلا نمی شوند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد