رنگ سال چیست؟ | در سال 2025 (1404) چه رنگی ترند است ؟

post-image
تاریخ انتشار : 29 دی 1403
تاریخ بروزرسانی : 29 دی 1403 - 7:48
دسته بندی : سالن زیبایی
بازدید : 82

اگر علاقمند به ترند های روز باشید حتما برایتان مهم است که رنگ سال چیست؟ رنگ سال تاثیر زیادی در پوشش و استایل افراد حتی دیزاین خانه ها دارد اما تاریخچه رنگ سال چیست؟ چه کسی آن را انتخاب می کند؟ و چرا در صنعت مد و فشن تا این اندازه مهم است ؟ آیا فقط برای مد و فشن استفاده می‌شود یا تفکر عمیق تری پشت آن است ؟

رنگ سال چیست و توسط چه کسی انتخاب می‌شود؟

رنگ سال توسط موسسه پنتون pantone معمولا روزهای قبل از کریسمس معرفی می‌شود، این موسسه رنگ سال 2025 (1404 خورشیدی) را رنگ موکا موس PANTONE با کد رنگی 17-1230 اعلام کرده که تصویر را در زیر می‌بینید.

undefined

به گفته لیتریس آیزمن، مدیر مؤسسه رنگ پنتون: «موکا موس رنگی متین و مجلل است، اما در عین حال ساده و کلاسیک به شمار می‌رود. این رنگ، تصویری تازه از قهوه‌ای‌ها ارائه می‌دهد که آن‌ها را از حالتی فروتن و زمینی به سمت تجمل و اصالت می‌برد.»

مصاحبه با معاون موسسه رنگ پنتون  

ما یک مصاحبه با لوری پرسمن، معاون مؤسسه رنگ پنتون که در خود مجله پنتون منتشر شده را برای شما ترجمه کردیم تا در مورد تاریخچه و علت انتخاب رنگ سال بیشتر بدانید.

لوری، می‌توانید درباره اینکه این روند چگونه آغاز شد و چرا به وجود آمد توضیح دهید؟


مؤسسه رنگ پنتون در سال ۱۹۹۹ برنامه‌ای به نام "رنگ سال پنتون" را پایه‌گذاری کرد. هدف اصلی از این برنامه ایجاد فرصتی برای جامعه طراحی و علاقه‌مندان به رنگ در سراسر دنیا بود تا گفت‌وگویی درباره رنگ‌ها داشته باشند. ما قصد داشتیم نشان دهیم که چگونه آنچه در فرهنگ جهانی ما اتفاق می‌افتد، از طریق زبان رنگ بیان و بازتاب داده می‌شود. این برنامه از همان ابتدا تلاش داشت رابطه عمیق بین رنگ و فرهنگ را به نمایش بگذارد، و امروز هم این رویکرد همچنان معتبر و پررنگ است. به همین دلیل، هر سال میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا منتظرند ببینند که مؤسسه پنتون چه رنگی را به‌عنوان "رنگ سال" معرفی می‌کند.

undefined

چه کسانی رنگ سال پنتون را تعیین می‌کنند؟


برای تعیین رنگ سال، یک تیم متخصص از سراسر دنیا در مؤسسه رنگ پنتون، به دنبال تأثیرات جدید و الهام‌بخش رنگ در همه‌جای جهان می‌گردند. این تأثیرات می‌توانند از منابع مختلفی ناشی شوند، مثل صنعت سرگرمی، فیلم‌هایی که در حال ساخت هستند، نمایشگاه‌ها و آثار هنری مسافرتی، هنرمندان نوظهور، مد، طراحی، مقاصد سفر که الهام‌بخش هستند، سبک‌های زندگی جدید، روش‌های نوین بازی و تفریح، و حتی شرایط اقتصادی و اجتماعی.

