با این چک لیست سئوی محلی، رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید

post-image
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
تاریخ بروزرسانی : 23 خرداد 1401 - 10:55
دسته بندی :

با این چک لیست سئوی محلی، رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید

undefined
  • سئوی محلی به شما کمک می کند تا مخاطبان خاص مکان را جذب کنید که احتمال بیشتری دارد مشتری شوند
  • تاکتیک‌های سئوی محلی مشابه شیوه‌های سئوی معمولی هستند، اما رویکرد استراتژیک‌تری دارند که هدف آن کسب نتایج خاص مکان است.
  • ایجاد نمایه ها در فهرست های کسب و کار محلی مانند Yelp یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی جستجو برای مشاغل کوچک محلی است .

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، ممکن است قبلاً با مفهوم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا بهبود وب سایت خود آشنا باشید تا موتورهای جستجو آن را به افراد بیشتری نشان دهند. اما اگر بخواهید یک مخاطب هدف خاص مکان را جذب کنید، یعنی مشتریانی که در این نزدیکی زندگی می کنند و می توانند بارها و بارها از کسب و کار شما بازدید کنند باید یک چک لیست طراحی کنید.

سئوی محلی می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا افرادی را که در جستجوی محصولات یا خدمات در منطقه جغرافیایی خود هستند، هدف قرار دهند که 97 درصد از کاربران موتورهای جستجو این کار را انجام می دهند . نه تنها این، بلکه بهینه سازی برای مخاطبان هدف شما در نهایت به افزایش فروش شما کمک می کند، زیرا 70 درصد از مشتریان پس از یافتن اطلاعات آنلاین در مورد فروشگاه، مانند بررسیYelp یا حساب رسانه های اجتماعی ، از فروشگاه بازدید می کنند.

برای شروع به گرفتن این سرنخ ها، فرآیند را با یک چک لیست سئو محلی ساده کنید تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید و کسب و کار کوچک خود را در اینترنت بیشتر نمایان کنید.

سئوی محلی چیست؟

undefined

سئوی محلی فرآیند تنظیم محتوای آنلاین است تا زمانی که مشتریان محصولات و خدمات محلی را جستجو می کنند قابل مشاهده تر باشد. این یک تاکتیک قدرتمند بازاریابی دیجیتال است که می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد و در این فرآیند تجارت شما را رشد دهد.

استراتژی‌های سئوی محلی مشابه استراتژی‌های سئوی ملی هستند، اما تمرکز را به مخاطبان هدف در منطقه محلی شما محدود می‌کنند. به عنوان مثال، سئو از کلمات کلیدی در محتوای وب شما برای جذب مشتریان بالقوه به سایت شما استفاده می کند. سئوی محلی با گنجاندن کلمات کلیدی خاص مکان، مانند منطقه، شهر یا ایالت شما، مخاطبان محلی را هدف قرار می دهد.

undefined

برای بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو و استفاده از قدرت مخاطبان هدف، لازم نیست که یک متخصص بازاریابی دیجیتال باشید . از این چک لیست سئوی محلی برای افزایش دید کسب و کار کوچک خود به صورت آنلاین و جذب ترافیک جستجوی محلی استفاده کنید.

1.فراداده خود را بهینه کنید.

فراداده اطلاعاتی است که شما برای توصیف وب سایت کسب و کار خود به موتورهای جستجو ارائه می دهید . این به موتورهای جستجو و جستجوگران می گوید که وب سایت شما در مورد چیست. این چهار داده را هنگام تقویت سئوی محلی خود در نظر بگیرید:

  • عنوان متا: عنوان متا، یا تگ عنوان، نام هر صفحه در وب سایت شما است که در برگه های مرورگر و موتورهای جستجو ظاهر می شود . عناوین متا را کمتر از 55 کاراکتر نگه دارید، آنها را برای مکان خاص قرار دهید و از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید (استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد نامربوط به کسب و کار شما در تلاش برای فریب موتورهای جستجو برای بهبود رتبه سئو شما).
  • توضیحات متا: توضیحات متا در زیر عنوان متا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) ظاهر می شود. باید کسب و کار شما را توصیف کند، یک شهر یا منطقه را ذکر کند و شامل یک فراخوان برای اقدام برای جستجوگران تنها در 50-300 کاراکتر باشد.

به دنبال ثبت نام برای کلاس در استودیوی Windy City Yoga در شیکاگو هستید؟ برای اطلاع از برنامه کلاس های ما و ثبت نام آنلاین به وب سایت ما مراجعه کنید.

  • متن جایگزین: متن جایگزین که اغلب به آن تگ جایگزین می گویند، توضیحات کوتاهی از تصاویر موجود در سایت شما هستند که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوا را درک کنند. در صورت امکان، متن مرتبط و کلمات کلیدی محلی را وارد کنید.

به عنوان مثال: کلاس یوگا قدرت شهر بادی در مرکز شهر شیکاگو

نکته حرفه ای: چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای استفاده در ابرداده خود شناسایی می کنید؟ با انجام تحقیقات کلمات کلیدی شروع کنید. برای اندازه‌گیری حجم جستجوی هر عبارت، از یک ابزار تحقیق کلیدواژه رایگان استفاده کنید. هرچه حجم جستجو بیشتر باشد، ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما جذب می کند.

2- در فهرست راهنماهای تجاری محلی عضو شوید

دایرکتوری های کسب و کار محلی، مانند Yelp یاBing، یکی از اولین جاهایی هستند که مشتریان برای جستجوی محلی به آن مراجعه می کنند. این پلتفرم‌ها به شما کمک می‌کنند تا با مخاطبان هدف با هدف بالا ارتباط برقرار کنید و ترافیک جستجو را به وب‌سایت خود هدایت کنید. رتبه بندی بالا در نتایج جستجو بسیار مهم است، زیرا تقریباً 40٪ از کاربران برای همه جستجوها روی اولین نتیجه کلیک می کنند و 17.8٪ هنگام جستجوی مشاغل محلی روی اولین نتیجه کلیک می کنند.

برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در فهرست‌های محلی ، نمایه یا فهرست کسب‌وکار خود را اضافه یا ادعا کنید و اطلاعات مرتبط مانند نام ، توضیحات و اطلاعات تماس کسب‌وکارتان را در آن بگنجانید. به عنوان مثال، هنگامی که صفحه کسب و کار Yelp خود را ادعا می کنید ، می توانید شرح کسب و کار ارائه دهید، جزئیات تماس را به اشتراک بگذارید و عکس های کسب و کار خود را اضافه کنید.

اطمینان حاصل کنید که از اطلاعات کسب و کار ثابت در فهرست کسب و کار خود نیز استفاده می کنید. هرگونه ذکر جزئیات کسب و کار آنلاین شامل دسته ، نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما است. اگر یک موتور جستجو تشخیص دهد که یک نقل قول محلی در سراسر وب سازگار نیست، می تواند تأثیر منفی بر سئوی محلی شما داشته باشد.

اطلاعات کسب و کار شما نیز باید با آنچه در وب سایت شما وجود دارد، مطابقت داشته باشد. مطمئن شوید که محل کسب و کار و شماره تلفن شما به وضوح در فوتر وب سایت شما قابل مشاهده است.

3. نظارت و پاسخ به بررسی

یکی از اصلی‌ترین عواملی که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه‌بندی سئو یک کسب‌وکار محلی استفاده می‌کنند ، کمیت، فراوانی و تنوع نظرات مشتریان آن است. پاسخ به نظرات موتورهای جستجو و 96٪ از خوانندگان بررسی که به پاسخ های کسب و کار توجه می کنند، نشان می دهد که کسب و کار شما فعال و معتبر است.

مشتریان بالقوه از سایت هایی مانند صفحه کسب و کار Yelp شما برای تحقیق در مورد شرکت شما استفاده می کنند و تصمیم می گیرند که آیا نیازهای آنها را بهتر از رقبای خود برآورده می کنید یا خیر. به طور خاص از طریق حساب Yelp برای کسب و کار خود، می‌توانید به مشتریان محلی پاسخ دهید، خواه آن‌ها نظرات مثبتی در مورد خدمات شما ارائه دهند یا بر اساس تجربه خود بازخورد ارائه کنند. نکته کلیدی پاسخ دادن به نظرات مثبت و انتقادی است تا دامنه کامل خدمات مشتری خود را نشان دهید.

هنگام پاسخ دادن، سعی کنید پیام خود را تا حد امکان شخصی کنید. اگر بازخورد منفی دریافت کردید ، از مشتری تشکر کنید، به هر گونه نگرانی رسیدگی کنید و راه حل های خود را برای آینده در میان بگذارید. هدف شما این است که خدمات مشتری عالی خود را هم برای موتورهای جستجو و هم برای مشتریان بالقوه به نمایش بگذارید .

4. برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید.

بک لینک ها ( پیوندهایی که از سایت های دیگر به وب سایت شما اشاره می کنند ) به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما در صنعت خود یک مرجع هستید. درست مانند مشتریان، موتورهای جستجو برای کیفیت به کمیت اهمیت می دهند. هدف ایجاد بک لینک در سایت‌های معتبر، مانند کسب‌وکارهای تاسیس شده، سازمان‌های اجتماعی، یا نشریات محلی است.

برای شروع تولید بک لینک به وب سایت خود ، ابتدا به محتوایی نیاز دارید که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشد که به عنوان بازاریابی محتوا شناخته می شود . ایجاد پست‌های وبلاگ، ویدیوها یا سایر اشکال محتوای مرتبط با صنعت خود را در نظر بگیرید مانند اینفوگرافیک با نکات بازسازی خانه یا حکایت‌های پشت صحنه از آخرین عرضه محصول خود.

محتوای خود را در رسانه های اجتماعی یا در یک خبرنامه ایمیلی به اشتراک بگذارید تا مورد توجه سایت های معتبر قرار بگیرید. همچنین می‌توانید برای نوشتن و تبلیغ متقابل پست‌های مهمان، با سایر کسب‌وکارهایی که به مخاطبان هدف شما دسترسی پیدا می‌کنند، بپیوندید.

5.استراتژی رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید

ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا مشتریان را به روش های معناداری جذب کنید مانند درخواست بازخورد، پاسخ به سؤالات، ارتباط با سایر مشاغل و موارد دیگر. تعامل در رسانه های اجتماعی می تواند برند شما را قابل مشاهده تر، قابل تشخیص تر و قابل اعتمادتر کند و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت کند.

به جای ایجاد پروفایل در هر سایت رسانه اجتماعی، در کانال هایی که با کسب و کار و مخاطبان هدف شما همسو هستند، در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید . جمعیت شناسی مخاطبان خود را در نظر بگیرید و پیام های خود را برای هر پلتفرم سفارشی کنید .

به عنوان مثال، یک کسب و کار آمادگی مالیاتی ممکن است از ارسال محتوای اطلاعاتی در پلتفرمی مانند LinkedIn که بر ارتباطات حرفه‌ای تمرکز دارد، سود ببرد. از سوی دیگر، کسب و کار جواهرات خانگی ممکن است در سایت‌های مبتنی بر عکس مانندPinterest بهتر عمل کند، جایی که مالک می‌تواند روش‌های کار را به اشتراک بگذارد و کارهای دستی خود را به نمایش بگذارد.

در مرحله بعد، یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد کنید که نوع محتوایی را که پست می‌کنید و نحوه برنامه‌ریزی برای افزایش دنبال‌کنندگان و کسب‌وکارتان را مشخص می‌کند. بر تعامل با مخاطبان محلی خود و ایجاد روابط با فالوورهای خود تمرکز کنید.

6. محتوای تکراری را حذف کنید

موتورهای جستجو وب سایت هایی را که از محتوای مشابه در چندین سایت استفاده مجدد می کنند یا منابع خارجی را کلمه به کلمه کپی می کنند، جریمه می کنند. الگوریتم‌های موتورهای جستجو که بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو نظارت می‌کنند، می‌توانند زمانی را تشخیص دهند که سایت شما دارای محتوای تکراری است که اینمی‌تواند بر رتبه‌بندی جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد .

کپی و چسباندن بین سایت های شما سریع و آسان است، اما اگر می خواهید رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را افزایش دهید، بهترین روش نیست . به عنوان مثال، اگر چندین صفحه فرود برای محصولات یا خدمات خود ایجاد می کنید، حتماً توضیحات منحصر به فردی برای هر کدام بنویسید.

این دستورالعمل ها را در نظر داشته باشید:

  • از کپی و چسباندن متن از یک صفحه وب به صفحه دیگر خودداری کنید.
  • محتوای باکیفیت بنویسید که برای خوانندگان خاص آن پلتفرم اصیل و ارزشمند باشد.
  • محتوای خود را به روز و به خوبی سازماندهی کنید.
  • هرگز محتوا را از وب‌سایت‌های شخص ثالث بازنشر نکنید . استناد به یک مرجع قابل قبول است، اما هرگز از محتوای شخص دیگری کلمه به کلمه استفاده نکنید.

7.لینک های خراب را رفع کنید

احتمالاً از وب‌سایتی با پیام خطای «خطای 404: صفحه یافت نشد» بازدید کرده‌اید. این یک پیوند خراب است و تعمیر آنها مهم است. پیوندهای شکسته نه تنها کاربران را به بن بست می کشاند، بلکه می تواند بر رتبه بندی جستجوی محلی شما نیز تأثیر منفی بگذارد .

پیوندهای شکسته به دلایل مختلفی مانند جابجایی آدرس صفحه وب و فراموش کردن تغییر پیوندهای داخلی یا پیوند دادن به محتوای حذف شده رخ می دهند. اگر یک بازدیدکننده سایت با لینک شکسته مواجه شود، تجربه ضعیف کاربر ممکن است نرخ پرش شما را افزایش دهد، که تعداد بازدیدکنندگان سایت شما را بدون مشاهده صفحات دیگر اندازه می‌گیرد.

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما یک تجربه کاربری خوب ارائه می دهد، لینک های شکسته را به عنوان بخشی از چک لیست سئوی محلی خود به روز کنید . شما می توانید لینک های شکسته را با یک ابزار سئوی رایگان مانند Screaming Frog شناسایی کنید و سپس ترافیک را به سایر صفحات سایت خود هدایت کنید.

8.سئوی محلی را در اولویت بازاریابی قرار دهید

این چک لیست سئو محلی به کسب و کار کوچک شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو بیشتر دیده شود و در نهایت ترافیک بیشتری ایجاد کند . با بهینه‌سازی ابرداده‌های خود، ادعای نمایه‌ها در رسانه‌های اجتماعی و فهرست‌های کسب‌وکار و ایجاد محتوای با کیفیت بالا که برای خوانندگان شما و سایر سایت‌های معتبر شروع کنید.

هنگامی که این استراتژی‌های سئوی محلی را پیاده‌سازی کردید، یک ممیزی سئوی محلی انجام دهید تا از حضور آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید.

مطالب مرتبط

دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟
دامپزشکان از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟

دندانپزشکی دامپزشکی، رشته‌ای از دندانپزشکی است، که برای مراقبت از حیوانات استفاده می شود. این هنر و علم پیشگیری، تشخیص و درمان است. دندانپزشکی حوزه ای از دامپزشکی است که پتانسیل فوق العاده ای برای بهبود سلامت بیمار و درآمد کلینیک ارائه می دهد.

10 ماه پیش
ادامه مطلب
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟
چگونه کار کرد سیستم های تحویل؟

تحویل دارو به رویکردها، فرمول‌ها، تکنیک‌های تولید، سیستم‌های ذخیره‌سازی و فناوری‌های مربوط به انتقال یک ترکیب دارویی به محل مورد نظر برای دستیابی به اثر درمانی مطلوب اشاره دارد.یک سیستم ساخت بشر با هدف، رساندن دارو یا ماده شیمیایی دیگر به طور مستقیم به یک هدف سلولی، مانند یک وزیکول مصنوعی به نام لیپوزوم.

