4 نکته برای برجسته شدن در جستجوی محلی

post-image
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
تاریخ بروزرسانی : 23 خرداد 1401 - 11:36
دسته بندی :

4 نکته برای برجسته شدن در جستجوی محلی

undefined
  • سئوی محلی به کسب و کارهایی که دارای خدمات محلی هستند کمک می کند تا به مشتریان نزدیک خود دسترسی پیدا کنند.
  • گنجاندن کلمات کلیدی محلی در صفحات وب، پست‌های وبلاگ، پاسخ‌های بررسی و سایر محتوای مرتبط به شما کمک می‌کند در جستجوهای محلی رتبه بالاتری داشته باشید.
  • با کسب بک لینک و به روز نگه داشتن نام ، آدرس و شماره تلفن کسب و کار خود در هر پلتفرم آنلاینی که استفاده می کنید ، قدرت را در موتورهای جستجو ایجاد کنید.

به طور گسترده ثابت شده است که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای تجارت خوب است. هنگامی که مشتریان بالقوه محصولات یا خدمات را جستجو می کنند، سئو به شرکت شما کمک می کند جلوتر از رقبا ظاهر شود و کلیک های بیشتری کسب کند.

اما برای کسب‌وکارهای کوچک ، کسب رتبه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوی محبوب ( SERP ) همیشه آسان نیست. به‌ویژه زمانی که در حال رقابت با برندهای معتبر هستید.

هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید و توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید. از این راهنمای سئوی محلی برای رتبه بالاتر در نتایج جستجوی محلی استفاده کنید.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی فرآیند افزایش ترافیک وب سایت شما از مشتریان جامعه شما با بهبود رتبه بندی جستجوی محلی یا موقعیت وب سایت شما درSERP های محلی مرتبط است. تلاش‌های سئوی محلی به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که کسب‌وکار شما برای جستجوهایی با هدف محلی مرتبط است . جستجوهایی که شامل عبارات کلیدی مانند "نزدیک من" یا نام شهر، کد پستی یا منطقه است. بهینه‌سازی حضور آنلاین به کسب‌وکارهایی که دارای موقعیت فیزیکی یا منطقه خدماتی هستند کمک می‌کند دید خود را برای جستجوگران محلی افزایش دهند .

چرا سئوی محلی اهمیت دارد؟

جستجو برای کسب و کارهای محلی برخی از رایج ترین پرس و جوها در موتورهای جستجو هستند. در واقع، 97٪ از تمام افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند، مشاغل محلی را به صورت آنلاین جستجو می کنند. سئوی محلی می تواند به شما کمک کند تا به تعداد روزافزونی از کاربرانی که هر روز جستجوهای محلی را انجام می دهند، برسید .

و از آنجایی که این نتایج جستجوی محلی بسیار مرتبط با مخاطبان خود هستند ، تقریباً 80٪ از جستجوهای تلفن همراه با هدف محلی (یعنی جستجوهایی که مکان را در اولویت قرار می‌دهند) منجر به تبدیل می‌شوند که سئوی محلی را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای افزایش فروش تبدیل می‌کند.

در عین حال، بهبود رتبه‌بندی سئوی محلی نسبت به کلمات کلیدی عمومی، مانند «مشکل مو» یا «دکتر» آسان‌تر است . با هدف قرار دادن یک منطقه جغرافیایی خاص، رقابت را به سایر مشاغل محلی به جای برندهای بزرگ و ملی محدود می کنید. تلاش‌های شما به شما کمک می‌کند تا به مشتریانی دست پیدا کنید که واقعاً می‌توانید به آنها خدمت کنید، زیرا ترافیک SEO محلی از منطقه شما می‌آید.

با نکات صحیح SEO محلی ، می توانید در موتورهای جستجوی هدف یا SERP های خود رتبه بالایی کسب کنید تا به مشتریان ایده آل خود برسید. برای شروع این راهنمای سئوی محلی چهار مرحله ای را دنبال کنید.

1- تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

undefined

تحقیق کلمات کلیدی اولین قدم برای تقویت سئوی محلی است. هنگامی که می دانید مشتریان محلی شما به دنبال چه چیزی هستند، می توانید آن عبارات جستجو را در محتوای آنلاین خود هدف قرار دهید.

از ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای ایجاد طوفان فکری از عبارات جستجوی محبوب مرتبط با نام تجاری خود استفاده کنید . به عنوان مثال، "آب روزانه"، "ماساژ بافت عمیق" یا "صورت" برای یک کسب و کار آبگرم. تاثیر دارد.

با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند WordTracker و Ubersuggest به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی سؤال را فیلتر کنید. این می تواند به شما در رتبه بندی در جستجوهای محلی با قابلیت صوتی کمک کند زیرا طبیعی تر است که افراد سؤالات کامل را با صدای بلند بپرسند تا بیان یک عبارت.

هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را تهیه کردید، یک اصلاح کننده کلیدواژه محلی را به عبارات اصلی خود اضافه کنید. به عنوان مثال، " Plumber " به " Plumber نزدیک من" ، " Plumber Dallas" و" Plumber 75001" تبدیل می شود.

برای بهبود سئوی محلی خود ، کلمات کلیدی بومی سازی شده را در هر کجا که مرتبط هستند، قرار دهید. همچنین می‌توانید پست‌های وبلاگ اختصاصی و صفحات فرود را برای مکان‌ها یا مناطق خدماتی خاص مانندUpper East Side و Williamsburg اگر کسب‌وکار شما در شهر نیویورک خدمت می‌کند، ایجاد کنید.

علاوه بر سئوی داخلی ، می‌توانید کلمات کلیدی محلی را نیز به باطن سازنده وب‌سایت خود اضافه کنید . اطلاعاتی که هدف سایت شما را بهSERPها منتقل می‌کند. موتورهای جستجو برای ایجاد رتبه بندی از چندین بخش متادیتا استفاده می کنند، از جمله:

· برچسب‌های عنوان : اینها برچسب‌های نامی برای هر صفحه از وب‌سایت شما هستند که در صفحات نتایج موتورهای جستجو یا SERP ظاهر می‌شوند . برچسب‌های عنوان را مختص مکان و کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید.

· توضیحات متا : این توضیحات در زیر برچسب عنوان شما در SERP ها ظاهر می شوند . برای اینکه به کاربران پیش نمایشی از محتوای صفحه شما با 50 تا 300 کاراکتر ارائه دهید، شرح مختصری از کسب و کار، منطقه محلی خود و دعوت به اقدام را برای تشویق افراد به بازدید از سایت خود در نظر بگیرید.

· متن جایگزین: این توضیحات مختصر از تصاویر در سایت شما به خوانندگان صفحه این امکان را می دهد که تصاویر را برای افراد دارای معلولیت یا برای همه خوانندگان هنگامی که تصاویر بارگیری نمی شوند، توصیف کنند. در صورت امکان از کلمات کلیدی مرتبط و محلی SEO در متن جایگزین خود استفاده کنید.

2. لیست های کسب و کار خود را ظاهر کنید

سئوی محلی به وب سایت شما ختم نمی شود. در مرحله بعد باید یک حضور آنلاین گسترده‌تر برای افزایش دید محلی ایجاد کنید.

موتورهای جستجو از نقل‌قول‌های محلی که هر گونه ذکر نام ، آدرس، و شماره تلفن کسب‌وکار شما همچنین به عنوان NAP شناخته می‌شود برای تأیید جزئیات کسب‌وکار شما استفاده می‌کنند. بدون نقل قول های محلی ، الگوریتم های موتورهای جستجو نمی توانند با اطمینان کسب و کار شما را به جستجوگران محلی پیشنهاد دهند .

یکی از راه‌های کسب استنادهای محلی ، ادعای فهرست‌ها در فهرست‌های راهنماهای تجاری محبوب، مانندYelp است. صفحه کسب و کار Yelp به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید ، از جمله جزئیات NAP خود، و همچنین وب سایت، توضیحات کسب و کار، ساعات کار، دسته های کسب و کار، و موارد دیگر. افزودن عکس‌ها به شما این فرصت را می‌دهد که در جستجوهای محلی تصویر نیز ظاهر شوید.

سایر فهرست‌های محلی برای ادعا و به‌روزرسانی شامل نمایه‌های Bing Places، Foursquare و Google My Business است. ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی با اطلاعات NAP منسجم و به روز نیز می تواند با ارائه موتورهای جستجو با نقل قول های بیشتر که مکان شما را تایید می کند، به بهبود سئوی محلی خود کمک کند .

3-بررسی های آنلاین خود را مدیریت کنید.

undefined

بررسی های آنلاین یک عامل رتبه بندی کلیدی برای جستجوهای محلی است. در واقع، آنها 16 درصد از فاکتورهای رتبه بندی در نظر گرفته شده برای بسته های محلی را تشکیل می دهند. بررسی های مثبت به موتورهای جستجو نشان می دهد که کسب و کار محلی شما در جامعه شما فعال و قابل اعتماد است و از آنجایی که بسیاری از مشتریان (54%) قبل از خرید، نظرات آنلاین سایت‌هایی مانند Yelp را مطالعه می‌کنند، این توصیفات دیجیتالی همچنین به ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما کمک می‌کند.

برای بهره‌مندی بیشتر از نظرات آنلاین خود ، به هر مشتری به‌موقع و حرفه‌ای پاسخ دهید، صرف نظر از اینکه نظر مثبت یا منفی از خود به جای گذاشته باشد. در یک نظرسنجی، 78 درصد از مصرف‌کنندگان آنلاین گفتند که دیدن پاسخ یک کسب‌وکار به بررسی‌ها باعث می‌شود بیشتر به شرکت اعتماد کنند.

نکته حرفه ای: کلمات کلیدی را در پاسخ خود بگنجانید، جایی که بهبود بیشتر رتبه موتور جستجو طبیعی است.

4-بک لینک های بیشتری کسب کنید

لینک بیلدینگ شامل واداشتن سایر وب سایت ها برای پیوند دادن به صفحات وب شما است. هنگامی که لینک‌های ورودی یا بک لینک‌ها از وب‌سایت‌های محلی قابل اعتماد می‌آیند، به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که شما یک کسب‌وکار محلی قابل اعتماد هستید . از آنجایی که موتورهای جستجو وب‌سایت‌های باکیفیت را در اولویت قرار می‌دهند، بک‌لینک‌های بیشتر به عنوان مرجع معتبر عمل می‌کنند که می‌تواند رتبه شما را افزایش دهد.

برای به دست آوردن بک لینک ، می‌توانید در سایت‌های دیگر وبلاگ مهمان کنید، با کسب‌وکارهای دیگر شریک شوید یا از رویدادهای محلی حمایت کنید، که می‌تواند کسب‌وکار شما را در وب‌سایت‌های رویدادها و حتی در مقالات خبری برجسته کند. با تماس با کسب و کارها و سازمان‌های دارای اعتبار دامنه بالا شروع کنید. به عنوان مثال، اتاق‌های بازرگانی محلی و انجمن‌های تجاری، سایت‌های مورد اعتماد جامعه تجاری هستند.

نوشتن محتوای محلی ارزشمند برای وبلاگ شما همچنین یک راه عالی برای به دست آوردن پیوندهای محلی به صورت ارگانیک است، زیرا سایت‌های دیگر ممکن است به پست‌های شما در محتوای خود ارجاع دهند .

یک استراتژی سئو محلی قوی بسازید.

سئوی محلی می تواند به صاحبان مشاغل کوچک در سراسر صنایع کمک کند تا در مقابل رقبا ایستادگی کنند و مشتریان منطقه خود را جذب کنند.

ایجاد یک حضور آنلاین گسترده تر همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا جزئیات، ارتباط و قابلیت اعتماد شما را تأیید کنند. با ادعای لیست های تجاری ، مدیریت بررسی ها و کسب بک لینک شروع کنید و هنگامی که برای رشد حضور آنلاین خود آماده شدید ، رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار کوچک خود به کار بگیرید .

مطالب مرتبط

دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟
دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟

دندانپزشکی دامپزشکی، رشته‌ای از دندانپزشکی است، که برای مراقبت از حیوانات استفاده می شود. این هنر و علم پیشگیری، تشخیص و درمان است. دندانپزشکی حوزه ای از دامپزشکی است که پتانسیل فوق العاده ای برای بهبود سلامت بیمار و درآمد کلینیک ارائه می دهد.

8 ماه پیش
ادامه مطلب
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟

تحویل دارو به رویکردها، فرمول‌ها، تکنیک‌های تولید، سیستم‌های ذخیره‌سازی و فناوری‌های مربوط به انتقال یک ترکیب دارویی به محل مورد نظر برای دستیابی به اثر درمانی مطلوب اشاره دارد.یک سیستم ساخت بشر با هدف، رساندن دارو یا ماده شیمیایی دیگر به طور مستقیم به یک هدف سلولی، مانند یک وزیکول مصنوعی به نام لیپوزوم.

2 سال پیش
ادامه مطلب
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟

جنفیرشرمن، دبیر مطبوعاتی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس به تخمین منتشر شده توسط دانشگاه پزشکی دانشگاه میشیگان اشاره کرد. تقریباً ۱۰ هزار بیماری وجود دارد که انسان را مبتلا می‌کند، بیشترین بیماری ها آی AP در نظر گرفته می‌شوند. بیماری های عفونی نوظهور در حال افزایش است، که باعث خسارت جانی انسان و حیوان، و همچنین متحمل شدن جامعه به هزینه های زیاد می شود.

10 ماه پیش
ادامه مطلب
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن

(تصویر برداری تشدید مغناطیسی) یک آزمایش تصویر برداری MRI است که از دستگاهی با آهنربا های قوی و امواج رادیویی برای ایجاد تصویر استفاده می شود .

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی

شریان های کاروتید، دو رگ خونی هستند که خون اکسیژن دار را به قسمت بزرگ و جلوی مغز می رساند. این جایی است که تفکر، گفتار، شخصیت، عملکرد های حسی و حرکتی در آن قرار دارند. شما می توانید نبض خود را در شریان کاروتید در هر طرف گردن خود، درست زیر زاویه خط فک احساس کنید. شریان های کاروتید رگهای خونی اصلی در رگ هستند، که خون را به مغز، گردن و صورت می‌رسانند. شریان کاروتید، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ وجود دارد. در گردن، شریان کاروتید به دو بخش منشعب می‌شود. شریان کاروتید داخلی، خون را به مغز می رساند اجسام کاروتید، اندام های حسی هستند که ترکیب شیمیایی خون شریانی را تشخیص می دهند. با فعالیت حسی بدن شریانهای کاروتید، در پاسخ به هیپوکسی شریانی افزایش می‌یابد، و کمورفلکس متعاقب آن عملکردهای هموستاتیک حیاتی را تنظیم می‌کند

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی داپلر
سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر، یک سونوگرافی پزشکی است، که اثر داپلر برای انجام تصویر برداری از حرکت بافت ها و مایعات بدن و سرعت نسبی آنها به پروب استفاده می شود. فواید سونوگرافی داپلر، غیرتهاجمی، عموماً بدون درد، می باشد واز اشعه استفاده نمی شود.می تواند نشان دهد،که بیماری شریان های مسدود شده در گردن، بازوها و پاهای خود دارد یا خیر. و مقدار سرعت و جریان خون را در رگ ها و شریان های بیمار به وضوح نمایش می دهد. در طول انجام سونوگرافی بیمار روی میز دراز می‌کشد و ناحیه ای از بدن خود را که در حال آزمایش است را در معرض دید قرار می دهد. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ژل مخصوص روی پوست و روی آن ناحیه پخش می کند، ارائه دهنده، یک دستگاه عصا مانند را حرکت می‌دهد، که این دستگاه امواج صوتی را به بدن بیمار می فرستد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درمان فیبروم رحم
درمان فیبروم رحم

داروها عبارتند از: آگونیست های هورمون آزاد کننده گنادوتروپین با مسدود کردن تولید استروژن و پروژسترون ، فیبروم ها را درمان می کنند و چرخه قاعدگی شما را به حالت موقت یائسگی تبدیل می کنند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
فیبروئید رحم
فیبروئید رحم

