4 نکته برای برجسته شدن در جستجوی محلی
به طور گسترده ثابت شده است که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای تجارت خوب است. هنگامی که مشتریان بالقوه محصولات یا خدمات را جستجو می کنند، سئو به شرکت شما کمک می کند جلوتر از رقبا ظاهر شود و کلیک های بیشتری کسب کند.
اما برای کسبوکارهای کوچک ، کسب رتبه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوی محبوب ( SERP ) همیشه آسان نیست. بهویژه زمانی که در حال رقابت با برندهای معتبر هستید.
هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید و توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید. از این راهنمای سئوی محلی برای رتبه بالاتر در نتایج جستجوی محلی استفاده کنید.
سئوی محلی فرآیند افزایش ترافیک وب سایت شما از مشتریان جامعه شما با بهبود رتبه بندی جستجوی محلی یا موقعیت وب سایت شما درSERP های محلی مرتبط است. تلاشهای سئوی محلی به موتورهای جستجو نشان میدهد که کسبوکار شما برای جستجوهایی با هدف محلی مرتبط است . جستجوهایی که شامل عبارات کلیدی مانند "نزدیک من" یا نام شهر، کد پستی یا منطقه است. بهینهسازی حضور آنلاین به کسبوکارهایی که دارای موقعیت فیزیکی یا منطقه خدماتی هستند کمک میکند دید خود را برای جستجوگران محلی افزایش دهند .
جستجو برای کسب و کارهای محلی برخی از رایج ترین پرس و جوها در موتورهای جستجو هستند. در واقع، 97٪ از تمام افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند، مشاغل محلی را به صورت آنلاین جستجو می کنند. سئوی محلی می تواند به شما کمک کند تا به تعداد روزافزونی از کاربرانی که هر روز جستجوهای محلی را انجام می دهند، برسید .
و از آنجایی که این نتایج جستجوی محلی بسیار مرتبط با مخاطبان خود هستند ، تقریباً 80٪ از جستجوهای تلفن همراه با هدف محلی (یعنی جستجوهایی که مکان را در اولویت قرار میدهند) منجر به تبدیل میشوند که سئوی محلی را به یکی از مقرونبهصرفهترین راهها برای افزایش فروش تبدیل میکند.
در عین حال، بهبود رتبهبندی سئوی محلی نسبت به کلمات کلیدی عمومی، مانند «مشکل مو» یا «دکتر» آسانتر است . با هدف قرار دادن یک منطقه جغرافیایی خاص، رقابت را به سایر مشاغل محلی به جای برندهای بزرگ و ملی محدود می کنید. تلاشهای شما به شما کمک میکند تا به مشتریانی دست پیدا کنید که واقعاً میتوانید به آنها خدمت کنید، زیرا ترافیک SEO محلی از منطقه شما میآید.
با نکات صحیح SEO محلی ، می توانید در موتورهای جستجوی هدف یا SERP های خود رتبه بالایی کسب کنید تا به مشتریان ایده آل خود برسید. برای شروع این راهنمای سئوی محلی چهار مرحله ای را دنبال کنید.
تحقیق کلمات کلیدی اولین قدم برای تقویت سئوی محلی است. هنگامی که می دانید مشتریان محلی شما به دنبال چه چیزی هستند، می توانید آن عبارات جستجو را در محتوای آنلاین خود هدف قرار دهید.
از ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای ایجاد طوفان فکری از عبارات جستجوی محبوب مرتبط با نام تجاری خود استفاده کنید . به عنوان مثال، "آب روزانه"، "ماساژ بافت عمیق" یا "صورت" برای یک کسب و کار آبگرم. تاثیر دارد.
با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند WordTracker و Ubersuggest به شما امکان میدهد کلمات کلیدی سؤال را فیلتر کنید. این می تواند به شما در رتبه بندی در جستجوهای محلی با قابلیت صوتی کمک کند زیرا طبیعی تر است که افراد سؤالات کامل را با صدای بلند بپرسند تا بیان یک عبارت.
هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را تهیه کردید، یک اصلاح کننده کلیدواژه محلی را به عبارات اصلی خود اضافه کنید. به عنوان مثال، " Plumber " به " Plumber نزدیک من" ، " Plumber Dallas" و" Plumber 75001" تبدیل می شود.
برای بهبود سئوی محلی خود ، کلمات کلیدی بومی سازی شده را در هر کجا که مرتبط هستند، قرار دهید. همچنین میتوانید پستهای وبلاگ اختصاصی و صفحات فرود را برای مکانها یا مناطق خدماتی خاص مانندUpper East Side و Williamsburg اگر کسبوکار شما در شهر نیویورک خدمت میکند، ایجاد کنید.
علاوه بر سئوی داخلی ، میتوانید کلمات کلیدی محلی را نیز به باطن سازنده وبسایت خود اضافه کنید . اطلاعاتی که هدف سایت شما را بهSERPها منتقل میکند. موتورهای جستجو برای ایجاد رتبه بندی از چندین بخش متادیتا استفاده می کنند، از جمله:
· برچسبهای عنوان : اینها برچسبهای نامی برای هر صفحه از وبسایت شما هستند که در صفحات نتایج موتورهای جستجو یا SERP ظاهر میشوند . برچسبهای عنوان را مختص مکان و کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید.