2 سال پیش
ادامه مطلب
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟
چگونه بیماری های عفونی را کنترل کنیم؟

جنفیرشرمن، دبیر مطبوعاتی کمیته انرژی و بازرگانی مجلس به تخمین منتشر شده توسط دانشگاه پزشکی دانشگاه میشیگان اشاره کرد. تقریباً ۱۰ هزار بیماری وجود دارد که انسان را مبتلا می‌کند، بیشترین بیماری ها آی AP در نظر گرفته می‌شوند. بیماری های عفونی نوظهور در حال افزایش است، که باعث خسارت جانی انسان و حیوان، و همچنین متحمل شدن جامعه به هزینه های زیاد می شود.

یک سال پیش
ادامه مطلب
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن
MRI یا تصویر برداری اولتراسوند از لگن

(تصویر برداری تشدید مغناطیسی) یک آزمایش تصویر برداری MRI است که از دستگاهی با آهنربا های قوی و امواج رادیویی برای ایجاد تصویر استفاده می شود .

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی
سونوگرافی کاروتید و آئورت شکمی

شریان های کاروتید، دو رگ خونی هستند که خون اکسیژن دار را به قسمت بزرگ و جلوی مغز می رساند. این جایی است که تفکر، گفتار، شخصیت، عملکرد های حسی و حرکتی در آن قرار دارند. شما می توانید نبض خود را در شریان کاروتید در هر طرف گردن خود، درست زیر زاویه خط فک احساس کنید. شریان های کاروتید رگهای خونی اصلی در رگ هستند، که خون را به مغز، گردن و صورت می‌رسانند. شریان کاروتید، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ وجود دارد. در گردن، شریان کاروتید به دو بخش منشعب می‌شود. شریان کاروتید داخلی، خون را به مغز می رساند اجسام کاروتید، اندام های حسی هستند که ترکیب شیمیایی خون شریانی را تشخیص می دهند. با فعالیت حسی بدن شریانهای کاروتید، در پاسخ به هیپوکسی شریانی افزایش می‌یابد، و کمورفلکس متعاقب آن عملکردهای هموستاتیک حیاتی را تنظیم می‌کند

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی داپلر
سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر، یک سونوگرافی پزشکی است، که اثر داپلر برای انجام تصویر برداری از حرکت بافت ها و مایعات بدن و سرعت نسبی آنها به پروب استفاده می شود. فواید سونوگرافی داپلر، غیرتهاجمی، عموماً بدون درد، می باشد واز اشعه استفاده نمی شود.می تواند نشان دهد،که بیماری شریان های مسدود شده در گردن، بازوها و پاهای خود دارد یا خیر. و مقدار سرعت و جریان خون را در رگ ها و شریان های بیمار به وضوح نمایش می دهد. در طول انجام سونوگرافی بیمار روی میز دراز می‌کشد و ناحیه ای از بدن خود را که در حال آزمایش است را در معرض دید قرار می دهد. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ژل مخصوص روی پوست و روی آن ناحیه پخش می کند، ارائه دهنده، یک دستگاه عصا مانند را حرکت می‌دهد، که این دستگاه امواج صوتی را به بدن بیمار می فرستد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درمان فیبروم رحم
درمان فیبروم رحم

داروها عبارتند از: آگونیست های هورمون آزاد کننده گنادوتروپین با مسدود کردن تولید استروژن و پروژسترون ، فیبروم ها را درمان می کنند و چرخه قاعدگی شما را به حالت موقت یائسگی تبدیل می کنند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
فیبروئید رحم
فیبروئید رحم