فیبروم های رحمی ، که به عنوان لیومیومای رحم یا فیبروم نیز شناخته می شوند ، تومورهای خوش خیم عضله رحم هستند. فیبروم همچنین باعث افزایش تولید فاکتورهای آنژیوژنیک مانند فاکتور رشد فیبروبلاست اساسی و کاهش تولید فاکتورهای انعقادی و در نتیجه قاعدگی های سنگین می شود. بیشتر خانم ها هیچ علامتی ندارند در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره های دردناک یا سنگین داشته باشند. اگر به اندازه کافی بزرگ باشد ، ممکن است مثانه را فشار دهد. فیبروم های رحم رشد غیر سرطانی رحم هستند که اغلب در سالهای فرزندآوری ظاهر می شوند. فیبروم های رحمی نیز با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم همراه نیستند و تقریباً هرگز به سرطان مبتلا نمی شوند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی تیروئید
سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی تیروئید از امواج صوتی برای تولید تصاویری از غده تیروئید در گردن استفاده می کند. این کار معمولاً برای ارزیابی توده‌ها یا گره‌هایی که در طول معاینه فیزیکی معمول یا سایر معاینه‌های تصویربرداری شناخته نمی‌شوند، استفاده می‌شود. در این نوع سونوگرافی از پرتوهای یونیزان استفاده نمی‌کنند. به طور کلی، سونوگرافی تیروئید برای تعیین اندازه و شکل غده تیروئید شما انجام می شود. علاوه بر این، می تواند ناهنجاری های تیروئید مانند بزرگ شدن، کیست یا تومور را نیز تشخیص دهد. این روش به آمادگی کمی یا بدون نیاز به آماده سازی خاصی از قبل انجام می گیرد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کبد
سونوگرافی کبد

سونوگرافی عروقی کبد برای کمک به ارزیابی کبد و شبکه عروق خونی آن در داخل کبد و ورود و خروج به کبدانجام می شود. استفاده از سونوگرافی عروقی می تواند به پزشکان در تشخیص و بررسی نتیجه درمان مشکلات و بیماری های مختلف مرتبط با کبد کمک کند. سونوگرافی یک ابزار تشخیصی عالی در خط مقدم برای ارزیابی کبد است. می‌تواند به ارزیابی وجود بیماری‌های کبدی (مانند کبد چرب، تشخیص ضایعات کبدی و موارد دیگر کمک کند. سونوگرافی کبد بسیار مهم است زیرا جریان خون کبد را در داخل پورتال و وریدهای کبدی بررسی می کند. وریدهای کبدی قبل از تخلیه از کبد به قلب می روند ونقش حیاتی دارند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کلیه
سونوگرافی کلیه

کلیه ها سیستم تصفیه بدن شما هستند. آنها مواد زائد را از خون شما فیلتر می کنند و سپس مواد زائد را از بدن شما به عنوان ادرار خارج می کنند.سونوگرافی کلیه یک آزمایش تشخیصی غیرتهاجمی است که تصاویری را تولید می کند که برای ارزیابی اندازه، شکل کلیه استفاده می شود. از سونوگرافی برای ارزیابی جریان خون در کلیه ها نیز استفاده شود. اولتراسوند از مبدلی استفاده می کند که امواج اولتراسوند را با فرکانس بسیار بالایی که شنیده نمی شود، ارسال می کند. سپس یک پروب به آرامی روی پوست شما اعمال می شود. ممکن است از شما خواسته شود چندین بار نفس خود را حبس کنید یا در طول آزمایش به پهلو بغلتید. به طور معمول، انجام سونوگرافی حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
اولتراپی(Ultherapy)
اولتراپی(Ultherapy)

اولتراپی تنها درمان تأیید شده توسط FDA و غیر تهاجمی است که از انرژی سونوگرافی ایمن برای لیفت کردن و سفت شدن پوست به طور طبیعی استفاده می کند. این فناوری از انرژی میکرو سونوگرافی بسیار فشرده استفاده می کند که در اعماق دقیق منطقه تحت درمان با عمق بافت گرم می شود و یک درمان تقویت کننده کلاژن را ارائه می دهد. اولتراپی تنها روش غیر تهاجمی FDA است که گردن ، چانه و ابرو را لیفت می کند و خطوط و چین و چروک را بهبود می بخشد. با افزایش سن ، کلاژن تجزیه می شود و در نتیجه از بین رفتن قدرت و خاصیت ارتجاعی پوست می شود. اگر چین و چروک های ناامید کننده و پوست شل را تجربه می کنید ، اما علاقه ای به درمان تهاجمی تر مانند لیفت صورت ندارید که نیاز به جراحی و زمان بهبودی دارد ، اولتراپی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد