ممیزی سئوی محلی

post-image
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
تاریخ بروزرسانی : 23 خرداد 1401 - 12:19
دسته بندی :
بازدید : 147

ممیزی سئوی محلی

undefined
  • ممیزی SEO محلی به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید که سایت شما در جستجوهای محلی چگونه عمل می کند و چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید.
  • رتبه‌بندی‌های شما (و رقبای شما) می‌توانند به عنوان معیارهایی عمل کنند که هنگام تعیین اهداف سئوی محلی دنبال می‌کنید.
  • اطلاعات کسب و کار خود را در همه کانال ها ثابت نگه دارید تا الگوریتم های موتورهای جستجو بتوانند موقعیت مکانی و صنعت شما را تأیید کنند.

روزهای دفترچه تلفن به پایان رسیده است، امروزه اینترنت بهترین ابزار کشف کسب و کار است. وقتی خریداران می‌خواهند اطلاعات کسب‌وکار محلی را بیابند ، 72٪ موتورهای جستجو را به عنوان ابزار اصلی خود انتخاب می‌کنند و بیشتر این جستجوگران در نهایت به بازدید از فروشگاه می‌پردازند. قرار دادن وب سایت شما در صفحه اول از جستجوهای محلی مناسب می تواند ترافیک شما را به سرعت چند برابر کند. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود رتبه‌تان، انجام ممیزی SEO محلی است که نشان می‌دهد سایت شما در حال حاضر در کجا قرار دارد.

ممیزی سئوی محلی چیست ؟

ممیزی بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی نوعی تجزیه و تحلیل است که به شما کمک می‌کند دیده شدن شرکت خود را در موتورهای جستجو مانند Google، Bing و Yahoo - به‌ویژه برای جستجوگران در منطقه جغرافیایی‌تان اندازه‌گیری کنید. اگر صاحب یک فروشگاه آجر و ملات هستید یا یک منطقه خدماتی خاص دارید، ممیزی سئو محلی می تواند به شما بگوید که آیا شانس خود را برای رسیدن به بازار هدف خود به حداکثر می رسانید یا خیر.

صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان از ممیزی برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • تصویر کاملی از تلاش‌های سئوی محلی شرکت آنها دریافت کنید.
  • درک کنید که رقبای آنها در جستجوی محلی چگونه عمل می کنند.
  • شناسایی فرصت هایی برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی ( SERP ).

هنگامی که کاربران برای اطلاعات محلی جستجو می کنند برای مثال، با وارد کردن "دندانپزشک در نزدیکی من" یا "پیمانکاران لاس وگاس" الگوریتم های موتورهای جستجو از مجموعه ای از معیارها به نام " عوامل رتبه بندی " برای تعیین میزان مرتبط بودن وب سایت شما استفاده می کنند. ممیزی SEO به شما کمک می کند تا بفهمید با کدام عوامل رتبه بندی مواجه هستید و کجا باید شکاف ها را پر کنید.

نحوه انجام ممیزی سئوی محلی

انجام ممیزی SEO محلی حداقل دو بار در سال می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند تا رتبه خود را در SERP های محلی بهبود بخشید و حفظ کنید . از آنجایی که دو صفحه اول نتایج جستجو 71 درصد از کلیک ها را به خود اختصاص می دهند، نمایش بالاتر از رقبای شما می تواند مشتریان بالقوه شما را جلب کند . در زیر شش مرحله آورده شده است که می توانید برای تکمیل یک ممیزی کامل سئوی محلی انجام دهید.

همانطور که این مراحل را طی می کنید، یافته های خود را در یک سند یا صفحه گسترده سازماندهی شده یادداشت کنید و هر گونه پیشرفتی را که می خواهید انجام دهید یادداشت کنید.

1- رتبه بندی جستجوی محلی فعلی خود را بررسی کنید.

undefined

برای اینکه ممیزی سئوی محلی خود را در چارچوبی قرار دهید، با ارزیابی موقعیت فعلی خود شروع کنید. هنگامی که رتبه بندی جستجوی محلی خود را بشناسید ، بهتر می توانید درک کنید که چگونه تلاش های بازاریابی سئو فعلی شما بر عملکرد شما تأثیر می گذارد. به علاوه، هنگامی که شروع به به روز رسانی استراتژی سئوی محلی خود بر اساس یافته های خود کردید، می توانید به طور عینی پیشرفت های رتبه بندی خود را دنبال کنید.

قبل از اینکه بتوانید رتبه‌بندی فعلی‌تان را بررسی کنید، باید برای ایجاد فهرستی از عبارات جستجوی محلی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، بپردازید . به عنوان مثال، «مانیکور میامی» یا «آرت ناخن میامی» برای یک سالن ناخن.

سپس، از یک جستجوگر رتبه کلمه کلیدی برای تعیین رتبه وب سایت خود برای هر کلمه کلیدی استفاده کنید. Ahrefs و Small SEO Tools نسخه های رایگان را ارائه می دهند. اگر موقعیت کلمه کلیدی شما به عنوان "1" فهرست شده است، این ایده آل است. این بدان معناست که وب سایت شما در بالای صفحه نتایج نشان داده می شود . هدف کسب‌وکارهای محلی باید برای جایگاه کلمه کلیدی هفت یا کمتر باشد، زیرا این امر باعث می‌شود وب‌سایت شما در صفحه اول اکثر موتورهای جستجو حفظ شود .

2-فهرست های کسب و کار خود را حسابرسی کنید.

الگوریتم‌های موتور جستجو فهرست‌های کسب‌وکار آنلاین را اسکن می‌کنند تا اطلاعات موجود در وب‌سایت شما را تأیید کنند و مشخص کنند که آیا شما یک برند قابل اعتماد هستید یا خیر. این فهرست‌ها ممکن است شامل نمایه‌های شما در Yelp ، Better Business Bureau (BBB)، Google My Business ( GMB )، Bing Places و سایت‌های فهرست محلی باشد.

برای هر یک از فهرست‌های کسب‌وکارتان ، دوباره بررسی کنید که محتوای صفحه‌تان دقیق، سازگار و کامل باشد تا به موتورهای جستجو نشان دهید که یک کسب‌وکار محلی قابل اعتماد هستید . بخش های کلیدی برای ممیزی (در صورت لزوم) شامل موارد زیر است:

  • نام ، آدرس و شماره تلفن کسب‌وکار : این سه جزئیات کلیدی که به عنوان NAP شما شناخته می‌شوند باید دقیقاً در وب‌سایت و فهرست‌های کسب‌وکار شما یکسان باشند.
  • وب سایت: یک URL دقیق (آدرس وب سایت شما) برای کمک به رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو ضروری است. مطمئن شوید که در همه فهرست‌های کسب و کار شما ، از جمله رسانه‌های اجتماعی ، دقیق است.
  • شرح کسب و کار: لازم نیست این توضیحات در همه جا دقیقاً یکسان باشد، اما ارائه آن و گنجاندن کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند در جستجوی محلی رتبه بالاتری کسب کنید به عنوان مثال، اگر یک سالن ناخن دارید، حتما آن کلمات کلیدی را وارد کنید.
  • اطلاعات عمومی کسب و کار : اطلاعات ضروری مانند ساعات کار، دسته بندی های تجاری و فهرست محصولات یا خدمات را ثابت نگه دارید.
  • عکس‌ها و ویدیوها: برای افزایش اعتبار و نمایش در جستجوهای محلی تصاویر، تصاویر با کیفیت بالا اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که کسب و کار محلی شما ممکن است قبلاً فهرستی در سایت هایی مانند Yelp داشته باشد، حتی اگر خودتان آن را ایجاد نکرده باشید ، می توانید اطلاعات کسب و کار خود را فوراً به روز کنید ، عکس اضافه کنید و موارد دیگر. این به شما کمک می کند در صورت تغییر، فهرست خود را به روز نگه دارید. صفحه کسب و کار Yelp یک صفحه تأیید شده است که می تواند دید شما را در نتایج جستجوی محلی بیشتر کند.

3-نظرات خود را تجزیه و تحلیل کنید.

بسیاری از دایرکتوری های کسب و کار به عنوان سایت های نقد و بررسی عمل می کنند . برای مثال، کاربران می‌توانند نظرات خود را در صفحه کسب و کار Yelp ، فهرست‌های BBB و GMB شما و سایت‌های بررسی خاص صنعت ارسال کنند . بررسی‌ها در این پلت‌فرم‌ها به اعتبار آنلاین شما می‌تواند بر رتبه‌بندی جستجوی محلی و رتبه‌بندی جستجو به طور کلیپ تأثیر بگذارد. جانی راس، استراتژیست رسانه دیجیتال ، می‌گوید: «گذراندن زمان برای پاسخ دادن به نظرات و برقراری ارتباط با مشتریان، تعامل و نام‌های تجاری را افزایش می‌دهد، و در نتیجه تأثیر مثبت بر رتبه بندی موتورهای جستجوگر شما دارد.»

به عنوان بخشی از ممیزی SEO محلی خود ، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • میانگین امتیاز ستاره شما.
  • میزان مشتریانی که دارید.
  • کیفیت نظرات شما (مرورهای تفصیلی کیفیت بالاتری نسبت به رتبه‌بندی‌های ستاره‌ای بدون شرح دارند)
  • در حال حاضر چقدر سریع و چند بار یک بار به نظرات پاسخ می دهید.

هر چه نظرات جدیدتر و مثبت تری داشته باشید، بهتر است. ایجاد یک تجربه برجسته از خدمات مشتری می تواند به شما کمک کند تا نظرات و نظرات مثبت بیشتری را از مشتریان دریافت کنید.

4- وب سایت خود را مرتب کنید.

undefined

محتوای وب سایت شما نقش مهمی در رتبه بندی جستجوی محلی شما دارد. کلمات کلیدی محلی را در سراسر سایت خود بگنجانید تا ارتباط خود را افزایش دهید و هدف خود را درج آدرس و شهر کسب و کار خود در هر صفحه ای از سایت خود که منطقی است در نظر بگیرید.

همراه با افزودن کلمات کلیدی به محتوای قابل مشاهده برای بازدیدکنندگان (مانند سرفصل ها و شرح تصاویر)، آنها را در مکان های پشت صحنه مانند توضیحات متا ، متن جایگزین، و برچسب های عنوان قرار دهید .

برچسب‌های عنوان و توضیحات متا صفحات وب شما را در SERP خلاصه می‌کنند، در حالی که تگ‌های alt توسط صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌شوند و زمانی که تصاویر بارگیری نمی‌شوند نمایش داده می‌شوند. همچنین، به لینک هایی که در سرتاسر محتوای وب سایت خود اضافه می کنید، نگاهی بیندازید. پیوند دادن به صفحات دیگر و همچنین به منابع با کیفیت بالا ، مرتبط و محلی می تواند به شما در بهبود سئوی محلی کمک کند. به کمیت و کیفیت پیوندهایی که در هر صفحه دارید توجه کنید.

5- بک لینک های خود را ارزیابی کنید.

وقتی وب‌سایت دیگری به یکی از صفحات وب شما پیوند می‌دهد، چیزی به دست می‌آورید که بک لینک پنامیده می‌شود . یک بک لینک می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد زیرا "شواهد" قابل اعتماد بودن سایت شما را ارائه می دهد. اگر این وب سایت ها با کیفیت بالا و مرتبط با موقعیت مکانی شما هستند، بک لینک ها می توانند برای سئوی شما معجزه کنند.

این بخش از ممیزی سئوی محلی خود را با استفاده از جستجوگر بک لینک ابزار Ahrefs پشروع کنید تا ببینید چند لینک دارید. نگاهی بیندازید که آن لینک ها از کجا می آیند و آیا از سایت های با کیفیت هستند. ابزار تجزیه و تحلیل سئوی دامنه Moz می تواند رتبه بندی اعتبار دامنه را ارائه دهد.

اگر کمتر از 25 بک لینک با کیفیت دارید، زمان آن رسیده است که لینک سازی را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در اولویت قرار دهید . کمبود بک لینک می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب برساند . در حالت ایده آل، شما باید حداقل 75-100 بک لینک داشته باشید ، اگرچه چیزی به نام بک لینک های بسیار با کیفیت وجود ندارد .

می‌توانید با پست کردن مهمان در وبلاگ‌ها (مانند سایت اتاق بازرگانی محلی خود)، درخواست از شرکای تجاری برای پیوند به سایت شما، یا با نوشتن محتوای با کیفیت بالا که سایر وب‌سایت‌ها می‌توانند به آن استناد کنند ، بک لینک به دست آورید.

6- رقبای خود را مقایسه کنید

پس از اتمام بررسی سئوی محلی وب سایت و فاکتورهای رتبه بندی ، مراحل بالا را برای حداقل پنج نفر از رقبای محلی برتر خود طی کنید. سپس، ارزیابی کنید که عملکرد سئوی محلی شما چگونه با آنها مقایسه می شود. شما می توانید این کار را با کمک جستجوگرهای رتبه کلمات کلیدی ، موتورهای جستجو ، سایت های بررسی و ابزارهای آنلاین مشابه انجام دهید. انجام ممیزی سئوی محلی بر روی رقبای خود می تواند به شما کمک کند تا اهداف خاصی را تعیین کنید و ایده های بیشتری را برای افزایش رتبه بندی جستجوی محلی خود ایجاد کنید .

با ممیزی سئوی محلی رتبه خود را بهبود بخشید

هر چه وب سایت شما به بالای SERP های محلی نزدیک تر شود، می توانید سرنخ ها و فروش بیشتری کسب کنید. ممیزی حضور آنلاین شما راهی عالی برای کشف فرصت های جدید برای بهبود رتبه جستجوی محلی شما است. چه در حال بررسی صحت فهرست‌های کسب‌وکار یا ارزیابی بک لینک‌های خود باشید ، فرآیند ممیزی سئوی محلی می‌تواند مکان‌هایی را که به خوبی انجام می‌دهید و کجا باید استراتژی خود را تغییر دهید، آشکار کند.

مطالب مرتبط

درمان خانگی موخوره
درمان خانگی موخوره

موخوره مشکلی است که با مراقبت صحیح و استفاده از درمان‌های خانگی می‌توان آن را کنترل کرد. با نوک‌گیری منظم، استفاده از مواد طبیعی مثل روغن نارگیل، آلوئه‌ورا و ماسک‌های خانگی، و اجتناب از عادت‌های آسیب‌رسان، می‌توانید موهایی سالم، براق و بدون موخوره داشته باشید. روتین پیشنهادی این مقاله را امتحان کنید و اگر سؤالی دارید، با ما در میان بگذارید!

3 روز پیش
چه مارک تردمیلی بخرم؟ | مقایسه دو مدل پرفروش
چه مارک تردمیلی بخرم؟ | مقایسه دو مدل پرفروش

برای جواب اینکه چه تردمیلی بخریم باید گفت اگر تردمیل تاپ فیت B.F.T 002 برای کاربران سنگین‌وزن، خانواده‌های پرجمعیت، یا کسانی که امکانات چندکاره می‌خواهند، گزینه بهتری است. تردمیل ال اس فیتنس 6028DS برای فضاهای کوچک و بودجه‌های محدود ایده‌آل است. توصیه: نظرات کاربران را در دیجی‌کالا بررسی کنید، با فروشندگان معتبر تماس بگیرید، و اگر ممکن است، تردمیل را حضوری تست کنید.

3 روز پیش
سه استراتژی طلایی برای رشد کسب‌وکارهای کوچک
سه استراتژی طلایی برای رشد کسب‌وکارهای کوچک

در کل، موفقیت کسب‌وکارهای کوچک وابسته به صداقت، داستان‌گویی، شفافیت و ارتباط واقعی با مشتری است. این سه استراتژی — توضیح خاص‌بودن محصول، شفاف‌سازی قیمت‌گذاری و تعریف داستان برند — ابزارهایی هستند که نه‌تنها هزینه‌ای برایتان ندارند، بلکه سرمایه‌ای بلندمدت در ساخت یک برند انسانی و قابل‌اعتماد محسوب می‌شوند. در بازار امروز، مشتری دنبال صداقت، کیفیت و معناست. اگه بتونی این‌ها رو منتقل کنی، حتی کوچک‌ترین کسب‌وکار هم می‌تونه بزرگ بدرخشه.

9 روز پیش
تعمیر کمپرسور چیلر
تعمیر کمپرسور چیلر

تعمیر کمپرسور چیلر و سردخانه، راهکاری هوشمندانه برای افزایش عمر سیستم‌های سرمایشی و کاهش هزینه‌هاست. با شناخت مشکلات رایج، استفاده از روش‌های تخصصی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، می‌توان این قلب تپنده را به بهترین حالت بازگرداند. در ایران، جایی که خنک‌سازی نقش کلیدی در آسایش و بهره‌وری دارد، خدمات حرفه‌ای تعمیر کمپرسور تضمین‌کننده کارایی و پایداری است.