علاوه بر این‌ها، فناوری‌های جدید، مواد و بافت‌های نوآورانه، افکت‌های رنگی، رسانه‌های اجتماعی، و رویدادهای ورزشی بزرگ که توجه دنیا را جلب می‌کنند هم می‌توانند در این انتخاب نقش داشته باشند.

هر چیزی که در طول سال در فرهنگ ما اتفاق می‌افتد، می‌تواند بر تصمیم‌گیری برای رنگ سال بعدی تأثیر بگذارد. البته، میزان تأثیر هر منبع بستگی به شرایط آن سال دارد. مثلاً، اگر ۱۵ سال پیش را نگاه کنید، فناوری نقش بسیار کمتری در این تصمیم‌گیری داشت. اما امروز، فناوری تأثیر زیادی گذاشته است. بازی‌های دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی، واقعیت افزوده و طراحی فیزیکی همگی از فناوری و رنگ‌هایی که در دنیای دیجیتال به آن‌ها دسترسی داریم، تأثیر می‌گیرند.

undefined

رنگ های تابستانه ترند سال 2025

روند انتخاب رنگ سال چگونه انجام می‌شود؟


انتخاب رنگ سال پنتون یک فرایند دقیق و جامع است که شامل پیش‌بینی روندهای کلی در حوزه رنگ و تحقیقاتی است که تیم جهانی مؤسسه رنگ پنتون در طول سال انجام می‌دهند. این تحقیقات نه‌تنها به تعیین رنگ سال کمک می‌کنند، بلکه رنگ‌هایی را که در محصولات پیش‌بینی روند رنگ پنتون ارائه می‌شوند نیز مشخص می‌سازند.

ما این انتخاب را با یک رویکرد کاملاً بی‌طرفانه انجام می‌دهیم. هیچ‌یک از اعضای تیم ما با هدف تجاری یا اولویت‌های شخصی وارد این فرایند نمی‌شوند. نگرش ما این است که «تمام رنگ‌ها برای ما به یک اندازه ارزشمند هستند.» برخلاف باور عمومی، انتخاب رنگ سال به این شکل نیست که ما یک روز همه تأثیرگذاران حوزه رنگ را دور هم جمع کنیم و در همان جلسه تصمیم بگیریم.

در واقع، بسیاری از اعضای تیم مؤسسه رنگ پنتون خودشان طراح هستند، در پیش‌بینی روندهای جهانی مشارکت می‌کنند، به برندها و شرکت‌ها برای انتخاب رنگ محصولات یا هویت بصری مشاوره می‌دهند، و حتی کلاس‌های آموزشی درباره رنگ برگزار می‌کنند. به همین دلیل، انتخاب رنگ سال حاصل یک جلسه نیست، بلکه نتیجه گفت‌وگویی مستمر و مداوم بین گروهی از متخصصان است.

اعضای تیم ما پیشینه‌های متنوعی دارند و از حوزه‌های مختلف طراحی، فرهنگ‌ها و نقاط جغرافیایی گوناگون می‌آیند. وجه اشتراک آن‌ها تخصص در زمینه رنگ و طراحی و توانایی درک اتفاقات جهان از زاویه دید رنگ است. به همین دلیل من آن‌ها را «مردم‌شناسان رنگ» می‌نامم. آن‌ها به شکلی شهودی می‌توانند هر آنچه در جهان رخ می‌دهد را از طریق زبان رنگ تفسیر و بازتاب دهند.

رنگ سال پنتون چه چیزی را نشان می‌دهد؟


رنگی که به‌عنوان رنگ سال پنتون معرفی می‌شود، محدود به یک منطقه خاص یا یک بخش از طراحی نیست. این رنگ در تمام حوزه‌های طراحی قابل مشاهده است و بیشتر از یک انتخاب زیباشناختی عمل می‌کند. رنگ سال نمادی از یک حالت روحی و نگرش جمعی است که توسط مصرف‌کنندگان در سراسر جهان پذیرفته می‌شود. این رنگ به نوعی بیانگر چیزی است که مردم به دنبال آن هستند یا پاسخی به نیازهای آن‌ها محسوب می‌شود.

تفاوت اصلی بین یک مد گذرا و چیزی که رنگ سال پنتون نمایندگی می‌کند، در همین نکته است. رنگ سال بازتاب‌دهنده یک روند کلی در سبک زندگی است، چیزی که در سطح جهانی در فرهنگ جریان دارد. این انتخاب تنها منعکس‌کننده اتفاقات یک منطقه، مثل ایالات متحده یا آسیا، نیست. بلکه یک رنگ جهانی است که نشان‌دهنده چیزی است که در همه‌جای دنیا طنین‌انداز می‌شود.

undefined

چرا پنتون رنگ سال را انتخاب می‌کند؟ مؤسسه رنگ پنتون چگونه به مرجع جهانی در زمینه رنگ تبدیل شده است؟

پنتون از سال ۱۹۶۳ فعالیت خود را در زمینه ارائه راه‌حل‌های رنگی آغاز کرده است. هدف اصلی آن، کمک به مشتریان برای دسترسی به ابزارهای رنگی بوده که بتوانند از طریق آن‌ها به روندهای رنگی دست یابند، انتخاب رنگ‌های خود را با دیگران به‌خوبی ارتباط دهند و اطمینان حاصل کنند که رنگ‌ها در هر ماده، بافت، یا پرداختی به‌طور یکنواخت و دقیق ارائه می‌شوند. امروزه زبان رنگی پنتون به یک استاندارد جهانی تبدیل شده است که توسط طراحان در سراسر دنیا استفاده می‌شود.

مؤسسه رنگ پنتون، که در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد، نقش مهمی در آموزش و الهام‌بخشی در زمینه رنگ ایفا کرده است. این مؤسسه ترویج‌دهنده دانش و مهارت در استفاده از زبان رنگ است. لیاتریس آیزمن، مدیر اجرایی مؤسسه و یکی از افراد کلیدی در راه‌اندازی آن، تخصص بالایی در زمینه رنگ، طراحی و روانشناسی دارد. پژوهش‌های مداومی که او در مورد ترجیحات رنگ انجام می‌دهد، هسته اصلی فعالیت‌های مؤسسه را تشکیل می‌دهد.

به همین دلیل، پنتون نه‌تنها مرجعی برای رنگ در صنایع مختلف است، بلکه با معرفی رنگ سال، نقش مهمی در ایجاد زبان مشترک رنگی و درک روان‌شناختی و فرهنگی رنگ‌ها در سطح جهانی ایفا می‌کند.

چرا رنگ سال پنتون مهم است و چه تأثیری بر جهان دارد؟

هدف اصلی برنامه رنگ سال پنتون ترویج یک رنگ خاص نیست. هرچند تجربه نشان داده که رنگ‌هایی که به‌عنوان رنگ سال معرفی می‌شوند، اغلب به محبوبیت بالایی دست می‌یابند و حتی در سال بعد نیز تأثیرگذار باقی می‌مانند. مأموریت این برنامه، کمک به شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان برای درک بهتر قدرت رنگ است. این برنامه می‌خواهد به آن‌ها بیاموزد که چگونه از رنگ به‌عنوان ابزاری برای بیانگری و تأثیرگذاری استفاده کنند؛ خواه برای طراحی استراتژی‌هایی که تعامل مصرف‌کننده را افزایش دهند یا برای به نمایش گذاشتن بهتر هویت شخصی خود.

رنگ، قوی‌ترین ابزار ارتباطی است. زمانی که چیزی را می‌بینیم، اولین چیزی که توجهمان را جلب می‌کند، رنگ آن است. رنگ‌ها پیام‌هایی بصری را منتقل می‌کنند که فراتر از مرزهای جنسیت، نسل و موقعیت جغرافیایی عمل می‌کنند. به همین دلیل، همه ما این زبان بصری مشترک را درک می‌کنیم.

وقتی بیشتر درباره معانی و پیام‌هایی که رنگ‌ها منتقل می‌کنند بدانیم، می‌توانیم جامعه‌ای داشته باشیم که بیشتر بتواند خود را بیان کند و ارتباطات عمیق‌تری میان افراد برقرار کند. رنگ، پلی میان فرهنگ‌ها و مردم است که با استفاده درست از آن، می‌توان جهانی متصل‌تر و درک‌شده‌تر ایجاد کرد.

دیگر رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۵

 شرکت پنتون تنها شرکتی نیست که رنگ سال را معرفی می‌کند ما در ادامه برندهای دیگری که رنگ سال را خودشان را معرفی کرده اند را نیز بررسی کرده ایم ، هر چند بیشتر این رنگ ها می‌تواند به صورت مکمل رنگ موکا موس به کار برود مثلا 

معرفی رنگ‌های سال ۲۰۲۵ آغاز شده است و مجموعه‌ای از رنگ‌های غنی و پرجلوه، مانند آبی‌های درخشان جواهری، قهوه‌ای شکلاتی عمیق، و خنثی‌های خاص، ارائه شده‌اند. این رنگ‌ها توسط متخصصان طراحی داخلی و بر اساس ترندهای روز انتخاب شده‌اند.

undefined

گلیدن - قرمز آجری (Brick Red)

برند گلیدن رنگ قرمز آجری را به‌عنوان یکی از انتخاب‌های خود برای اسپری رنگ در سال ۲۰۲۵ معرفی کرده است. این رنگ گرم و غنی، جلوه‌ای شیک و لوکس به وسایلی مانند لامپ‌ها، گلدان‌ها و حتی قطعات کوچکی مانند پایه میزها می‌بخشد.
اشلی مک‌کالم، متخصص رنگ گلیدن، می‌گوید: «رنگ قرمز آجری حس کمیابی از تجمل و زیبایی را به ارمغان می‌آورد و به‌راحتی در خانه‌های مدرن و سنتی قابل استفاده است.»
این رنگ در دو حالت مات و ساتن عرضه شده و روی سطوحی مانند چوب، فلز و حتی وینیل قابل استفاده است.

undefined

شرون ویلیامز - جعبه ای از رنگ‌های متفاوت

شرون ویلیامز برای جشن گرفتن پانزدهمین سالگرد معرفی رنگ سال خود، به جای انتخاب یک رنگ، کپسولی از ۹ رنگ را ارائه داده است. این رنگ‌ها شامل ترکیباتی از قهوه‌ای‌های خاکی، آبی‌های خاکستری، طلایی، سبز، سفید و بژ هستند.
سو وادن، مدیر بازاریابی رنگ شرون ویلیامز، می‌گوید: «این کپسول رنگی نمایی تازه از رنگ ارائه می‌دهد که ترکیبی متعادل از رنگ‌های ترند و خنثی‌های کلاسیک است.»
رنگ‌های موجود در این کپسول عبارتند از:

  • Grounded SW 6089
  • Sunbleached SW 9585
  • Chartreuse SW 0073
  • Bosc Pear SW 6390
  • White Snow SW 9541
  • Rain Cloud SW 9639
  • Clove SW 9605
  • Malabar SW 9110
  • Mauve Finery SW 6282

undefined

بنجامین مور - سینامن اسلیت (Cinnamon Slate)

رنگ انتخابی بنجامین مور برای سال ۲۰۲۵، سینامن اسلیت است که ترکیبی از قهوه‌ای شکلاتی و آلویی عمیق می‌باشد. این رنگ، به دلیل حس طبیعی و آرامی که به فضا می‌دهد، انتخاب شده است.
به گفته آندریا مگنو، مدیر بازاریابی رنگ بنجامین مور: «سینامن اسلیت، رنگی جذاب و متمایز است که با حس مدرن و در عین حال دلنشین خود، محیط خانه را به فضایی گرم و صمیمی تبدیل می‌کند.»

undefined

کریلون - مشکی چکشی (Hammered Black)

کریلون رنگ مشکی چکشی را برای سال ۲۰۲۵ معرفی کرده است. این رنگ، که بافتی منحصر به فرد و غنی دارد، برای پروژه‌های دکوراسیون داخلی و مدرن بسیار مناسب است.
اشلی بنبری، مدیر بازاریابی رنگ کریلون، می‌گوید: «مشکی چکشی پلی میان فضای داخلی و زیبایی مرموز شب ایجاد می‌کند و حس آرامش و ثبات را به همراه می‌آورد.»

undefined

دان-ادواردز - کاراملی (Caramelized)

رنگ کاراملی، از برند دان-ادواردز، یک قهوه‌ای گرم و خاکی است که به محیط حالتی مدرن و آفتاب‌خورده می‌بخشد. این رنگ به‌ویژه در ترکیب با سفید یا سرمه‌ای، حس دنج و جذابی ایجاد می‌کند.

undefined

گلیدن - بنفش ریحانی (Purple Basil)

رنگ بنفش ریحانی، ترکیبی از بنفش و قرمز است که حس جسارت و راحتی را با هم ترکیب می‌کند. این رنگ برای رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی، کابینت‌های آشپزخانه و حتی درب‌های ورودی مناسب است.
اشلی مک‌کالم می‌گوید: «این رنگ جسورانه و در عین حال صمیمی است و حس امنیت و راحتی را در فضا ایجاد می‌کند.»

undefined

گراهام و براون - الدرِتون (Elderton)

رنگ الدرتون، یک قهوه‌ای متوسط است که بسته به فضای مورد استفاده می‌تواند حالتی صمیمی یا رسمی داشته باشد. این رنگ به‌ویژه برای فضاهای سبک آکادمیک کلاسیک یا محیط‌های مدرن روستایی مناسب است.

undefined

C2 Paint - راکو (Raku)

رنگ راکو از برند C2 Paint، الهام گرفته از سفال‌های ژاپنی است. این رنگ، ترکیبی از قهوه‌ای مایل به قرمز است که حالتی متعادل و آرامش‌بخش دارد. برای محیط‌های رسمی یا اتاق غذاخوری، انتخابی ایده‌آل است.

undefined

Dutch Boy Paints - آبی نقشه‌ای (Mapped Blue)

رنگ Mapped Blue، آبی‌ای با ته‌مایه خاکستری و زرد است که حس آرامش را القا می‌کند. این رنگ برای دیوارها یا حتی به‌عنوان رنگی مکمل بسیار کاربردی است.

undefined

مینواکس - بنفش (Violet)

رنگ بنفش از برند مینواکس، یک رنگ مدرن و سنتی است که در کنار چوب‌های طبیعی، تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. این رنگ برای پروژه‌های چوبی و دکوراسیون داخلی عالی است.

undefined

BEHR - رنگ Rumors

رنگ رومرز، یک قرمز عمیق با ته‌مایه قهوه‌ای است که برای دیوارهای برجسته یا فضاهای رسمی بسیار مناسب است.

undefined

HGTV Home - آرامش (Quietude)

رنگ سبز ملایم Quietude از برند HGTV Home برای فضاهایی آرامش‌بخش و طبیعی انتخاب شده است. این رنگ برای اتاق خواب و حمام بسیار مناسب است.

undefined

STAINMASTER - ترافل (Truffle)

رنگ قهوه‌ای Truffle با حس غنی و مدرن خود، برای طراحی فضاهای مینیمالیستی یا سبک‌های روستیک ایده‌آل است.

undefined

Little Greene - موچی (Mochi)