· توضیحات متا : این توضیحات در زیر برچسب عنوان شما در SERP ها ظاهر می شوند . برای اینکه به کاربران پیش نمایشی از محتوای صفحه شما با 50 تا 300 کاراکتر ارائه دهید، شرح مختصری از کسب و کار، منطقه محلی خود و دعوت به اقدام را برای تشویق افراد به بازدید از سایت خود در نظر بگیرید.
· متن جایگزین: این توضیحات مختصر از تصاویر در سایت شما به خوانندگان صفحه این امکان را می دهد که تصاویر را برای افراد دارای معلولیت یا برای همه خوانندگان هنگامی که تصاویر بارگیری نمی شوند، توصیف کنند. در صورت امکان از کلمات کلیدی مرتبط و محلی SEO در متن جایگزین خود استفاده کنید.
سئوی محلی به وب سایت شما ختم نمی شود. در مرحله بعد باید یک حضور آنلاین گستردهتر برای افزایش دید محلی ایجاد کنید.
موتورهای جستجو از نقلقولهای محلی که هر گونه ذکر نام ، آدرس، و شماره تلفن کسبوکار شما همچنین به عنوان NAP شناخته میشود برای تأیید جزئیات کسبوکار شما استفاده میکنند. بدون نقل قول های محلی ، الگوریتم های موتورهای جستجو نمی توانند با اطمینان کسب و کار شما را به جستجوگران محلی پیشنهاد دهند .
یکی از راههای کسب استنادهای محلی ، ادعای فهرستها در فهرستهای راهنماهای تجاری محبوب، مانندYelp است. صفحه کسب و کار Yelp به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید ، از جمله جزئیات NAP خود، و همچنین وب سایت، توضیحات کسب و کار، ساعات کار، دسته های کسب و کار، و موارد دیگر. افزودن عکسها به شما این فرصت را میدهد که در جستجوهای محلی تصویر نیز ظاهر شوید.
سایر فهرستهای محلی برای ادعا و بهروزرسانی شامل نمایههای Bing Places، Foursquare و Google My Business است. ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی با اطلاعات NAP منسجم و به روز نیز می تواند با ارائه موتورهای جستجو با نقل قول های بیشتر که مکان شما را تایید می کند، به بهبود سئوی محلی خود کمک کند .
بررسی های آنلاین یک عامل رتبه بندی کلیدی برای جستجوهای محلی است. در واقع، آنها 16 درصد از فاکتورهای رتبه بندی در نظر گرفته شده برای بسته های محلی را تشکیل می دهند. بررسی های مثبت به موتورهای جستجو نشان می دهد که کسب و کار محلی شما در جامعه شما فعال و قابل اعتماد است و از آنجایی که بسیاری از مشتریان (54%) قبل از خرید، نظرات آنلاین سایتهایی مانند Yelp را مطالعه میکنند، این توصیفات دیجیتالی همچنین به ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما کمک میکند.
برای بهرهمندی بیشتر از نظرات آنلاین خود ، به هر مشتری بهموقع و حرفهای پاسخ دهید، صرف نظر از اینکه نظر مثبت یا منفی از خود به جای گذاشته باشد. در یک نظرسنجی، 78 درصد از مصرفکنندگان آنلاین گفتند که دیدن پاسخ یک کسبوکار به بررسیها باعث میشود بیشتر به شرکت اعتماد کنند.
نکته حرفه ای: کلمات کلیدی را در پاسخ خود بگنجانید، جایی که بهبود بیشتر رتبه موتور جستجو طبیعی است.
4-بک لینک های بیشتری کسب کنید
لینک بیلدینگ شامل واداشتن سایر وب سایت ها برای پیوند دادن به صفحات وب شما است. هنگامی که لینکهای ورودی یا بک لینکها از وبسایتهای محلی قابل اعتماد میآیند، به موتورهای جستجو نشان میدهند که شما یک کسبوکار محلی قابل اعتماد هستید . از آنجایی که موتورهای جستجو وبسایتهای باکیفیت را در اولویت قرار میدهند، بکلینکهای بیشتر به عنوان مرجع معتبر عمل میکنند که میتواند رتبه شما را افزایش دهد.
برای به دست آوردن بک لینک ، میتوانید در سایتهای دیگر وبلاگ مهمان کنید، با کسبوکارهای دیگر شریک شوید یا از رویدادهای محلی حمایت کنید، که میتواند کسبوکار شما را در وبسایتهای رویدادها و حتی در مقالات خبری برجسته کند. با تماس با کسب و کارها و سازمانهای دارای اعتبار دامنه بالا شروع کنید. به عنوان مثال، اتاقهای بازرگانی محلی و انجمنهای تجاری، سایتهای مورد اعتماد جامعه تجاری هستند.
نوشتن محتوای محلی ارزشمند برای وبلاگ شما همچنین یک راه عالی برای به دست آوردن پیوندهای محلی به صورت ارگانیک است، زیرا سایتهای دیگر ممکن است به پستهای شما در محتوای خود ارجاع دهند .
یک استراتژی سئو محلی قوی بسازید.
سئوی محلی می تواند به صاحبان مشاغل کوچک در سراسر صنایع کمک کند تا در مقابل رقبا ایستادگی کنند و مشتریان منطقه خود را جذب کنند.
ایجاد یک حضور آنلاین گسترده تر همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا جزئیات، ارتباط و قابلیت اعتماد شما را تأیید کنند. با ادعای لیست های تجاری ، مدیریت بررسی ها و کسب بک لینک شروع کنید و هنگامی که برای رشد حضور آنلاین خود آماده شدید ، رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار کوچک خود به کار بگیرید .
مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.