فیبروم های رحمی ، که به عنوان لیومیومای رحم یا فیبروم نیز شناخته می شوند ، تومورهای خوش خیم عضله رحم هستند. فیبروم همچنین باعث افزایش تولید فاکتورهای آنژیوژنیک مانند فاکتور رشد فیبروبلاست اساسی و کاهش تولید فاکتورهای انعقادی و در نتیجه قاعدگی های سنگین می شود. بیشتر خانم ها هیچ علامتی ندارند در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره های دردناک یا سنگین داشته باشند. اگر به اندازه کافی بزرگ باشد ، ممکن است مثانه را فشار دهد. فیبروم های رحم رشد غیر سرطانی رحم هستند که اغلب در سالهای فرزندآوری ظاهر می شوند. فیبروم های رحمی نیز با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم همراه نیستند و تقریباً هرگز به سرطان مبتلا نمی شوند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی تیروئید
سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی تیروئید از امواج صوتی برای تولید تصاویری از غده تیروئید در گردن استفاده می کند. این کار معمولاً برای ارزیابی توده‌ها یا گره‌هایی که در طول معاینه فیزیکی معمول یا سایر معاینه‌های تصویربرداری شناخته نمی‌شوند، استفاده می‌شود. در این نوع سونوگرافی از پرتوهای یونیزان استفاده نمی‌کنند. به طور کلی، سونوگرافی تیروئید برای تعیین اندازه و شکل غده تیروئید شما انجام می شود. علاوه بر این، می تواند ناهنجاری های تیروئید مانند بزرگ شدن، کیست یا تومور را نیز تشخیص دهد. این روش به آمادگی کمی یا بدون نیاز به آماده سازی خاصی از قبل انجام می گیرد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کبد
سونوگرافی کبد

سونوگرافی عروقی کبد برای کمک به ارزیابی کبد و شبکه عروق خونی آن در داخل کبد و ورود و خروج به کبدانجام می شود. استفاده از سونوگرافی عروقی می تواند به پزشکان در تشخیص و بررسی نتیجه درمان مشکلات و بیماری های مختلف مرتبط با کبد کمک کند. سونوگرافی یک ابزار تشخیصی عالی در خط مقدم برای ارزیابی کبد است. می‌تواند به ارزیابی وجود بیماری‌های کبدی (مانند کبد چرب، تشخیص ضایعات کبدی و موارد دیگر کمک کند. سونوگرافی کبد بسیار مهم است زیرا جریان خون کبد را در داخل پورتال و وریدهای کبدی بررسی می کند. وریدهای کبدی قبل از تخلیه از کبد به قلب می روند ونقش حیاتی دارند.

2 سال پیش
ادامه مطلب
سونوگرافی کلیه
سونوگرافی کلیه

کلیه ها سیستم تصفیه بدن شما هستند. آنها مواد زائد را از خون شما فیلتر می کنند و سپس مواد زائد را از بدن شما به عنوان ادرار خارج می کنند.سونوگرافی کلیه یک آزمایش تشخیصی غیرتهاجمی است که تصاویری را تولید می کند که برای ارزیابی اندازه، شکل کلیه استفاده می شود. از سونوگرافی برای ارزیابی جریان خون در کلیه ها نیز استفاده شود. اولتراسوند از مبدلی استفاده می کند که امواج اولتراسوند را با فرکانس بسیار بالایی که شنیده نمی شود، ارسال می کند. سپس یک پروب به آرامی روی پوست شما اعمال می شود. ممکن است از شما خواسته شود چندین بار نفس خود را حبس کنید یا در طول آزمایش به پهلو بغلتید. به طور معمول، انجام سونوگرافی حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
اولتراپی(Ultherapy)
اولتراپی(Ultherapy)

اولتراپی تنها درمان تأیید شده توسط FDA و غیر تهاجمی است که از انرژی سونوگرافی ایمن برای لیفت کردن و سفت شدن پوست به طور طبیعی استفاده می کند. این فناوری از انرژی میکرو سونوگرافی بسیار فشرده استفاده می کند که در اعماق دقیق منطقه تحت درمان با عمق بافت گرم می شود و یک درمان تقویت کننده کلاژن را ارائه می دهد. اولتراپی تنها روش غیر تهاجمی FDA است که گردن ، چانه و ابرو را لیفت می کند و خطوط و چین و چروک را بهبود می بخشد. با افزایش سن ، کلاژن تجزیه می شود و در نتیجه از بین رفتن قدرت و خاصیت ارتجاعی پوست می شود. اگر چین و چروک های ناامید کننده و پوست شل را تجربه می کنید ، اما علاقه ای به درمان تهاجمی تر مانند لیفت صورت ندارید که نیاز به جراحی و زمان بهبودی دارد ، اولتراپی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

2 سال پیش
ادامه مطلب
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت بازارول میباشد