رنگ موچی، یک قهوه‌ای روشن با ته‌مایه صورتی است که برای فضاهای تاریخی یا مدرن مناسب است. این رنگ، جایگزینی گرم برای رنگ‌های بژ یا خاکستری است.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد تهران | 5 آرایشگاه برتر به انتخاب کاربران
معرفی بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد تهران | 5 آرایشگاه برتر به انتخاب کاربران

محله سعادت‌آباد تهران، با تعدد سالن‌های زیبایی مدرن و پیشرفته، مقصدی محبوب برای علاقه‌مندان به خدمات زیبایی است. از میان سالن‌های متعدد این منطقه، پنج سالن برجسته شامل مونا یزدانی، لی‌لی رضایی، سمیرا مرتضوی، سونیا اتحاد و پرنسس با ارائه خدماتی نظیر میکاپ عروس، کاشت و طراحی ناخن، رنگ و مش تخصصی، پاکسازی پوست و اکستنشن مو و مژه، به‌خوبی خودنمایی می‌کنند. این مراکز با استفاده از بهترین مواد، تیم‌های حرفه‌ای و محیطی آرام، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از زیبایی را فراهم کرده و با برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره رایگان، گزینه‌ای کامل برای خدمات و یادگیری هستند.

4 روز پیش
انواع تجهیزات آرایشگاهی
انواع تجهیزات آرایشگاهی

داشتن ظاهری زیبا و جوان ، نه تنها باعث رضایت از خود می شود و در افراد اعتماد به نفس ایجاد می کند، بلکه در زندگی خانوادگی و اجتماعی فرد نیز تاثیر گذار است. امروزه توجه به ظاهری زیبا یکی از مباحث مورد علاقه ی تمامی افراد از جمله زنان و مردان و جوانان و حتی افراد مسن می باشد. هر کدام از این تجهیزات برای اهداف خاصی کاربرد دارند و در دو نوع برقی و شارژی در بازار وجود دارند که عبارتند از:

3 سال پیش
انواع بافت مو
انواع بافت مو

بافت مو یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای آرایش مو محسوب می‌شود که از گذشته تابه‌حال به شکل‌های مختلفی درآمده است. این روش موآرایی چنان طیف وسیعی دارد که از یک کودک خردسال تا یک فرد پیر می‌توانند حداقل یکی از آن‌ها را یاد بگیرند. برخلاف آرایش‌های دیگر مو (رنگ مو، شینیون و ...) مدل‌هایی از بافت مو وجود دارند که لازم نیست برای آن‌ها به آرایشگاه بروید؛ چون می‌توانید به‌سادگی آن‌ها را بیاموزید و با تمرین و تکرار در آن حرفه‌ای شوید. بافت مو انواع مختلفی دارد که معروف‌ترین آنها عبارت‌اند از: بافت ساده (سه‌تایی)، فرانسوی، آفریقایی، تیغ ماهی و خورشیدی. در این بخش به معرفی بافت‌های مختلف می‌پردازیم.

3 سال پیش
انواع خدمات مو
انواع خدمات مو

دراین مقاله سعی داریم تا انواع خدمات مو را به صورت جداگانه بررسی کنیم و توضیح دهیم.اما درابتدا باید بدانیم که منظورازخدمات مربوط به مو دقیقا چیست؟منظوراز خدمات مو درواقع انجام کارها و روش هایی بر روی موی سرمی باشد که با هدف ترمیم،زیباترشدن،منظم شدن و تنوع برروی موها انجام می شود.

3 سال پیش
روش های صاف کردن مو
روش های صاف کردن مو

برای صاف کردن مو روش های زیادی وجود دارد ولی قبل از انتخاب این روش ها مهمترین مسئله این است که چه موهایی را می‌خواهید صاف کنید و آیا استفاده از مواد شیمیایی برای پوست و موی شما حساسیت ایجاد می‌کند یا خیر. و اینکه می‌خواهید موهایتان برای مقطع کوتاه و غیر دائمی صاف شود و یا دوره بلند مدت و دائمی. صاف کردن موهای بسیار فر، دشوار است و برای این کار باید از محلول شیمیایی قوی یا براشینگ (Brushing) استفاده کرد. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که استفاده از مواد شیمیایی عوارض و حساسیت های خاص خود را به وجود می آورد و هنگام استفاده برای موهای حساس باید دقت بیشتری داشت.