4 روز پیش
راه جایگزین کاشت ناخن
راه جایگزین کاشت ناخن

برای داشتن ناخن‌هایی زیبا، سالم و قوی، حتماً نیازی به کاشت نیست. با تغذیه مناسب، مراقبت منظم و استفاده از تکنیک‌های ساده زیباسازی، می‌توانید ناخن‌هایی طبیعی ولی شیک داشته باشید. اگر از کاشت و مواد شیمیایی خسته شده‌اید یا ترجیح می‌دهید ظاهر طبیعی‌تر داشته باشید، این روش‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند.

8 روز پیش
درمان پوست مرغی بعد از شیو
درمان پوست مرغی بعد از شیو

حالت پوست مرغی بعد از اصلاح یک مشکل شایع اما قابل درمان است. با رعایت اصول درست اصلاح، استفاده از محصولات مناسب و داشتن روتین مراقبتی منظم، می‌توان پوستی صاف، یکدست و زیبا داشت. اگر این مشکل ادامه‌دار بود، بهتر است با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

8 روز پیش
بهترین استخر تهران | مقایسه 5 استخر برتر
بهترین استخر تهران | مقایسه 5 استخر برتر

استخرهای معرفی‌شده در این مقاله، از بهترین مجموعه‌های آبی تهران هستند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. استخر موج طلایی با امکانات مدرن، حس خوب زندگی با خدمات لوکس، هتل پارسیان آزادی با استانداردهای حرفه‌ای، جماران با فضای خانوادگی و بلوط ولنجک با محیط روباز، گزینه‌هایی متنوع برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر یا رزرو، با شماره‌های تماس هر مجموعه ارتباط برقرار کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش از شنا در تهران داشته باشید.

3 روز پیش
بهترین تمرین برای تقویت عضلات پشت
بهترین تمرین برای تقویت عضلات پشت

بهترین تمرینات برای تقویت و ارتقای عضلات پشت

10 روز پیش
راهنمای کامل کاشت ناخن برای مبتدیان
راهنمای کامل کاشت ناخن برای مبتدیان

کاشت ناخن یکی از روش‌های زیباتر کردن دست‌ها ست.کاشت ناخن به زبان ساده یعنی اضافه کردن یک لایه مصنوعی روی ناخن‌های طبیعی برای افزایش طول، استحکام یا زیبایی آن‌ها. این لایه می‌تواند از موادی مثل پودر اکریلیک یا ژل ساخته شود .در این مقاله، از تعریف کاشت ناخن تا مراحل انجام آن و نکات مراقبتی را با زبانی ساده و کاربردی توضیح می‌دهیم. همراه ما باشید!

11 روز پیش
زمان تشخیص دوقلویی در سونوگرافی
زمان تشخیص دوقلویی در سونوگرافی

بارداری دوقلویی نیاز به مراقبت و پایش بیشتری نسبت به بارداری تک‌قلویی دارد، اما با مدیریت صحیح و سونوگرافی‌های منظم، بسیاری از مشکلات قابل پیشگیری و کنترل هستند. تعیین نوع دوقلویی (کوریونیسیتی و آمنیوسیتی)، پایش رشد و سلامت جنین‌ها، و تشخیص زودهنگام عوارض احتمالی، کمک می‌کند تا بارداری سالم‌تری داشته باشید و نوزادان خود را در بهترین شرایط ممکن به دنیا بیاورید.

یک ماه پیش
راهنمای گردشگری مشهد | مشهد فقط یک شهر مذهبی نیست!!!
راهنمای گردشگری مشهد | مشهد فقط یک شهر مذهبی نیست!!!

یکی از خانه‌های تاریخی مشهد که سبک معماری قاجاری دارد. این خانه با تزئینات زیبا، حوض‌های سنتی و فضای دلنشین، حس‌وحال زندگی قدیم مشهد را به شما منتقل می‌کند.

یک ماه پیش
بهترین غذاهای محلی اردبیل که حتماً باید امتحان کنید!
بهترین غذاهای محلی اردبیل که حتماً باید امتحان کنید!

اردبیل با غذاهای سنتی و منحصربه‌فرد خود یکی از بهترین مقاصد برای عاشقان غذاهای محلی است. از آش دوغ و پیچاق قیمه گرفته تا کوفته ساری‌چیچک و فطیر سنتی، هرکدام از این غذاها تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای شما رقم خواهند زد. اگر روزی به این شهر سفر کردید، حتماً این غذاهای خوشمزه را امتحان کنی

یک ماه پیش
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
e-namad