3 سال پیش
آشنایی با شغل آرایشگری
آشنایی با شغل آرایشگری

آرایشگری هنر و فنی است که به زیبایی و جلوه دادن به افراد می پردازد.پیرایش به معنی کم کردن و آرایش به معنی اضافه کردن است.در کشور ما پیرایش برای آقایان و آرایش برای بانوان است. از جمله کارهایی که در آرایشگاه های زنانه انجام می شود کوتاه کردن،رنگ کردن،مدل دادن به مو،آرایش صورت،طراحی ناخن،پاکسازی پوست،اپیلاسیون،اکستنشن مژه است.در آرایشگاه های مردانه کوتاه کردن مو،رنگ کردن مو،حالت دادن به مو انجام می شود.

4 سال پیش
انواع خدمات ابرو
انواع خدمات ابرو

امروزه اصطلاحات زیادی در رابطه‌ با زیبایی ابرو می‌شنوید و روزانه با اصطلاحات جدید آشنا می‌شوید. هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از قسمت‌های صورت که در زیبایی تأثیر ویژه‌ای دارد، ابرو است. برای زیباسازی ابرو روش‌های متفاوت وجود دارد. از روش‌های زیباسازی و فرم دهی ابروها که شاید کمتر به گوش رسیده است، می‌توان به فیبروز ابرو، تاتو ابرو، میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ابرو اشاره کرد.

4 سال پیش
اکستنشن مو و مژه
اکستنشن مو و مژه

اکستنشن مژه بسیاری از خانم ها دنبال مژه های بلند و پرپشت هستند.یکی از روش هایی که برای بلند و پر کردن مژه ها استفاده می شود اکستنشن مژه است.این روش ماندگاری بالایی نسبت به سایر روش ها دارد.در این روش فیبرهای مصنوعی با کمک چسب های طبی به مژه وصل می شوند و دارای اندازه های مختلفی از 6 تا 18 میلیمتر هستند و همگی دارای انحنا و خمیدگی یکسانی هستند.اگر اکستنشن درست انجام شود چشم ها درشت تر به نظر می رسد و با مراقبت های درست تا 6 هفته ماندگاری دارد.

4 سال پیش
لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست
لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست

محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست به صورت متنوع در بازار جهانی ساخته شده است و امروزه به یکی از پر فروش ترین محصولات در دنیا تبدیل شده است. طبیعتاً هر فردی با توجه به نیاز خود از آن استفاده می کند .وسایل بهداشتی و مراقبت از پوست بسیار زیاد است و باعث می شود که افراد به راحتی بتوانند از آنها استفاده کنند. در این متن به معرفی محصولات مراقبتی و بهداشتی پوست می پردازیم:

4 سال پیش
لوازم آرایشی و زیبایی صورت
لوازم آرایشی و زیبایی صورت

اولین مرحله قبل از رسیدگی به زیبایی صورت شناختن و دانستن کارایی هر یک از لوازم آرایش ها است. لوازم آرایشی صورت برای بیشتر نشان دادن نقاط قوت و زیبایی صورت و همچنین پنهان کردن ایرادات آن استفاده می‌شود.اگر افراد بتوانند از این لوازم آرایش به درستی استفاده کنند؛ باعث می‌شود که صورتشان جلوه ای زیباتر پیدا کند.انواع لوازم آرایشی صورت عبارت است از: پرایمر، کرم پودر، رژلب، ریمل، رژگونه و کانسیلر چشم و صورت و ....

4 سال پیش
درباره ما

مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.

bazarol
TelehoneWhatsAppInstagramGmail
e-namad